/spanien/barcelona/forum/5940.aspx/spanien/barcelona/forum/5940.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Acrobat
2014-03-23 23:12
Nu är det läge att lägga upp ett quiz motsvarande det Puertakidsen gjorde inför matchen. Låt dom äta sin egen skit?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-03-23 23:11
Haha grannarna plinga på o trodde d va bråk här :D har med mig 2 cules. Vi har firat rösten hes :D Hahahaha
Barcelona FC Tiki-Taka
(GarethBale)

"Messi har blivit den nya Özil. Superstjärna mot smålagen men totalt osynlig mot de allra bästa lagen. Beviset kommer vi få se på Söndag."

Sparade den här för jag visste att Messi skulle krossa detta smålag !
Barcelona L!VOZ
Mycket kan sägas om Martino men han är taktiskt överlägsen Ancelotti.

Vi vann två dubbelmöten mot real.

Tack MARTINO!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@Blaugrana91:

Lägg till att vi har mittbackar från Jönköping korp-liga.
Tänk om vi hade riktiga mittbackar.

Jag blir fan deppig, hjälp mig någon..
Jag orkar inte med den här ledningen..
Barcelona KarmaIsAKaranka
@LaPulgaNr1 * Tata Martino:
Skräp-TV. Kollar alltid hellre på spanska, polska eller engelska kommentatorer. Betydligt mindre bias och mer fotboll. Inga jävla sensationella "nyheter" a la Backe/Lundh. Som sagt: skräp-TV. Glöm inte att Lundh håller i skitsidan Fotbollskanalen som är Aftonbladets motsvarighet i svensk "fotbollsjournalistik". Han är ju helt efterbliven som person. Verkar vara pårökt konstant och väldigt oprofessionell. Tydligen krävs det inte mycket för att lyckas i det svenska medialandskapet om man slickar rätt rövar.
Barcelona Blaugrana91
2014-03-23 23:10
Ska vi gissa på att idioterna i FK europa kommer få det till att vi vann pga av domaren och inte nämna ronaldos filmning som gav straff....
Barcelona Blaugrana91
2014-03-23 23:08
Det roliga är att vi borde vunnit med mer, vi hade två frilägen i början av matchen då det borde stått 3-0 till oss, vidare hade vi skott i stolpen, Real hade inte lika många klara chanser även om dem trots det var farliga.
Barcelona Vampíro
Jag väntar bara på att wanabe italienaren Hussfelt öppnar sin knubbiga käft och säger nått nedvärderande om Barça ikväll. Sällan sett en sån bitter och patetisk människa som jobbar med fotboll.
Barcelona FCBlaugrana
Fantastiskt bröder. Detta är helt otroligt. Är så stolt över vårt lag. Vår klubb. Stor eloge till Real också, fantastisk match. Rolig match! Äntligen. Det märks att Mou är borta.
Barcelona Canaletes
MeddelandetJag svär asså.

Det bästa av allt var när Messi gjorde 4-3 och sprang längs kortsidan samtidigt som han pekade, kysste på klubbmärket och tillägnade det till alla fans som hade kommit. Så jävla stort!

Det sätter också död på alla jävla rykten, speciellt den helt absurda att han ska till Madrid.

Måste finnas en högupplöst bild på den sekvensen
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
Haha Messi är först någonsin att göra hattrick på bernabeu!
Barcelona Acrobat
Ronaldo hade sin era när Messi var skadad. Välkommen tillbaka till verkligheten.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
De kritiserar Neymar på SKy Sport.

De säger att han inte släppte bollen tidigt och att han inte hjälpte Alves..

Dessutom var Neymars löpningar fattiga och att de föredrog att Pedro spelade stället..

Men faaaaaaaan vilken sjuk match.
Jag kommer inte sova ikväll..
Barcelona Rambla~
2014-03-23 23:07
O le le, O la la, ser del Barca es, el millor que hi ha! Atleti leder ligan! Går vi inte om kan vi alltid lägga oss i sista omgången. Sluta 2:a eller 3:a kvittar vilket.
Ronaldinho the original
Vet ni vad som kändes skönast? Att för en gångskull skratta åt Reals försvar... Minns att dom skrev i puertan om deras saftiga nolla svit som dom hade i januari-Februari månadena. Messi är 2014 särklass bästa spelare
Barcelona kirtap
Backe vilken hycklare. Innan match var Ronaldo på hög nivå och efter match ganska osynlig. Expert in my face. Är det ingen tränare som kan stävja Pepe en skam som fotbollsspelare.
Erik råtta, Hasse råtta, Lundh råtta. Alla de 3 mår dåligt ikväll Hahahaha så underbart skönt :D
Barcelona Acrobat
Kan inte fatta att vi gör fyra mål på bortaplan! För att vara ett sjunkande skepp får man säga att vi är bra!
Barcelona Leo y Cesc
2014-03-23 23:06
Roligt hur Ronaldo varit bäst fram till El Clasico i flera månader sen vad hände? Messi visar ännu en gång vem som är bäst och laget var mycket bra ikväll men mitt hjärta gick upp i 200 flera gånger när masken gjorde juniormisstag. Snälla när får vi en måttlig mittback? Synd att hänga ut masken som egentligen är mittfältare och 1.70 lång.
Barcelona Vampíro
2014-03-23 23:06
Förresten spelade Bale ikväll? Han som kostade en del pengar, weird att de väljer att bänka honom i en sån här stormatch. Kul dock att man fick se Getafes framtida stjärna Isco en stund, hoppas han lyckas hos det blåa Burger King laget nästa säsong. Have it your way.
2014-03-23 23:05
Spelade flickan penaldo? Jag såg inte honom. Hahahaha
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-03-23 23:05
Matchens största utropstecken: Xabi Alonso fick ett gult kort. Hör och häpna!

Han fick be domaren om ett och gnälla. Till slut ställde domaren upp. Han fick gult kort för snack.
Barcelona Acrobat
2014-03-23 23:04
Leo y Cesc: Tre förluster och en oavgjord mot oss OCH Atletico. Vi ar två vinster medan Atletico har en vinst och en oavgjord...
2014-03-23 23:03
De hade inte förlorat på 30 matcher, alla mot mitten lag, vi går dit o piskar de ordentligt. Messi legendernas pappa gör hat trick.
Barcelona Acrobat
Real kommer tappa poäng mot Sevilla borta i veckan. Nu är Ramos borta ett par matcher också...
Barcelona barasfsdg
Som vanligt när real snackar om slakt så vinner vi återigen lite ödmjukhet tack. Även skönt att vi återigen vinner en stormatch tack Tata!
Barcelona Lion24
2014-03-23 23:02
Guys, vi har inte vunnit nå titel i och med den här vinsten. Men eftersom jag håller på och kokar just nu så måste jag dela med mig lite glädje. Att besegra Madrid är som en titel för mig även om verkligheten säger bara 3 poäng.

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAAAAAAAAAA SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Ge Tata Martino ett längre kontrakt. Jag gillade han från början. Han e grym taktiker!! Han knockar Pelle grini och anchalotta
Barcelona Davids3
Vilket Messi-rekord syftar ni på ?
Annons: