/spanien/barcelona/forum/5871.aspx/spanien/barcelona/forum/5871.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lion24
2013-12-27 01:43
Pep G & ForzaBlaugrana

Lugna ner er grabbar :). Det kan finnas nånting i det Pep G säger. Men jag tror ingen har påstått att Messi inte bryr sig om La Liga, CL eller Barcelona överhuvudtaget. Men helt ärligt, Messi nämns som den bästa av alla genom tiderna, vissa är tveksamma för att han just saknar VM-bucklan och då är det klart att han tänker lite extra på VM. Det är inte bara själva titeln VM som står på spel för Messi utan titeln ''världens bästa fotbollsspelare genom tiderna'' och då slår han Pelé, Maradona, ja you name it. Det är ingen liten titel det. Med det sagt så tror jag att Messi vill fortsätta vinna titlar åt Barcelona.
Barcelona Pep.G ° TAATATTATATTATATATA
2013-12-27 01:25
Du är jävligt uppkäftig på internet gosse. Vi kan alltid ses och se om du är lika uppkäftig då? Nog om det eftersom det är inget UFC forum. Däremot har jag fuckin rätt att påstå vad jag vill, särskillt när jag skriver att JAG tror så. Jag känner inte Messi personligen, men om JAG hade varit i hans situation och det enda mellan mig och ett erkännande att jag är bäst genom tiderna är ett VM-guld så hade jag bara haft VM i huvudet. Det innebär inte att jag inte vill vinna ett CL guld innan det, men individuella priser och gråtande portugiser hade jag inte ens tänkt på. Förstår du vad jag menar nu? Och lägg av med uppkäftigheten, jag lovar dig du hade knappt vågat se mig i ögonen om du hade känt mig. Edit: forzablaugrana
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2013-12-27 01:20
Bartomeu (vice president): "Montoya had asked to stop the renewal talks, but he has reopened them now. He's a full back with a great future""
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Neymessi
2013-12-27 00:06
Ny Leo Messi dokumentär! :)
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-12-26 23:45
@enkos:
Inte speciellt konstigt? Han kan säkert vara med mot Elche, men eftersom vi möter de på Camp Nou känns det onödigt att Messi riskerar något och deltar i den matchen. Låt honom träna ett par dagar till och ge honom en halvlek mot Getafe.
Barcelona enkos
2013-12-26 22:45
@-SAMI-:

Mycket konstigt att han inte kan spela ligamatch den 5 jan men kan spela cupen bara tre dagar senare..
Barcelona enkos
2013-12-26 22:32
Jag tycker att Messi borde spela sista 30 min mot Elche o ta det lite lugnt än att bara vänta och testa mot tuffa Atletico..
Barcelona -SAMI-
2013-12-26 22:29
Messi won't yet play against Elche on 5 January. He could make his comeback in the cup game against Getafe on 8 January. #fcblive [marca]
Barcelona -SAMI-
2013-12-26 22:25
ForzaBlaugrana
Hahaha:)
ForzaBlaugrana
2013-12-26 22:25
ENKOS

Har läst lite här o där att Messi troligtvis är tillbaka mot antingen Elche eller A-Madrid. Personligen tror jag kungen är tillbaka mot atletico för att inte riskera något, men vi får se :)
ForzaBlaugrana
2013-12-26 22:22
_SAMI_ Haha i will :) spårar lite på en snubbe som kallar sig för "PEP G" som troligtvis är ett Barca-fan kmr med något så otroligt dumt att jag har lust att dra till billinge berget o bara hoppa med huvudet före. Forca Barca
Barcelona enkos
2013-12-26 22:21
När var det tänkt att Messi skulle tillbaka till Barcelona o börja träna med laget? Tror ni han kommer att spela mot Elche den 5 jan, åtminstone sista 25-30 minuter?

ps. finns det statistik/länk över matcher/mål/assist för spelare? år alltså o inte säsong?
Barcelona -SAMI-
2013-12-26 22:13
ForzaBlaugrana
take it easyyyyyyy
ForzaBlaugrana
2013-12-26 22:03
@Pep.G ° TAATATTATATTATATATA:

Du är ett riktigt skämt som kommer med det påståendet. Är du verkligen helt seriös? Vet inte vart du får det ifrån, har du läst det? pratat med honom själv? Läst hans mail ? ett j^vla skämt är vad du är.Får huvudvärk när jag läser såna påståenden.
Barcelona Barclasico
2013-12-26 22:02
någon som kan berkäfta rykten?

hoppas det är f*cking sant!
Barcelona LeoMessi
2013-12-26 21:19
Med 4-5 värvningar menar dom inklusive till b-laget
Barcelona KristoferDelija
2013-12-26 21:13
B-Guden kolla PM:)
Barcelona Capitan \(^.^)/
2013-12-26 20:34
Vampiro

Deja vu? Var det inte de exakta orden man fick läsa exakt vid denna tidpunkt förra året? Då kan man redan nu konstatera att bara Reina anländer i sommar.
Barcelona Vampíro
2013-12-26 20:26
Barcelona, who won't sign anyone during the upcoming January transfer window, plan to buy 4 or 5 players next summer. [sport] BS! Så lät det i våras också, denna ledning är inte tillräckligt kompetent helt enkelt. Orkar inte med dessa lögner mer.
Barcelona Himne del Barcelona
2013-12-26 20:23
Ronaldinho the original

Vad tror du om matchen mot Barcelona? Kommer de köra på som vanligt offensivt eller kommer de backa hem på egen planhalva och täcka ytor.

Jag hoppas verkligen att City försöker vinna matchen genom att anfalla då det skulle bli en sjukt sevärd match. Om Liverpool kan skapa såhär mycket mot City kan Barcelona det också.

Däremot tror jag på en annorlunda matchbild där City åtminstone inleder lågt och ställer om på Barcelona. Ett mycket intressant dubbelmöte hur som helst.
Barcelona grande jw
2013-12-26 20:14
Svårt att veta vilken matchup som är mest skrämmande. Jordi Alba och Neymar mot Zabaleta, eller Kompany och Yaya mot lille Mascherano.
Barcelona Bästelona
2013-12-26 20:08
Zabaleta är premier leagues bästa högerback men ok.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-12-26 20:06
Ronaldinho the original

Om Messi är i form så finns det inget "låsa Messi". Så hoppas Messi är i form.
Ronaldinho the original
2013-12-26 20:04
Det gäller att Neymar och Pedro/Alexis är i form då jag tror Kompany och Lescott kommer låsa Messi som dom gör med Suarez nu.
Barcelona grande jw
2013-12-26 19:58
Hjärtat kommer sitta i halsgropen varje gång City får en fast situation mot oss. Den saken är jävligt säker. Kompany är ett monster.

Zabaleta och Kolarov håller dock ingen direkt världklass så kanterna måste vi utnyttja med fart. Tycker inte Lescott är så vidare bra heller. Eller Demichelis om dom nu spelar honom.
Barcelona Pep.G ° TAATATTATATTATATATA
2013-12-26 19:58
Ronaldinho the oroginal

Nää, jag tror inte han bryr sig. Ibland tror jag han knappt bryr sig om något längre än VM. Han har vunnit allt på så kort. Det där uttalandet från Maradona är gammalt. Messi har vunnit 4 guldbollar 4 ligatitlar och 2 CL sedan dess. Det är därför han bryr sig nog inte lika mycke längre. Tror jag.
Barcelona Neymessi
2013-12-26 19:54
Folk har verkligen guldfiskminne. Ronaldo var överlägsen i 2 månader ( när Messi var borta..) Sätt till året i helhet har han knappast dominerat. Ronaldo gör många mål eftersom han är en grym målskytt samt en stor egoist. Finns alternativet att själv skjuta så gör han det. Oavsett om det är det bästa alternativet eller inte. Det ger honom en fin individuell statistik men likväl står RM där med noll titlar. RM- fans klagar på att Benz inte gör tillräckligt många mål och ja, har han sina formdippar. Han är dock väldigt oegoistisk, passar alltid och kan göra grovjobbet bakåt. Något CR7 inte gör. Tror heller inte att Bale kommer glänsa så mycket som 1miljard- spelare bör göra sålänge Ronaldo är på plan. RM har en av världens bästa i Ronaldo och man gör ALLT för att han ska vara nummer ett. Real Madrid vinner ju inga titlar och då är det bra om man iallafall kan skryta med att man har " världens bästa".

Hade röstningen avslutats imorgon hade även Suarez och Costa slagits om guldbollen. Suarez anses just nu vara världens bästa och hyllas överallt. Costa vann skytteligan före Ronaldo.
Som sagt folk har guldfiskminne...
Barcelona LeoMessi
2013-12-26 19:42
Vi måste tokpressa mot city eftersom vi måste vinna bollen högt uppe så dom inte hinner springa längs kanten och slå in bollar i straffområdet.
Ronaldinho the original
2013-12-26 19:30
Himne del Barcelona (Barcelona) De här är den enda hemma matchen i ligan som city har spelat så här defensivt.
Barcelona Himne del Barcelona
2013-12-26 19:25
Tror ni att City kommer spela såhär offensivt mot Barcelona också? Eller kommer de backa hem på egen planhalva och satsa på omställningar.

Barcelonas chanser ökar markant om City väljer att gå framåt. Det som oroar mig rejält är annars fasta situationer där City är riktigt vassa.
Annons: