/spanien/barcelona/forum/5958.aspx/spanien/barcelona/forum/5958.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas-
2013-12-10 21:15
Vill ni onanera åt Bayern kan ni göra det i deras forum. Når vi vår maxnivå slår vi dem.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Canaletes
2013-12-10 21:13
Judas Saviola gör 1-0 för Olympiakos
Ronaldinho the original
2013-12-10 21:13
Hoppas du skojar Andreas -
Barcelona Barcaholic
2013-12-10 21:11
Andreas- (Barcelona) Är du seriös eller?? Neuer vs Valdes: Neuer Alaba vs Alba: Alaba Boateng vs Mascherano/Puyol: Boateng Dante vs Pique: Dante Lahm vs Alves: Lahm Martinez vs Busquets: Busquets Schweini vs Xavi: Schwein. Kroos/Götze vs Iniesta: Iniesta Ribery vs Neymar: Ribery Mandzukic/Muller vs Messi: Messi Robben vs Sanchez/Pedro: Robben. Bayern vinner på 8 utav 11 positioner. Vi ska absolut inte vinna mot dagens Bayern om man går efter pappret.
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2013-12-10 21:11
David Silva är såååå bra!
Barcelona LeoMessi
2013-12-10 21:06
Bayern kan spela med en touch eftersom dom faktiskt har rörelse i sitt spel. Dom löper in med 3-4 fyra spelare i boxen hela tiden. Medan ingen löper in i boxen när vi anfaller
Barcelona Andreas-
2013-12-10 21:05
Stora skillnaden är att Bayerns spelare kämpar o springer. Xavi o Iniesta går knappt in i närkamper längre. Skulle vi jobba lika hårt som Bayern så slår vi ut dem. Det är knappast så att Bayern har mer individuell kvalitet i startelvan än vad vi har.
Barcelona Andreas-
2013-12-10 20:59
Bayern är ruskigt bra, men spelare för spelare så har vi ett bättre lag. Vi ska slå dem helt enkelt.
Barcelona Bästelona
2013-12-10 20:58
Gubbar kolla på Bayern! De spelar tiki-taka! Vi spelar bollinnehav. Skillnaden är att de hela tiden försöker spela på ett-två tillslag medan våra spelare hela tiden ska ta flera touch innan de levererar bollen... #Pep 2014-15!
Barcelona Smogen
2013-12-10 20:54
Ja, känns som att Bayern kommer bli 1a laget i CL historien som kommer försvara sitt guld. Visst, allting kan hända, men tyvärr är dom just nu överlägset bäst. Har inte sett ett sådant bra lag och spel sedan Pep hade sin storhetstid med Barcelona under sina första säsonger som tränare. .
Barcelona Deulofeu
Ursäkta mycket Bayern här men innermittfältet hos Bayern är det mest talangfulla utan tvekan och bland de bästa redan nu äldst av dem Kroos som är jämnårig med Bojan.
Barcelona Canaletes
"La culpa es de Pellegrini"
Barcelona LeoMessi
2013-12-10 20:53
Citys försvar har verkligen varit värdelöst i år. Men dom har ju gått in med inställningen att dom ändå inte kommer att vinna gruppen, vill bara få det överstökat.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-12-10 20:53
Bayern joggar förbi City OMG
Barcelona Deulofeu
2013-12-10 20:51
Nytt cl rekord mot City?
Ronaldinho the original
2013-12-10 20:50
Hahahah 2-0!
Barcelona Vampíro
2013-12-10 20:48
Thiago har slarvat med flera passningar såhär långt. Just sayin.
Barcelona Deulofeu
2013-12-10 20:46
OJ oj Bayern alltså Pep spelar T..... som dm snacka om lyx och exprimenterar mot City...
Barcelona LeoMessi
2013-12-10 20:46
Muller var lite offside där, men Gud vad city lever på att kompany ska sköta allt försvarsande
Ronaldinho the original
2013-12-10 20:44
Hahahaha 1-0!direkt
LapulgaNr1
2013-12-10 20:36
Hoppas Juventus går vidare idag. Ajax slår milan imorgon o går vidare ( hatar milan som klubb o dess fans)
2013-12-10 20:09
Ronaldinho the original (Barcelona) Sant :). Men hade varit kul om Bayern hade mosat dem bokstavligt.
Barcelona Baronen
2013-12-10 20:08
Ibland tycker jag att jag borde hålla käften oftare.
Ronaldinho the original
2013-12-10 20:05
Hahaha. City bryr sig inte om matchen då dom tänker på helgens match mot Ligaledarna Arsenal.
2013-12-10 20:01
Bayern kommer visa hur stora dem är... Man.City kommer säga efter matchen så här, Vi måste värva för 1 miljard för vår trupp är för tunn hahhahaha.
Ronaldinho the original
2013-12-10 19:58
Gissar på 4-0. City utan Yaya, Aguero och på bortaplan(!) har verkligen ingen chans.
Barcelona LeoMessi
2013-12-10 19:50
Snälla se inte bayerns match gott folk, för dom kommer att ge oss ångest när dom spelar ut city som om dom vore ett bottenlag:P
Ronaldinho the original
2013-12-10 19:48
OT Ni som ska kolla på Bayern Matchen så ska Alcantara starta. Ser ut som Guardiola har stort förtroende för honom.
2013-12-10 19:24
Alla ni ska cred. LapulgaNr1 (Barcelona) Júnior. (Barcelona) Ronaldinho the original (Barcelona) Roligt att vi kan komma sams och inte bråka. Detta är inte dagis men min poäng var endast: Många tittar endast på tabellen istället för matcherna och spelarnas insats. Vi som håller på Barca vi vill endast att klubben tar det seriöst Vilket dem inte har gjort. Tata var den som kunde göra skillnad genom att köpa en ren mittback och stark anfallare men det var tydligen för mkt för Tata. Jag är besviken på hur allt har gått. Vi spelar bra i några matcher sen har vi matcher där spelarna " Inte Bryr Sig " då tappar vi poäng, exempel, Ajax och Milan. Vi är mänskliga och det är OKEJ att förlora eller kryssa. Jag är väl medveten om att Barca är inte samma Barca då var som BÄST. Vi har inte motivationen längre och därför måste vi köpa två spelare som är grymt starka där vi kan HOTA andra lag. Hade jag varit i Tatas situation Vilket är inte lätt men jag hade bänkat spelare som, Xavi och Pique för kunna prestera bättre. Jag vet att Tata har en jobbig sitts för han vågar inte bänka eller peta någon som har stor status som, Xavi, Pique eller Iniesta eller Mashe. Jag förstår mig inte hur Mashe kan spela som mittback och han gör inget vidare jobb som back. Bartra är mkt bättre än Mashe. Får Bartra inte mer speltid så kommer ännu en lovande talang försvinna. Mashe ska spela som Defensiv Mittfältare that's it.
LapulgaNr1
2013-12-10 19:23
Från I v e y Ämne Skickat 2013-12-10 12:23:54 Meddelande Patetiskt. Ronaldo är bäst i år, sluta vara så jävla enögd. ***** såg det här nyss. Vad är det med real fansen? Hahahah! Innerst inne vet dom alla själva att Messi utklassar christina på alla fronter men det svider för dom att erkänna det. Rutten klubb med ruttna fans. Skönt att jag går dom på nerverna :D. Sanningen svider för dessa parasiter. Ja, christina e bäst på att filma och gråta. Och göra tap in mål.
Annons: