/spanien/barcelona/forum/5964.aspx/spanien/barcelona/forum/5964.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona fraiXCII
2013-12-06 22:01
Haha, kommentatorn på TV4+ är ju för härlig!
Postat via SvenskaFans-appen
Aléx
2013-12-06 21:56
Engelska kommentatorer på Cmore Live, perfaaa! =)
Barcelona koeman92
2013-12-06 21:53
En kvinnlig kommentator?? Dafuq!?
Barcelona the cameroonians
2013-12-06 21:52
NU ska vi väl ändå kunna vinna en match i bortastället va?

Vamos!
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2013-12-06 21:52
Tata kanske inte tycker att någon annan av våra anfallare passar där just nu när Messi är borta?
Men ja, släpp det där, vi får väl se hur det går sen kan vi snacka?

Barta & Puyol där back ska bli kul å se :)
Barcelona Neymessi
2013-12-06 21:49
Cesc i anfallet IGEN?????
Det finns 3 alternativa förklaringar:
1 Tata ser något som ingen annan ser.
2 Tata har käkat mystisk svamp
3 Tatas skostorlek är större än hans IQ

Ronaldinho the original
2013-12-06 21:41
Cuule * Thiago Alcantara (Barcelona) Tror nog att alla vill se honom starta(!) i mittfältet då han har vart bättre än Iniesta och Xavi den här säsongen. Minns Fabregas i Augusti-September månaderna då han spela som mittfältare, han var då våran bästa spelare.
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2013-12-06 21:38
Sluta va så negativa, Cesc är en av av de spelarna i laget som gör flest poäng. Omoget att ni gång på gång efter att Tata ,enligt er, startar med fel spelare, så kritiserar ni honom.
Ni hade nog skött det bättre eller hur?

Visca Barca ! I med & motgång ! 3
Ronaldinho the original
2013-12-06 21:34
Blir inte förvånad om Fabregas blir arg på Tata. I mittfältspositionen så är han lätt en av dom bästa i världen, Men Enligt Tata så är Fabregas "perfekt" som anfallare.
Barcelona Siempre Barça
2013-12-06 21:33
Tata= ett skämt!!!!!
Barcelona Leo!EtsUnic!SosGrande!
2013-12-06 21:29
Adama är inte ens på bänken, vad är det frågan om? Trodde cupen handlade om att ge ungdomarna chansen...
Barcelona grande jw
2013-12-06 21:19
Kräktes lite i min mun när jag såg Fabregas i anfallet ännu en gång. Urk...
Barcelona Acrobat
2013-12-06 21:13
Det hade varit bättre att låta Alba vila den här matchen. Man ska vinna den med sitt B- lag och då är det dumt att köra med honom när han precis fått grönt ljus. Ta det säkra före det osäkra och spara honom lite till.
Barcelona Riiio!!
2013-12-06 21:10
kul med Alba direkt från start! Fabregas kommer ju troligen lira en halvlek eller max 55-60min. Sen lär han bytas ut. Lite en match för de formsvaga o få upp självförtroendet också :-)
Barcelona barasfsdg
2013-12-06 21:06
I en sån här match ska ungdomarna få chansen men istället får pedro chansen...
Barcelona Baronen
2013-12-06 21:03
Barcelona Barcaholic
2013-12-06 21:02
@barcastuff: Barcelona line-up: Pinto - Adriano Bartra Puyol Alba - Song Busquets SergiRoberto - Alexis Cesc Pedro #fcblive Alltså skojar Tata!? Vi kör alltså med två defensiva i den här matchen men inte mot Bilbao borta, det måste vara ett skämt! Sen fortsätter han såklart med Fabregas på anfallet. Även om det skulle visa sig att vi vinner trippeln hoppas jag att vi får in en ny ordentlig tränare nästa säsong!
Barcelona basaric - "el guaje"
2013-12-06 21:01
Vilken tråkig startelva. Barcelona line-up: Pinto - Bartra,Puyol, Adriano,Alba - Song ,Sergi Roberto, Busquets - Cesc, Pedro - Alexis
Barcelona Acrobat
2013-12-06 19:43
Fan va gott att Portugal hamnade i Tysklands grupp! Kan inte se hur Portugal ska ta sig vidare från den gruppen! Underbart!
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-12-06 19:41
Messi behöver inte vinna VM för att bli bäst genom tiderna! VM vinner man som LAG inte som enskild spelare! Messi är dessutom redan bäst genom tiderna! Flest ballon d'or, flest antal mål på ett kalenderår etc etc etc etc etc etc!
Barcelona ElRaval
2013-12-06 19:21
@Rambla~:
Om vi ställer spelare genom alla tider sida vid sida så är Ronaldo givetvis en av tidernas bästa. Spelare nu är bättre än någonsin, rent generellt. Men jag förstod vad du menade. Du menar ifall man sätter det i perspektiv och i förhållande till sin tid.
Barcelona Lion24
2013-12-06 19:16
Rambla~

De som yrar om det är antingen Real Madrid fans, portugiser och Ronaldos vänner. Jag har aldrig i hela mitt liv läst/hört någon kunnig (spelare,ex-spelare,tränare,ex-tränare) ens nämna Ronaldo i samma mening som den bästa genom tiderna.
Barcelona Barcadinho.
2013-12-06 18:45
Jag tror också att Belgien kan nå långt. De visade fantastiska resultat i kvalet, de har en grym trupp nu med Lukaku, Hazard, Fellaini Vertonghen Vermaelen Kompany. Och en hyfsad lätt grupp I VM. Obs att Argentina o Brasilien kan förmodligen mötas tidigast i finalen. Säkert vad Fifa har drömt om...
Barcelona Rambla~
2013-12-06 18:43
Självklart kan Ronaldo aldrig räknas som tidernas bästa, en omöjlighet, men det finns faktiskt de som ibland yrar om det.
Barcelona ( Xaviesta )
2013-12-06 18:41
Rambla Räcker inte för mig. Han måste vinna fyra guldbollar också, en CL till, han måste kopiera Maradonas solomål, han måste göra 5 mål i en CL match, vinna 6-7 skytteligor i Spanien och CL, 4 La Liga titlar på bara 5 år och sedan måste han slakta inte bara Gerd Müllers Europa rekord utan även Messis 91 baljor. Och inte ens då kommer han vara fen bästa genom tiderna för mig eftersom Messi dansar igenom allt detta med en spelstil som bara kan beskrivas med ett enda ord : effortless. Ronaldo är fantastisk, men tidernas bästa kommer han aldrig att bli.
Ronaldinho the original
2013-12-06 18:35
Rambla~ (Barcelona) För att ingen säger att han är världens bästa genom tiderna. Om Ronaldo vinner VM med Portugal så är han forfarande inte världens bästa genom tiderna utan topp 10
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-12-06 18:34
@Rambla~:
För att ingen ens tycker att han är bland en av de bästa genom tiderna (då menar jag top 20)...
Barcelona Rambla~
2013-12-06 18:32
Messi måste ta VM-guld med Argentina för att kunna räknas som den bäste spelaren genom tiderna enligt många kritiker. Jaha, vaför nämns aldrig det om Ronaldo? Något jag kan störa mig på. Det bör väl gälla även honom i sådana fall? Han måste ta VM-guld med Portugal han också.
Barcelona CuleAK
2013-12-06 18:27
Jag tror det skulle vara otroligt skönt för Messi att inte vinna balon d'or och på så sätt slippa lite av den press den medger, speciellt nu inför VM,
Barcelona NoGo™
2013-12-06 18:27
@Ronaldinho10yElfenomeno9

Yes det stämmer.

"Argentina clear favorites to win their group. If Germany win their group and Portugal come 2nd it's Cristiano v Messi in last-16. Wonderful!"
Annons: