/spanien/barcelona/forum/5975.aspx/spanien/barcelona/forum/5975.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barasfsdg
2013-12-06 23:23
Haha pinsamt
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Leo!EtsUnic!SosGrande!
2013-12-06 23:23
70 min och inga byten.. Yaay!
Barcelona FCBlaugrana
2013-12-06 23:22
Alexis... Herregud. Där måste det vara mål.
Barcelona Deulofeu
2013-12-06 23:22
Håller med hon är ju påläst om man jämför med resten en hel del andra kommentatorer.

Finns få duktiga kommentatorer men det finns definitivt många som är sämre än denna!
Barcelona Rambla~
2013-12-06 23:21
Byte Täta ffs.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Aléx
2013-12-06 23:20
Grym bild på Messi och alla andra kan inte sluta titta på Thiago =)
RedemptionMn
2013-12-06 23:19
Jag tycker att kommentatorn är bra! Mycket bättre än de övriga kommentatorerna!
Barcelona LeoMessi
2013-12-06 23:15
Barca - ¡el equipo mejor! (Barcelona) Du har så rätt så! Alba har löpt mer i djupled den här matchen än Adriano har gjort på hela säsongen! Alba får Adriano att framstå som defensiv
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2013-12-06 23:14
Fy fan vad pinsamt att läsa vissa kommentarer här gällande den kvinnliga kommentatorn. Hade hon varit okunnig så visst kan man kritisera, men nu handlar era kommentarer om hennes röst och just det faktum att hon är kvinna. Jag tycker hon låter precis som vilken kvinna som helst, det kan väl inte vara första gången ni hör en sådan prata eller? Dessutom kommenterar hon utan någon kollega och det i en copa del rey match mellan Barca och ett random-lågt-divsion-lag-från-spanien. Tycker hon gör det helt okej, till skillnad från kvinnohatarna här inne.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2013-12-06 23:13
Kom på en sak!

Neymar kommer höja sig nu när Alba är tillbaka då Alba löper framåt väldigt mycket och på så sätt kan han antingen dra med sig en spelare så Neymar får mer yta eller så kan han få bollen av Neymar och komma med ett inspel!

Eller har jag fel?
Aléx
2013-12-06 23:12
Bartra påminner mig mycket av Busi, kom från ingenstans och dominerade direkt och blir bättre efter varje match. Köp en mittback som ska stå med Bartra, sälj Masken. Edit: shit va Puyol hackar på Bartra, take a chill pill amigo =)
Barcelona MabastB
2013-12-06 23:04
Vad jag njuter när jag ser Bartra spela! Vad mycket som kan hända på en säsong, otroligt glädjande!
Barcelona LeoMessi
2013-12-06 23:00
FCBlaugrana (Barcelona) Alba har varit helt okej, absolut inte dålig och varit snabb som vanligt
Barcelona Baronen
2013-12-06 23:00
Vad händer? Spelar laget idiomaktigt som en superfosfatfabrik eller ej?
Barcelona FCBlaugrana
2013-12-06 22:58
Inte sett matchen, slår på den nu. Vem har varit bäst? Cesc 1 1? Hur har han skött sig? Och hur har det gått för Alba?!
Aléx
2013-12-06 22:55
@Canaletes:
Han åker med resten av vinnarna genom åren till Narnia och bildar ett band...
Barcelona LeoMessi
2013-12-06 22:55
Canaletes (Barcelona) Där fördubblade han sitt marknadsvärde:P
Barcelona .Andreas
2013-12-06 22:54
@Smogen:
99.99% av alla kvinnor jag känner har en pipig röst och är knappast lämpliga som kommentatorer. Jag är man och jag är verkligen inte lämplig som kommentator då jag har för gäll röst också men allvarligt. Av alla kommentatorer som finns så måste dom alltså ta en kvinna som har en gäll och pipig röst? Talk about sleeping their way to the top...
Barcelona Canaletes
2013-12-06 22:54
Ej off topic då det påverka fotbollsvärlden

Kevin Walker vann idol 2013!!! STORT GRATTIS! :-D
Barcelona LeoMessi
2013-12-06 22:53
Barcadinho. (Barcelona) Jag förstod inte heller varför Puyol skällde på honom. Bartra försökte täcka en yta i straffområdet så inte motståndaren kunde få in farlig kross
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2013-12-06 22:52
Ingen kvinnligt kommentator inom fotboll tack
Barcelona the cameroonians
2013-12-06 22:52
Napoli sägs komma att spendera €40 miljoner under vinterfönstret.

De får gärna lägga hälften av dessa på Masken så att vi kan passa på att ta in Balanta eller Verghini för en betydligt billigare slant..

Resten av pengarna investerar vi i rymdraket som kan ta Zubi & Eusebio så långt bort från jordens yta som möjligt.

Deal?
Barcelona Barcadinho.
2013-12-06 22:51
Jag förstod inte varför Puyi blev sur på Bartra efter en sekvens där i straffområdet - han vill kanske ha understöd. Men måste han köra med en mentor stil? Låt bli bara.

Efter 1-0 målet såg jag framför mig hur Tata packar sina väskor på måndag - tur för honom att laget vänder det. Tror inte att ledningen tål en ny förlust ikväll..
Barcelona Smogen
2013-12-06 22:50
.Andreas

"Kvinnor ska inte kommentera fotboll. Det är åt helvete och det låter förjävligt."

Fast det var ju bara sista tredjedelen av det du skrev som handlade om rösten, resten handlade om att hon är kvinna.
Hade du skrivit "Det är åt helvete DÄRFÖR ATT JAG tycker det låter för jävligt", så är det en helt annan sak. Men det kanske är dina svenskkunskaper det är fel på? I så fall är det helt ok, men nästa gång kanske du kan vara lite tydligare och inte dra alla över ett streck, kanske säga "jag tycker den här kommentatorns röst är för jävlig"? Så slipper jag bli förbannad på idiotiska åsikter..
Barcelona Acrobat
2013-12-06 22:48
Hahaha det är ändå roligt att ni orkar bråka om en kommentator och hennes röst när det finns betydligt större problem att bry sig om... Är det ingen annan som ser behovet av nya mittfältare? Någon med fart! Det fungerar inte med sidledsmittfältet som finns i dagsläget. De sinkar varandra...
Barcelona Treyh
Jag tycker att kommentatorn varit bra. Kände på mig att nån skulle klaga inne på forumet bara för det var en kvinnlig röst...

Jag tycker att spelet har sett bra ut, det är mycket rörelse i Song och Sergi Roberto, jämnfört med hur Xavi och Iniesta rör sig.
Barcelona the cameroonians
Heh, nästan så att man blir lite rörd av att se Leo rehabträna... längtar.
Barcelona Leo y Cesc
2013-12-06 22:47
Något som förstör matchen är ju den lille 12 årige tjejen som kommenterar också.
Aléx
2013-12-06 22:46
Vi behöver minst en mittback och en målvakt, Pinto ger mig magsår, han är så osäker och varje gång han får bollen blir det farligt då han ska dribbla eller passa någon som är omringad av 6 motståndare.
Barcelona Smogen
2013-12-06 22:46
LALAWELEATAKORA

Enligt ditt argument så är det ju i så fall bara folk som varit duktiga fotbollsspelare som kan kommentera fotboll. Eller menar du att bara för att män spelar bättre fotboll än kvinnor så kan inte kvinnor förstå saker fotbollstaktik, och struktur, bara för att dom är...eh...kvinnor? Medan män då kan bli duktiga kommentatorer av fotboll därför att det finns andra män som är väldigt duktiga på att sparka på en boll? Deras duktighet smittar liksom av sig och sprider sig till oss andra män så att vi förstår fotbollens struktur bättre?
Spännande tanke du har där....
Annons: