/spanien/barcelona/forum/5900.aspx/spanien/barcelona/forum/5900.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2013-12-19 16:51
Tata stannar, hatar sådana löjliga rykten. Om han gör bra ifrån sig hoppas jag att han stannar även efter Rosells mandat. Han tog oss tillbaka till vinnar spåret direkt mot de stora lagen, Atletico och Madrid. Vi har blivit för besatta av att vinna, inklusive mig. Pep har betingat oss som pavlos hundar med MANITA (5-0) matcher annars förvandlas vi till varulvar. Pep gjorde det omöjliga att vinna allt på sin första säsong. Jag vill se Tatas prägel på laget när han får göra 2-3 tata värvningar. Tata blandar bra precis som gott och blandat beroende på hur motståndarna vill spela. Vi kan dominera matcher som mot Villareal och vi kan komtra de som Real Madrid. In Tata we trust, despite what happens after City!
Postat via SvenskaFans-appen
Ronaldinho the original
2013-12-19 16:46
Mina damer och herrar. Gå inte in och läs i fotbollskanalens artikel om topp 21-40 om ni har haft en dålig dag. Varsågod! :)
Barcelona Neymessi
2013-12-19 16:40
Vad tror ni kommer hända med Suarez?
Skulle inte förvåna mig om RM värvar honom... ;)
Vill ogärna se honom i Atl. Madrid. Tänker er ett anfall med Suarez och Costa. Brutalt!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2013-12-19 16:22
Hittade lite intressant fakta. Madrid har värvat för ca 5 miljarder de senaste 6 säsonger.
Barcelona Bàckis
2013-12-19 16:20
Ronaldinho the original Yes! Kolla hemsidan :)
Ronaldinho the original
2013-12-19 16:09
Bàckis (Barcelona) Är det officiellt?
Barcelona Kricko
2013-12-19 16:07
Lite spännande statistik :) Messi skapar så galet mycket på egen hand! Vet dock inte om den här statistiken är 100 procent korrekt.

"Lionel Messi: Has dribbled past more than twice as many opponents (675) as anyone else in La Liga in the last 5 seasons; Ronaldo 2nd (323)"

¡Intocable!

Barcelona Smogen
2013-12-19 16:04
Enkos om uppgifterna dessutom stämmer att Barca någon gång mellan januari och mars ska åka till Qatar för att spela tränibgsmatch så undrar nan ju hur klubbledningen planerat. blir ett fint spelschema
Barcelona Bàckis
2013-12-19 15:57
Härligt med Iniestas förlängning! Bara hoppas att det ger honom en positiv boost och att hans magiska spel kommer tillbaka :)
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-12-19 15:19
33.125 people attended on Tuesday the cup game for free as season-ticket holders donated their ticket for "Members' Charity Day". [via md]
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-12-19 15:18
@FCBlaugrana:

Vi tog upp det igår om du kikar längre bak i forumet. Vi var inte överraskade igår heller kan nämnas.
Barcelona -SAMI-
2013-12-19 15:11
NoGo™
Aha ok. Om Om han lämnar då skulle jag vilja se unai emery.
Barcelona NoGo™
2013-12-19 15:04
@ -SAMI- Rosell dementerade uppgifterna, de stämmer alltså inte :) Rosell är ju iof en orm så han ljuger säkert men men det får vi se så småningom..
Barcelona -SAMI-
2013-12-19 15:00
Abbe.
Det är något skumt. Sjukt att han vill lämna. Hoppas vi får reda på varför?
Barcelona Cule4life
2013-12-19 14:56
@enkos:

Det där spelschemat är helt otroligt
Barcelona Abbe.
2013-12-19 14:50
Sandro Rosell dementerar att Tata Martino vill lämna klubben nästa år.
Barcelona Barca Barca
2013-12-19 14:09
RonaldinhoGaucho! Herregud, man får inte ens skriva vad man tror och tycker längre på forumet för då blir man uppäten. Förresten, kollade innan igenom min profil och såg att mitt medlemskap på SF har passerat 10 år!! Sjukt va tiden har gått fort :) Minns mitt första inlägg på forumet, då på den tiden runt 2001/2002 när man inte behövde medlemskap för att skriva här utan bara kunde skriva som vanlig gäst, då gjorde jag min löjliga startelva där jag hade Diego och Robinho som på den tiden ansågs vara största talangerna, även Riquelme och Saviola var med i den elvan :P Är det några till som varit med länge ? Vet att Gabriel har funnits på forumet innan mig med, någon mer ? :D
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-12-19 13:47
Om Tata är missnöjd med hur saker sköts inom klubben hoppas jag verkligen att berättar vilka delar han syftar på innan han lämnar..
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2013-12-19 13:45
@Barca Barca:

såfort nåt går fel i klubben så är det rosells fel eller? väx upp fan, allt som går dåligt är rosells fel. finns det ingen toapapper i omklädnings rummet så är det rosells fel, finns det inga bra kanaler på tvn så är de rosells fel.. sluta va så jävla snabba med att dömma, om inte tata går ut själv o säger det är pga ledningen så säg fan inte det det är rosell. vi har fattar att ni hatar han det räcker nu
Barcelona FCBlaugrana
2013-12-19 13:36
Jag kan meddela någonting som inte kommer som en chock för någon härinne. Ramos avstängning till Valencia-matchen hävdes idag och han är tillgänglig för spel.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2013-12-19 13:34
Official: There's a deal on the renewal of Barcelona midfielder Andres Iniesta #fcblive
Barcelona Abbe.
2013-12-19 13:22
Valdes kommer att hålla en presskonferens imorgon. Inte omöjligt att det handlar om hans klubbval, men det kan även ha med hans skada att göra.

Återstår att se, men så vitt jag vet har Bartomeu sagt att man offentliggör den nya målvakten när Valdes gjort klart med ny klubb. Med tanke på att Marc ter Stegen uppges hålla presskonferens den 24 december (för att berätta att han valt Barça, enligt rapporter) kanske vi får reda på Valdes framtid redan i morgon.
Barcelona barca de Corazon
2013-12-19 12:50
grattiz alexis på din 25 års dag hoppas du stannar länge i barcelona
Barcelona enkos
2013-12-19 12:39
Det är inte lätt att träna Barcelona, det är enorma förväntningar och stor press. Laget är vana att vinna match efter match och när det blir en förlust så blir det som bomben har fallit och då är tränaren som får hela skiten på sig..
Barcelona LeoMessi
2013-12-19 12:38
Har Tata gått ut offentligt och sagt detta? Annars får vi nog ta det med en nypa salt
Barcelona -SAMI-
2013-12-19 12:22
Tata på väg lämna Barca.
Barcelona Bästelona
2013-12-19 12:18
Vita näsdukar nästa hemmamatch! #avgårosell
Barcelona Barca Barca
2013-12-19 12:00
@Abbe.:
Jag förstår honom. Det kan inte vara roligt att jobba med Rosell och Zubi. Klubben kan gå rakt ner i helvettet om Rosell stannar kvar som president. Tänk om han väljs om och stannar som kvar, undra vad som händer med klubben. Det känns som all det sportsliga är helt åt sidan för Rosell, just nu är det Qatar som är viktigast, jag förstår, klubben behöver pengar, men Qatars pengar kommer inte hjälpa oss ett skit ifall B-laget hamnar i alla dessa jobbiga segunda b grupp 1,2,3 och tar dom ett helvette att komma upp till Segundan som vi just nu befinner oss i. Qatars pengar kommer inte hjälpa oss ett skit ifall en tränare som Tata inte kan trivas i våran klubb och sättet man jobbar i Katalonien ? hade han sagt samma sak under laporta ?
Barcelona enkos
2013-12-19 11:30
Från 5 januari till 23 februari kommer Barcelona att spela hela 15 matcher,, match var tredje dag..
Elche, Getafe, Atletico, Getafe, Levante, Cupen, Malaga, Cupen, Valencia, Cupen, Sevilla, Cupen, Rayo, City, Sociedad,,,
Barcelona enkos
2013-12-19 11:19
@ElTriplete:

Först Getafe, sen Levante eller Rayo/Valladolid och i semifinal något av de fyra lag Sociedad/Villareal/Almeria/Santander
Annons: