/spanien/barcelona/forum/5944.aspx/spanien/barcelona/forum/5944.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-12-07 19:24
Åh Sanabria är så jävla bra. Jag hatar att han ska lämna!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Deulofeu
2013-12-07 19:23
Kolla barcastuff och välj
Barcelona Deulofeu
2013-12-07 19:22
Sanabria 2-0 framspelad av Suarez
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-12-07 19:19
Deulofeu

stream?
Barcelona Deulofeu
2013-12-07 19:13
Den omskolade mittfältaren som numera spelar högerback har gett b-laget ledningen mot Sabadell!

Bagnack,Samper och Sanabria startar spelar alla.
Äkta Cule
2013-12-07 18:47
@grande jw:
Exakt! Lika imponerande som att vi skulle köra över Levante!
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2013-12-07 18:47
PSG spelar fantastiskt bra fotboll! Tror de kan utmana om CL-titeln på allvar i år!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2013-12-07 18:45
Saknar tiden då vi var lika överlägsna som dagens Bayern, frågan är om det kommer hända igen?
Barcelona Acrobat
2013-12-07 18:42
Vilken jävla frisparksskytt Zlatan är alltså! När han får frispark precis utanför straffområdet så är det lika farligt som en straff.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-12-07 18:41
Guardiolas kontrakt sträcker sig ända fram till 2016, året då Barca ska ha val och förhoppningsvis sparkar ut Rosell. Hur många av er tror på en comeback av Pep i sin rättmätiga klubb (ifall Rosell inte väljs igen då)?
Barcelona LeoMessi
2013-12-07 17:57
Jag tror inte att Pep eller thiago någonsin kommer tillbaka till Barcelona. Så det är ingen idé att ens försöka fantisera om det. Dessutom varför skulle thiago byta ner sig? Han spelar i en klubb som skulle sopa golvet med oss igen och Bayern skulle spotta och pissa vår klubb i ansiktet om vi ens försökte oss på en värvning. Dom är mycket bättre än oss på alla plan.
Barcelona CARLES PUYOL - 1899
2013-12-07 17:57
Mourinho :- De bästa laget vinner inte alltid hahhahahaha. Så jävla glad jag är just nu.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-12-07 17:54
Kom igen.. Det är ju en bortamatch mot Stoke en kall vinterdag.. :P
Barcelona Leo y Cesc
2013-12-07 17:44
Det går bra för "the special five" hahah
Barcelona Treyh
2013-12-07 17:33
Jag vet att man inte ska gråta efter spild mjölk men jag är tämligen säker på att Thiago och även Pep kommer att komma tillbaka till oss i framtiden. Thiago är den perfekta mittfältaren för oss. Varför? Jo för att han är en awsome 2-vägsspelare. Han vågar trycka på i närkamperna, flåsa motståndarna i nacken jämnfört med Iniesta och Xavi (som förvisso har blivit bättre på det efter Martino tagit över, det är bara kolla på Real Madrid matchen) Dock när vi möter sämre motstånd så har inte Iniesta och Xavi samma motivation. Jag tror dom kommer göra det i stormatcherna dock.

Jag hoppas att folk förstår att vår gala-elva kommer se ut så här ifall vi hade lirat CL-final imorgon.

Xavi-Busquet-Iniesta
Messi-Cesc-Neymar

Det är därför Tata envisas med att spela Cesc som falsk nia. Och han kommer fortsätta med det så. Backlinjen har jag ingen aning om. Men om saker och ting utvecklas på rätt sätt så skulle backlinjen ser ut så här vid final:

Alves-Bartra-Pique-Alba (eventuellt Adriano om Tata vill säkra upp)
Barcelona DM1982
2013-12-07 17:24
Pep har verkligen fått igång Bayern ordentligt nu. Ska bli intressant att höra om folk kommer köra det vanliga snacket om att Bayern spelar tråkigt nu jämfört med förra året. Gör man det så är det bara för att de inte gillar Pep, om det råder det inget snack. Bayern spelar minst lika rolig och bra fotboll som förra säsongen, om det råder det ingen tvekan.
Barcelona Bentley King
2013-12-07 17:11
Såg ni Ibars passning till Thiago Silva? Herre gud!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-12-07 16:56
Är jag den enda som sliter av håret när man ser Alcantra styra Bayens mittfält som en general! Vilken bollar han lägger hela tiden..

Jag blir bara arg när jag kollar på Bayens matcher.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-12-07 16:54
Alla i Bayern kan göra mål. De är inte beroende av en spelare eller två. Vackert.
Barcelona LeoMessi
2013-12-07 16:37
Sexigt mål av osvaldo för Southampton
Barcelona LeoMessi
2013-12-07 16:33
Amo0227 (Barcelona) Med cesc i mittfältet så blir vårt anfall mycket rörligare! Man märker att så fått cesc får bollen så början Messi, sanchez och Neymar löpa på djupet. För dom vet att passningen kommer. Tror att Albas återkomst kommer att ge oss en ny dimension i anfallet. Han löper väldigt mycket på djupet och slår inte låga krossbollar i straffområdet, allt detta gör han oftare än Adriano. Adriano är nog stabilare defensivt och har ett tyngre skott och bättre attityd.
Barcelona LeoMessi
2013-12-07 16:33
Amo0227 (Barcelona) Med cesc i mittfältet så blir vårt anfall mycket rörligare! Man märker att så fått cesc får bollen så början Messi, sanchez och Neymar löpa på djupet. För dom vet att passningen kommer. Tror att Albas återkomst kommer att ge oss en ny dimension i anfallet. Han löper väldigt mycket på djupet och slår inte låga krossbollar i straffområdet, allt detta gör han oftare än Adriano. Adriano är nog stabilare defensivt och har ett tyngre skott och bättre attityd.
Barcelona Amo0227
2013-12-07 16:26
Det har sett ut som skit , men man ska ge Tata en hel säsong innan man bedömer honom. Kräver inget geni för att räkna ut att vi behöver en central striker! Tata har varit öppen för att värva en nu i januari vilket jag tyder som att han också upptäckt den luckan i spelet. Om man kollar på de starkare lagen i cl har alla en striker på topp. Plus så kan han flytta ner Fabregas för han ska absolut inte spela som falsk nia, han är alldeles för seg.
Barcelona LeoMessi
2013-12-07 16:08
Klart att Bayern är hur bra som helst! Dom har en grym trupp samtidigt som dom faktiskt kämpar och är motiverade! Dom har precis det vi saknar, kämparglöd och motivation. Liksom hur jäkla svårt ska det vara tjata hål i huvudet på våra spelare att dom ska kriga på plan? Känns som att vi gör det som krävs och absolut inget mer. ---------------------------------------------------- Förstår inte hur det inte kan snackas om Aguero som en guldbollenkandidat!! Han har öst in med mål för city! Och varit allmänt jäkligt bra
Barcelona grande jw
2013-12-07 16:01
Jösses vad Bayern imponerar. Dom kör över allt i sin väg som en jävla ångvält. Livsfarliga hur dom än anfaller. Snabbheten, styrkan, tekniken, taktiskt skickliga och livsfarliga i luften. Helt kompletta.
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-12-07 15:35
Tack så mycket kompis!
Barcelona LeoMessi
2013-12-07 15:34
MESSI.CORLEONE (Barcelona) Vet inte vilka sidor du har besökt men denna har funkar kanonbra för mig dom senaste månaderna: www.atdee.net
Barcelona MESSI.CORLEONE
2013-12-07 15:31
Någon som ser på Bayern matchen? Kan ni/du skicka länk tack? Har testat flera sidor men lyckas inte öppna. Verkar vara nåt fel med datorn :-S
Barcelona LeoMessi
2013-12-07 15:23
DM1982 (Barcelona) För att vara extra negativ så vinner vi knappt vår cl-grupp som är typ den lättaste.
Barcelona DM1982
2013-12-07 15:21
Ronaldinho the original Barcelona är knappast favoriter till CL den här säsongen.
Annons: