/spanien/barcelona/forum/5960.aspx/spanien/barcelona/forum/5960.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas-
2013-12-10 22:18
LeoMessi Då skickar vi ut dem, inga konstigheter!
Postat via SvenskaFans-appen
Ronaldinho the original
2013-12-10 22:16
LapulgaNr1 (Barcelona) 2 Dagar!! Du har vart här i 2 dagar och folk (inklusive mig) vill se dig bli spärrad. Då är min fråga till dig, vem är troll jag eller du?
Barcelona ( Xaviesta )
Blaugrana91 Du är en av få här i forumet som faktiskt gillar Rosell och du står för det också vilket jag respekterar. Men har alltid varit nyfiken på varför? Jag är varken pro eller con Rosell, jag tycker han gör både bra och dåliga saker för klubben. Men jag tycker att den dåliga skålen väger lite mer och anser att han inte är bra för Barcelona i längden. Många saker i den skålen har även varit personliga och sylvassa pilar rakt i hjärtat på fansen, "Abidal-skandalen" bara för att nämna en. Hade gärna velat veta vad som gör att du känner så starkt för honom?
Barcelona LeoMessi
Tänk om Bayern skulle bli grupptvåor på något sätt här nu och vi får dom i åttondelen haha
Barcelona Abbe.
2013-12-10 22:13
@Capitan \(^.^)/:
Intel blir ingen huvudpartner (se länktips). Troligtvis kategoriserar Intel sig in under "Official Partners", och vad jag har förstått betalar företagen i den kategorin ungefär 2-3€ miljoner per år. Så i relation med det så är 5€ miljoner per år bra.
LapulgaNr1
2013-12-10 22:12
Capitan \(^.^)/ (Barcelona) Xaviesta. Jag får provocera real hur mycket jag vill. Varför ska mod spärra mig? Efter att ha gått igenom Ronaldinho the originals inlägg så förstår jag inte hur kan kan vara en blaugranas.
LapulgaNr1
2013-12-10 22:09
Ronaldinho the original Men nu vill jag veta vilka Barca startspelare du tycker är bättre än Bayerns ( när alla är friska )
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-12-10 22:08
Abbe.

5€ miljoner per år är väl ganska lite? Eller har du kanske skrivit fel?
Barcelona Abbe.
2013-12-10 22:07
@Blaugrana91:

Det är klart att det är Intel som är den nya sponsorn. Enligt EMD ger de 5€ miljoner i tre år, alltså 15€ miljoner sammanlagt. Troligtvis är det sådan information som kan bli offentlig efter presentationen på torsdag klockan 13:00 på Ciutat Esportiva.
Barcelona Capitan \(^.^)/
Snälla Mod. spärra bara "LapulgaNr1". Det enda han gjort sen det första inlägget är att skriva utan någon tanke och är bara ute efter att provocera.
Ronaldinho the original
Jag fråga honom vilka han tycker är bättre än Bayern spelarna , jag sa inte att Bayern spelarna är bättre än våran.
Barcelona Blaugrana91
2013-12-10 22:03
Gällande det här med ev. namnbyte på arenan. Jag är egentligen helt emot det, men samtidigt måste man förstå hur klubben tänker OM man väljer att använda någon sponsor i namnet, om vi ska fortsätta kunna växa så behöver man hela tiden hitta nya inkomstkällor. Dessutom finns ju numera alla dessa oljieklubbar som kan slänga upp orimliga summor, om vi ska kunna matcha dem ännu bättre behöver vi öka intäkterna ännu mer. Dessutom läser man här och alla önskelistor efter spelare så är nog inte dessa pengar så dumma.... Antingen eller liksom. Med det sagt vill jag såklart inte ha någon arena med namnet Camp Nou Microsoft, men klubben gör ändå rätt i att hitta nya sätt att få in pengar. Bästa är väl att enbart hitta sponsoravtal gällande klubben och inte själva arenan. Ska dock bli intressant att se vilket företag vi tecknat det här nya megaavtalet med. Lär säkert vara just Microsoft då eftersom dem nämns. Men vi får se på fredag.
Ronaldinho the original
2013-12-10 22:03
LapulgaNr1 (Barcelona) Vah... Förstod ingenting av vad du skrev. Vad har mitt namn med Cristiano eller Ronaldo att göra?
LapulgaNr1
2013-12-10 22:02
Canales,

Fråga Ronaldinho the original.

Han tycker att alla Bayern start spelare är bättre än Barcas. Hahaha!
Barcelona ( Xaviesta )
2013-12-10 22:01
Ronaldinho the original Inte ens lönt att svara såna, han var fel grabb för forumet redan från första inlägget, inte bara pga skrift och språk men även fotbollskunskap och personlig mognad. Bara ignorera honom så tar MOD förhoppningsvis hand om honom snart, man kan inte ha folk som skriker sånt där så fort någon tycker annorlunda.
Barcelona Canaletes
2013-12-10 22:00
Vad hände med SUPERDUPERLAGET Bayern? lol

åhh ibland blir man så trött på fobollsfans som ska döma matcher, säsonger, värvningar när bara 20% av tiden har gått.
Barcelona Andreas-
2013-12-10 21:59
3-2 City, ni som snacka upp Bayern mår nog bra nu!
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-12-10 21:58
2-3 City!
LapulgaNr1
Ronaldinho the original Förresten vad är det för namn? Ronaldinho the original? Det finns bara en äkta Ronaldinho medan det finns två Ronaldo, den riktige ( en av dom bästa genom tiderna ) och ögonnopparen o filmaren christiano. Vilka tycker du är bättre? Villa Barca startspelare är bättre än Bayern? Jag söker inte likes men är snabb på att upptäcka råttor.
Ronaldinho the original
Hahahahah va faaan händer med Bayern
Ronaldinho the original
LapulgaNr1 (Barcelona) Varför ska jag ringa dig om Ronaldo slår messis rekord? Skrev bara att han slog rekord med sitt mål. Sluta hata seriöst. "Crynaldo","Penaldo" är du cool när du skriver det. Håll sig till Facebook tack
Barcelona Júnior.
2013-12-10 21:57
Haha nu kommer jag förmodligen framstå som en "hater", men seriöst? Flest mål i gruppspelet? Det är en grej att lägga flest mål i turneringen men att slå rekordet i flest mål i gruppspelet är väl inte en stor bedrift? Det fanns en tid då dessa rekord inte ens uppmärksammades, men nu hittar man ett sätt att höja varenda spelare upp till skyarna över varje sak. Om Ronaldo vinner skytteligan i Champions League eller t.o.m tar rekordet i flest mål under turneringen, ja då får han mina applåder... inte nu.
Barcelona Barcelonistas
2013-12-10 21:57
91 mål på ett kalender år, det rekordet kommer aldrig att slåss. Ronaldo kan vara drömma om de rekordet :).
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-12-10 21:55
2-2 city!
Barcelona LeoMessi
2013-12-10 21:55
Neuer räddar denna;)
Ronaldinho the original
2013-12-10 21:54
Sa jag kanske att alla deras spelare är bättre än våra? Jag undra bara vilka han tyckte var bättre. Efter att jag har läst alla dina kommentarer här inne så undrar jag hur gammal är du? Du kan inte vara äldre än 12 år. Söker du likes när du skriver "Råtta" "Madrid troll"
Barcelona socccerfan1
2013-12-10 21:52
Sluta hata hela tiden.. Cristiano slog ett grymt rekord!! Grattis till honom!
LapulgaNr1
2013-12-10 21:51
Ronaldinho the original Penaldo slog en liten rekord. Flest tap in mål i cl grupp spel. Men Messi slog 40 års rekord med att bomba in 91 baljor på ett kalender år. Ring mot när crynaldo lyckas med en sån bedrift. Eller avgöra två CL finaler.
LapulgaNr1
2013-12-10 21:49
Ronaldinho the original Så du tycker att alla Bayern startspelare är bättre än Barcas? Ibland undrar jag om du är på riktig. Sen känner jag lukten av att du är en råtta, dvs en egentligen madrid supporter. Troll!!! Känner råttlukten ännu mer när jag gått igenom dina inlägg här!
Barcelona Júnior.
2013-12-10 21:49
Det spelar ingen roll vilka spelare Bayern har. Det är inte så att dagens Barcelona är ett blåbärslag precis. Varken Ajax eller Athletico ska vinna över oss om man kollar på pappret, men detta är fotboll. Motivation kan avgöra allt. Hittar vi motivationen, viljan och visar 50% av det hjärta Puyol ger varje match så finns det inget motstånd vi inte ska kunna slå.
Annons: