/spanien/barcelona/forum/5973.aspx/spanien/barcelona/forum/5973.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
LapulgaNr1
2013-12-08 21:14
Ronaldinho the original. Jag störde mig på att du var så snabb med att skydda jase. Varje gång senaste el clasicot nämna så måste man även nämna Sanchezs mål! Än idag kollar jag på målet o njuter när jag ser hur Sanchez leker med varane o loppan.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-12-08 20:57
Deulo gör en sak vi aldrig hade gjort i det läget han var han ovh det är att SKJUTA FÖR HELVETE. Vi har en skjuta 1 gång per match policy som stör mig. Du behöver inte vara världens bästa avslutare för att göra mål. Bara skjut distinkt så nära en av stolparna så möjligt. Om målvakten räddar så gör han en riktig svettig räddning. Neymar missade Bilbaos mål och Iniesta istället för att skjuta med sin högra fot mot målets vänstra stolpe. Försöker han skjuta mot den högra med sin vänstra för att göra det snyggt. Iniesta är ingen Ronaldo och han missar grovt. Messi, det är en distinkt avslutare.
Barcelona Barca King - Messi i hjärtat
2013-12-08 20:53
Deulo kåta alla är ikväll. Han agerar inhoppare och får spela mot sämre motstånd. Han visar verkligen prov på sin sjuka talang som han spåddes ha redan som 8 pring i La Masia. Nej, han ska verkligen inte komma tillbaka. För att när Mourinho och Chelsea förbannelsen drar tillbaka Lukaku samt förstör, ännu en anfallare så kommer Gerard garanterat få en startplats i Everton. Enligt min tycke ska han stanna kvar ett år till för att skörda de frukterna han planterar just nu. Martinez har också uttryckt sin önskan för det. Om ett år till kommer han tillbaka som en man!
Ronaldinho the original
2013-12-08 20:51
LapulgaNr1 (Barcelona) Lugna ner dig.... Sa inte att Jese elr Nacho är bättre än Delu och varför tar du upp Sanchez mål från ingenstans.
LapulgaNr1
2013-12-08 20:41
Ronaldinho the originals. Ojjj vad snyggt o viktigt mål jese gjorde på oss (not) killen fick en pass av christina o hade hela målet framför sig men ändå sköt rakt på valdes, ren tur att den ens gick i mål. Dessutom kom målet när vi redan hade vunnit matchen o hade slagit av lite på maskineriet. Sanchez mål var däremot årets mål!! Killen lekte med varane o Lopez. deulofeu är bättre än jase o nasho.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-12-08 20:39
@Gabriel:
Sant, han är rätt så ojämn, men jag tror att om man ger honom kontinuerlig speltid på en position han är van vid, kan han utvecklas till en riktigt bra fotbollsspelare. EDIT: Annars har vi Patric som jag tycker har utvecklats något enormt och har spelat över förväntningarna de gångerna man sett honom i A-laget.
Barcelona Gabriel
2013-12-08 20:27
Har sagt det förr och säger det igen, har aldrig riktigt imponerats av Montoya, men jag lär väl få äta upp orden rejält om han motbevisar mig...
2013-12-08 20:23
Ronaldinho the original Snarare så här: Ter Stegen Montoya-Bartra-Balanta-Alba Fabregas-Busquets-Rafinha Deulofeu-Messi-Neymar Bänk: Reina, Samper, Iniesta, Bagnack/Pique, Grimaldo, Alexis och Dongou. Ser det ut så i framtiden skulle 8/11 startspelare vara från La Masia och 6/7 avbytare från La Masia.
Ronaldinho the original
2013-12-08 19:59
Någonting säger mig att Montoya och Roberto kommer bli världsklass spelare. Vi får bara hoppas att jag har rätt.
Barcelona barasfsdg
2013-12-08 19:56
Usch inte montoya
Ronaldinho the original
2013-12-08 19:52
Blir inte förvånad om han har en f*ckad kontrakt som Alcantara. Skulle verkligen vilja se den här startelvan om 2-3 år Courtis Montoya-Pique-Hummels-Alba Fabregas-Bosquets-Pogba Deulofeu-Messi-Neymar Bänk: Reina,Roberto,Iniesta,Bartra,Sanchez,Dongou och Grimaldo.
Barcelona Deulofeu
2013-12-08 19:35
Tänk att vi kan plocka hem Rafinha och Deulofeu under nästa år som skulle höja konkurrensen rejält.

Tänk er Neymar till vänster och Deulofeu till höger med Messi i mitten skulle bli en del kaos ingen som är rädd att dribbla där direkt och alla ser målet!

Jag vill ju gärna se honom i Barca så snart som möjligt men måste hålla med om att just en utlåning till Everton är mycket nyttigt för honom.Gillade framförallt den taktiska varningen han tog.

Jag skulle nog i ärlighetens namn inte ha något emot en försäljning av Pedro efter vm har nog nästan hellre kvar ev ensidig Tello än Pedro i dagsläget.

Sanchez vill jag ha kvar han fortsätter att växa och hans kurva är positiv till skillnad för Pedros dessvärre.

Kul Deulofeu nu kanske man ändå någon gång i framtiden får rätt med tröjan som köptes för ett par år sedan med nummer 7.

Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2013-12-08 19:34
Här är en artikel som Sanabria retweetade på Twitter. Det står att enligt tidningen så ska han och hans familj ta ett beslut imorgon.
Barcelona Diar Shekha
2013-12-08 19:33
Lugna ner er lite. Gerard Deulofeu har kontrakt till 2017 om inte roSELL river den :P
Barcelona Krabban94
2013-12-08 19:15
Tappar man Deulofeu kommer jag aldrig förlåta ledningen, gäller inte bara dagens match utan de andra han spelat i...
Barcelona Canaletes
2013-12-08 19:15
Mannen chilla. Det är ett vanlig härligt rivalitetspik man har mot el madridismo edit: Vill bara påpeka att alla likes Ronaldinho the original har fått där han kritiserar mitt inlägg är från Puertan.
2013-12-08 19:13
Deulofeu has scored 3 goals and given 2 assists in 490 minutes with Everton, average of 0.92 goals+assists per 90 minutes [via @barcastat]

Vamos Deulofeu!
Ronaldinho the original
2013-12-08 19:10
Canaletes (Barcelona) Du behöver inte överdriva!! Jese gjorde mål mot oss i sitt första El Classico. Det är bara att Acceptera att båda två är en av Spaniens största talanger.
Barcelona Canaletes
2013-12-08 19:06
Nästa Cristiano Ronaldo aka Jesé, 90 minuter mot ett tredje division lag = 0 mål.

Deulofeu kommer in med 10 minuter kvar mot serieledaren i Premier League och sätter ditt 1-1!
Barcelona Leo y Cesc
2013-12-08 19:01
Deulofeu en liten grabb har lekstuga i PL och Messi hade inte klarat sig ? Jo tjeeeena...
Barcelona basaric - "el guaje"
2013-12-08 18:58
Rambla~

Min uppfattningen är att han inte är spelaren som kommer att dominera Barcelonas mittfält efter att Iniesta och Xavi lagt skorna på hyllan. Jag är inte alls övertygad av det jag sett sen han debuterade för Barcelonas A-lag 2010. Han har, som du nämner inte fått spela så värst mycket. Men när han gjort det så har han verkligen inte tagit för sig.
Ronaldinho the original
2013-12-08 18:57
Tror nog att Deulofeu har fixat tills sig en startplats resten av året. Fulham,Swansea,Sunderland och Southampton, Deulo kommer ha lekstuga mot dessa lag.
Barcelona Canaletes
2013-12-08 18:56
Okej tack :)
Fan va nice. Hoppas han verkligen blommar ut nu på riktig och inte blir en annan nästa Messi-flopp som många andra
Barcelona Rambla~
2013-12-08 18:55
basaric Nu är du orättvis. Roberto har tills nu fått några ströinhopp innan cupmatchen. Lite svårt att övertyga då med de förutsättningarna. Det positiva med honom är att han har tålamod och är beredd att vänta på sin tid och gnäller inte i media över utebliven speltid som vissa andra gjort.
2013-12-08 18:54
westinho - Sergio #16

Nu pratar jag om totala speltiden sen debuten. Av alla som kommit upp från ungdomsleden så är han den spelaren som jag tror minst på. Hoppas jag har fel, eftersom Barcelona tydligen väljer att satsa på honom.
2013-12-08 18:50
Deulofeus mål... Fantastico!!
Barcelona Rambla~
2013-12-08 18:50
Canaletes Han jobbade hårt hem och stoppade en omställning som kunde ha blivit farlig.
2013-12-08 18:49
Canaletes

Han stoppade en kontring, genom att dra ner Rosicky. Taktiskt.
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-12-08 18:49
@basaric - "el guaje":
Roberto har väl knappast fått chansen att visa upp sig denna säsong. På försäsongen dominerade han då han fick regelbunden speltid.
Barcelona Canaletes
2013-12-08 18:47
Varför fick han gult? Enligt livescore
Annons: