/spanien/barcelona/forum/5894.aspx/spanien/barcelona/forum/5894.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCBlaugrana
2013-12-17 23:11
Kan verkligen inte förstå att Tello är kvar i klubben. Han passar inte in i spelidén överhuvudtaget. Klumpig på små ytor. Statisk. Dålig passningsspelare.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Deulofeu
2013-12-17 23:08
Chelsea nästa ute ur cupen The happy one??
Barcelona socccerfan1
2013-12-17 23:07
Asså alla ni som klagar.. Käften !!! Matchen är helt oviktig.. Vi är vidare, varför springa ihjäl sig.. Blir lite som en träningsmatch utan motivation till överansträngning .. Så tröttsamt o pinsamt att läsa här ibland
Barcelona nicco
2013-12-17 23:07
Roberto har varit så jävla dålig ..de är ett div 3 lag vi möter något måste man väll kunna kräva? sen varför sker inga byten? varför spelar inte dongou, bagnack mm i en match som redan är avgjord?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-12-17 23:02
Jag vet att vi är dåliga på att skjuta men jag visste inte att vi så här dåliga..

Barcelona enkos
2013-12-17 23:01
Fabregas ser som så ofta ointresserad ut.. Jag undrar ibland om han mår bra?
Ronaldinho the original
2013-12-17 22:59
Barcadinho. (Barcelona) Han är avstängd mot Getafe,tror nog att han spelar 80-90in idag
Barcelona HumansAreFree
2013-12-17 22:58
Rekommenderar denna stream till de som ej har en, har hittills fungerat fläckfritt för mig iaf.
Barcelona Barcadinho.
2013-12-17 22:56
Masken var väl en riktigt bra i Liverpool, så kanske därför klubben vill ha honom.
Det finns tom uppgifter som säger att Pool erbjudes Alonso istället men Txiki var inte intresserad av honom. Han ville ha Masch-

Ta ut Neymar - det räcker nu. Vi behöver honom till andra matcher.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-12-17 22:51
Håller med Deulofeu... de måste åtminstone visa att de verkligen vill ha mer speltid och ta chansen när de väl får spela. Över det ska de komma och bitcha i media om att de aldrig får speltid och vill byta klubb... my ass.
Barcelona Rambla~
2013-12-17 22:50
Decinho Polare med Messi visst, men samtidigt var han också en av PL bättre def mittfältare under några säsonger. Det och det faktum att han själv tryckte på för en övergång och var beredd att avstå lite lön vid förhandlingarna. Så vi behövde en def mittfältare men det slutade som en medioker mittback. :(
Barcelona Deulofeu
Masken spelar inte mittback i landslaget!

defensiv mittfältare han har inte spelat mittback där någonsin!!
Barcelona Andresito
@MESSI.CORLEONE:

Nej det gör han ju inte, kolla länken och hitta någon match där han spelade mittback i mer än 2 matcher i rad. Garay och Fernandez är det som är ordinarie mittbackar i Argentina
Barcelona DM1982
2013-12-17 22:49
barcastuff ?@barcastuff 2m

There are 47.289 people at the Camp Nou tonight #fcblive

En helt ok siffra mot ett div. 3 lag.
Barcelona Deulofeu
2013-12-17 22:48
Det konstiga är ju att spelarna inte visar mer ingen av dem som är på plan är ju tänkta att starta nästa match förutom

Montoya,Pinto,Fabregas och kanske Pedro/Adriano resten kommer definitivt vara som bäst på bänken om de inte visar något idag!

Visst dubbelmötet är avgjort men visa att ni vill spela mer när ni är på plan och klaga inte bara när ni är vid sidan av!
Barcelona LeoMessi
2013-12-17 22:48
Jag säljer hellre Song än masch vid ett eventuell köp av en mittback. För då kan mascherano flyttas upp dit och han är enligt mycket bättre som dm än Song. Han är snabbare, mer brytningssäker och hans passningsspel är mycket bättre. Hans krossbollar är faktiskt riktigt jäkla bra.
Barcelona Rambla~
2013-12-17 22:46
MESSI.CORLEONE Va? Det gör han väl ändå inte? Seriöst? Har jag missat i så fall.
Barcelona Deulofeu
2013-12-17 22:46
Kan man inte göra något mot en parkerad buss har man inte mycket att hämya i Barca för såhär ser numera våra flesta matcher ut.

Tello är ju precis som Tex C.Ronaldo främst en kontringsspelare lyckas inte med något mot ett lågt försvar.

Montoya visst inte de bästa inläggena men han är ju där hela tiden tycker också man kan önska sig mycket mer av S.Roberto.

Pedro utropstecknet helt klart några fina aktioner av Neymar också bla passen till Montoya på slutet.

Jag tror inte vi kommer behöva en plan b med Neymar på plan han skapar alltid något extra på plan och om han hinner spela ihop sig med Messi till cl behöver vi inte vara oroliga för offensiven iallafall.

Bakåt är en annan historia men för mig är vårt mittlås lika givet som anfallet.

Barcelona Blaugrana91
2013-12-17 22:45
Som sagt ingen speciellt superunderhållande match, märks att laget tar det väldigt lugnt. Men vi var ju iof klara redan innan matchen så ganska förståeligt.

Hoppas dock på lite mer underhållande andra.
Barcelona Vampíro
2013-12-17 22:44
Inte helt oväntat är detta ett riktigt sömnpiller, synd att det inte finns några B-spelare på bänken som vill visa upp sig heller. Matchen var avgjord innan den började så jag tycker man bör ta det lugnt innan man börjar såga spelarna totalt. Christian Tello har t.ex. nyligen återvänt från skada och har knappast spelat mycket den här säsongen. Jag är övertygad om att han kommer höja sig och visa att han kan bidra, har folk redan glömt hur bra han var när han väl fick chansen ifjol? Dags att visa lite större förtroende än att bara skrika efter att spelare ska säljas höger och vänster. Så bortskämda kan man väl ändå inte vara. Step it up!
Barcelona DM1982
2013-12-17 22:43
För att vara en totalt avgjord match och med en ligamatch kvar av året så kan man inte begära att det ska se så mycket annorlunda ut. Spelarna sparar sig, inga tokigheter och onödiga satsningar. Neymar skulle kunna köra en galen show men det är inte riktigt värdigt att hålla på så mot div. 3 lag.

Barcelona är vidare utan problem självklart, en liten träningsmatch innan matchen mot Getafe är helt perfekt. Dock är det inte så särskilt kul att kolla på.
Barcelona Decinho - Josep Guardiola #4
2013-12-17 22:43
Denna gången var det inget fel på Montoyas passning. Det var Pedro och Tello som stod och sov.
Barcelona nicco
2013-12-17 22:42
Montoyas sista passning/inlägg är löjligt dåliga, nivån är skrämmande
Barcelona MESSI.CORLEONE
Rambla Masken spelar ju som MB även i landslaget.
Barcelona Decinho - Josep Guardiola #4
@Rambla~:

Mascherano värvades i samband med att vi sålde Yaya. Så ja, vid tidpunkten så behövde vi en defensiv mittfältare. Frågan är väl snarare varför det blev just Mascherano. För att han är polare med Messi?
Barcelona Neymessi
2013-12-17 22:41
Messinho

stream: http://firstrownow.eu/watch/228085/1/watch-fc-barcelona-vs-fc-cartagena.html
Barcelona Blaugrana91
2013-12-17 22:40
Vilken pass av Neymar!!

Synd att det inte blev nåt
Barcelona Rambla~
Det är ju fan vad det ska gnällas på olika spelare.
Barcelona Bentley King
Neymars passning <3
Ronaldinho the original
2013-12-17 22:39
Montoya...
Annons: