/spanien/barcelona/forum/5990.aspx/spanien/barcelona/forum/5990.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona DM1982
2013-12-01 22:06
Extremt billigt kort på Neymar, inte första gången.
Postat via SvenskaFans-appen
Ronaldinho the original
2013-12-01 22:04
Från Henry-Etoo-Messi till bara Messi plus minus flera hundra miljoner kr
Äkta Cule
2013-12-01 22:04
Och folk som klagar på att Ronaldo gör tap-in mål.
Skulle mer än gärna uppskatta att ha en sådan spelare som kan göra sådana mål på ett tillslag..
Barcelona jawwa
2013-12-01 22:03
Vad händer med alla världsklass avslutare när dem kommer till barca....
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-12-01 22:03
Alltså gränsen är nådd nu. Solklart mål där om neymar kunde hålla balansen någon jävla gång. Det räckte inte med att byta skor, nu får det bli att byta ut spelaren i fråga
Barcelona Tiki-Taka
2013-12-01 22:02
Hur många klara lägen har inte neymar missat under hösten !?!?! Fy fan, en sämre avslutare for man leta efter !!!
Barcelona Vampíro
2013-12-01 22:02
Neymar måste bli betydligt vassare framför mål, det funkar inte såhär.
Barcelona Corazon
2013-12-01 22:01
youtube neymar
Barcelona AndreD
HAHAHAHAHAHAH VAFAN
Barcelona ElTriplete
Neymar avslutar riktigt fucking dåligt, fan vad frustrerande det börjar bli.
Ronaldinho the original
Byt ut Neymar. Han har fått Sanchez syndromet
Barcelona B-Guden
Ni som vill ha forumet stängt, vad gör ni här ? Ni behöver inte klicka er in här ifall ni inte vill bara hålla sig borta.
Barcelona Blaugrana91
Herregud Neymar....Blirt galen på det här
Barcelona Canaletes
Jesus...
Barcelona Andreas-
2013-12-01 22:00
Neymar är helt värdelös på att avsluta.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-12-01 21:59
@Äkta Cule:

"Inför den här omgången".
Barcelona Blaugrana91
Och fortfarande inga förändringar, Cesc är fortfarande anfallare....

Ta ner honom på mittfältet för i helvete
Barcelona papillon
Idag har Mascherano varit riktigt bra än sålänge, förutom när han bicykletade i luften. Sen fattar jag inte varför man spelar så jävla mycket med Pinto när man bör veta att han är ur dålig med fötterna!!
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Äkta Cule
2013-12-01 21:58
@L.A.M Nr 10:

"Vi ligger tre poäng före Atlético"
"Athletic på San Mamés är en av de svåraste matcherna"

Lite märkligt med att försöka ta ut segern i förskott, eller hur? ;)
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-12-01 21:58
Faktiskt så är det nog majoriteten som klagar på stämningen härinne än de som faktiskt "bidrar" till den dåliga stämningen. Det här forumet har varit dött ett tag, typ 50 inlägg om dygnet jämfört med andra storklubbar med flera hundra. Bättre att det gnälls lite än att det är helt dött. Sen kan det göras mer nyanserat och med argument för sina åsikter, såklart. Men det är bara normalt egentligen att det är hett under matchen, kanske bara bra också.
Barcelona Baronen
2013-12-01 21:57
@Barcelonistas:

Jag förstår mig inte på dig.
Barcelona Acrobat
2013-12-01 21:57
Rambla: Då har vi olika åsikter. Jag tycker att du har för låga krav. Det här är Barcelona, inte Ljungskile. Lägg dessutom till att vi blev utspelade av Ajax och inte ena klarade av att göra mål med en man mer på plan i en el halvlek? Lärde man sig någonting? Tydligen inte. Man ser tyvärr väldigt tydligt att Barcaspelarna söker efter det säkra före det osäkra. Der blir hemåtpassningar istället för att vända upp, även när man har gott om yta att göra det, och det går långsamt. När det då dessutom slarvas så blir det inte mycket att hurra för. Neymar blir låst på kanten och när han väl får bollen så vågar han inte göra annat än att slå en hemåtpassning. Adriano, Mascherano, Pique och Montoya slarvar och gör dåliga uppspel, mycket tack vare att mittfältet rör sig dåligt. När det mot alla odds skapas en målchans så är avslutet så nonchalant och lojt så man vill bara bryta ihop. Återigen... vi är Barcelona...
Barcelona Rambla~
2013-12-01 21:56
Jag sällar mig till de som vill ha ett stängt forum under match. Nu ser det för bedrövligt ut alltså. Bara en massa gnäll och skällsord.
Barcelona Rambla~
...
Barcelona filosofen21
Oj vad alla ska klaga, Atl Bilbao borta är traditionellt en väldigt svår borta match för Barca. Inte på San Mames vi ska förvänta oss spelet flyta på som aldrig förr, här ska vi hoppas på att barca "gör sitt jobb" och vinner matchen. Tycker en del är väldigt pessimistiska och bortskämda för den delen.

Jag är inte heller nöjd, men jag kommer aldrig bli nöjd då vi spelar med fabregas som falsk 9. Det är som att vi är en man mindre på plan när vi spelar med honom där, det förstör för laget och för fabregas som inte klarar av att prestera på den positionen. Upp med iniesta på kant och neymar in i mitten, ELLER så byter man ut fabregas och in med Pedro, eller Traore på kant.

45 min kvar, tror vi kommer ta detta.
Peshmerge - AS9
Låt Pedro starta med Sanchez och Neymar där uppe. Låt Neymar spela centralt någon gång seriöst. Fabregas har spelat som falsk nia under alla sina år i Barca. Han visar att han ÄR en falsk anfallare och kan inte spela som en forward.
Spela Pedro-Neymar-Sanchez nångång för gudskull. Det kan inte bli värre än Cesc där uppe som inte vet vart han ska vara ibland.. herreguuuud!
Barcelona LeoMessi
Problemet är också att inga fyller på i straffområdet! Kolla real, så fort en av yttrarna får bollen så löper 5 spelare i motståndarens straffområde
Barcelona H.Alavi - Magico!
Ni behöver verkligen en örfil. Samtliga av er. Vi spelar mot ATHLETIC CLUB på deras hemmaborg där dom normalt sett är starka. Ni får det att låta som att vi möter Elche på Camp Nou, skärp er för i helvete och väx upp. Kollar vi på samma match? Jag tycker vi har gjort det bra när vi har kommit upp i anfall. Ett par bra chanser och lite mer fokus och den sitter. Vamos a ganar!
Barcelona Barcelonistas
2013-12-01 21:55
Fabregas styra mittfältet? Haha dröm vidare.

Har sagt det flera gånger säger det igen Fabregas saknar balls för att ta över Xavis roll. Detta är hans 3dje säsong i klubben och han har fortfarande inte levererat ett skit.
Barcelona L.A.M Nr 10
2013-12-01 21:55
Folk måste ta och fatta att det finns andra bra lag än Barca och Real i den här ligan. Herregud, Athletic på San Mamés är en av de svåraste matcherna, det borde man veta om man följt Barca/La Liga ett tag. Vi ligger tre poäng före Atlético och sex före Real inför de här omgången, självklart ska vi satsa på att vinna alla matcher men ett kryss är inte hela världen.

Dock tror jag på vinst. Athletic lär tröttna, vi lär ha mer boll och lär få några klara chanser som det gäller att ta vara på. Hoppas Neymar i Messis frånvaro tar tag i det här och avgör.
Annons: