/spanien/barcelona/forum/5868.aspx/spanien/barcelona/forum/5868.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 18:24
Det är nu suarez ska visa vad han går för! Han har varit helt jävla osynlig. Han får ta och söka boll lite mer
Postat via SvenskaFans-appen
Ronaldinho the original
2013-12-29 17:51
Bara jag som tycker att Etoo inte trivs i Chelsea och inte är omtyckt av klubbkamraterna? När han gör mål så är det inte många som springer till han utan han får en liten klapp i ryggen och sen går dom iväg. Inte bara den här matchen utan alla mål han har gjort för klubben så är det samma sak.
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 17:48
Ronaldinho the original (Barcelona) Haha jo i Spanien hade det inte blivit någon minut extra alls, domarna är för lata:P Därför blåser dom sönder matcher så dom kan vila lite:P
Ronaldinho the original
2013-12-29 17:46
LeoMessi (Barcelona) 3 mål blir typ 30 sekunder var dvs 1,5 minut Och hendersons skada i början och Ivanovic skada också blir typ 4,5 minut tillsammans. Men förstår vad du menar :P
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 17:40
Är det bara jag eller är domarna mycket mer generösa i PL när det kommer till tilläggstid? I Spanien så får man i BÄSTA fal 1 min extra i första halvleken, och då kan det ha varit 4-5 långa spelavbrott.
Barcelona LaPulgaNr1
2013-12-29 17:40
Chelski
BARCA-més que un club
2013-12-29 17:30
Etoo gör mål för smutslaget bhuuuuuuu
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 17:29
Snyggt försvarat av Liverpool:P Lite oflyt också, målvakten var på den. Fast man kan inte säga att det är orättvist.
Barcelona the cameroonians
2013-12-29 17:28
Lejonet visar att han ff har gott bett i käkarna!

Synd bara att han spelar för ett sånt skitlag.
Ronaldinho the original
2013-12-29 17:28
Lejonet gör mål för skitlaget. Etooo!!!!
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 17:26
Ronaldinho the original (Barcelona) Ja faktiskt, det var jag icke beredd på:P
Ronaldinho the original
2013-12-29 17:23
LeoMessi (Barcelona) Konstigt nog så är det Chelsea som för spelet, iallafall dom 30 första.
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 17:11
Liverpool kommer att gå i mous fälla! Han kommer låta dom föra spelet och sedan kontra hela matchen. Världens enklast taktisk och den mest fantasilösa.
Barcelona Gonzalez_Barca
2013-12-29 17:06
westinho - Sergio #16

"I omklädningsrummet säger alla neeej, men när Alvés ser mig säger han Yeeees"

Haha jag kan verkligen se framför mig hur Alvés glider in i omklädningsrummet och ser sin modespegel stå där med en rosa hatt, grön kavaj och blåa shorts och bli helt hypad. :P
Ronaldinho the original
2013-12-29 16:59
Chelsea 0-1 Liverpool !
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-12-29 16:55
@Neymar N11:

Haha det är nog bara Alves som tycker om den outfiten. Song och Alves har en väldigt speciell klädstil, de sticker ut. Minst sagt.
Barcelona Neymar N11
2013-12-29 16:46
What kind of style is this????

Barcelona LeoMessi
2013-12-29 15:41
SoN_Un (Barcelona) Med vår underbara ledning så skulle vi pröjsa 20 mille för Reina istället för typ 10 mille för en av världens mest lovande målvakter:P
SoN_Un
2013-12-29 15:38
LeoMessi

reina som pintos ersättare vore drömmen haha.. men man vet aldrig med vår underbara zubi o hans konster haha
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 15:34
Valdes menade jag så klart hahahah
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 15:32
Tror inte dom köper Reina som ersättare till Alves, i värsta fall så köper dom honom som ersättare till pinto. Det är som att handla in Carvalho som ersättare till Puyol
SoN_Un
2013-12-29 15:21
har en känsla av att zubi o grabbarna kommer att slarva bort ter stegen killen verkar vänta på barca o ingenting händer....allltså om barca går ba ut efter reina o tror att han är värdig ersättare så vet jag verkligen inte huuuur dom tänker, killen platsar inte i liverpool o mignolet petade honom ska han då vakta barcas bur?? snälla kan någon förklara? och jag hoppas att ag har fel. o att stegen är redan klar...
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 14:54
Förresten har Mourinho endast förlorat på hemmaplan när han tränade Madrid? För det är märkligt om han inte har förlorat i England eller i Italien:P
Barcelona Diar Shekha
2013-12-29 13:35
@barcastuff: There's a total deal on the renewal of Marc Bartra (22). Contract is now being drawn up and then they'll look for a date to sign. [md] Zubi's golfklubba måste ha gått sönder!
Barcelona LaPulgaNr1
2013-12-29 12:24
Jag orkar inte vänta längre. Ge mig 5e januari tack!!!
Barcelona FCB_Messi
2013-12-29 12:15
Jag fattar verkligen inte hur Ribery kan vinna ett pris som ballon D'or . Om han nu skulle göra det . Han var ju inte ensam om att vinna så många titlar ? Hela Bayern gjorde ju det . Och det är inte så att han öste in mål och assist detta året ? Så då är min fråga , va FAN har han gjort som ingen annan har gjort detta året ?
Barcelona Jonas - tots units fem força
2013-12-29 11:35
Om 5-10 år kommer Xavi ha tränarposten i Barça. Kolla länktips, han ser ju som gjuten ut för rollen!
Barcelona KarmaIsAKaranka
2013-12-29 10:48
grande jw:

Med andra ord är siffrorna ungefärligt:

D. Costa - Gör 1 mål på 3 skott
C. Ronaldo - Gör 1 mål på 8 skott
Barcelona ( Xaviesta )
2013-12-29 10:39
Extremt välskriven artikel av Daniel Olsson. Rekommenderar allt och alla att läsa den! Väldigt intressant vinkel om att Alex Song kanske bara har varit en bricka i ett politiskt spel. Att sedan Rosell håller på att gräva sin egen grav ter sig allt klarare för varje vinstfokuderad affär som går igenom. Prioriteringsbalansen mellan det ekonomiska och det sportsliga är på tok fel så länge han sitter på posten. Sätter allt mitt hopp på att det sunda förnuftet segrar 2016 och en ny era inleds. En annan grej jag vill tillägga angående fotbollen som skjuter sig själv i foten med dessa ekonomiska klyftor som uppstått är denna nymodighet som startat på senare år med alla sliskiga agenter som ska ha en (alldeles för stor) del av kakan vid varje transfer. Tidigare har pengarna rört sig från A till B INOM fotbollsbubblan vid försäljningar, men nu handlar det istället om enorma summor som klubbarna krävs på av dessa parasiter till spelaragenter. Det är pengar som rinner rakt ut ur bubblan vilket kommer att skada sporten på sikt. Dom största klubbarna kommer inte påverkas nämnvärt men hur påverkar det alla klubbar bakom dom? Dom som inte har rika araber till ägare tex? Problemen är många och sålänge UEFA bara är upptagna med att räkna sedelprasslet görs det inget för att täppa för alla hål i skutan. FFP känns som ett skämt med många luddiga förklaringar och med alldeles för många kryphål och är inget jag hyser något större hopp för tyvärr. Min vackra sport ropar förtvivlat varg men ingen verkar bry sig..
Barcelona grande jw
2013-12-29 07:19
Läste lite komisk statistik från Whoscored nyss..

Costa har gjort 19 mål på 57 skott i ligan..
Ronaldo har gjort ett mindre,18 mål på 120(!) skott.

Det betyder att Ronaldo gör mål på 15% av skotten han skjuter. 2 mål skulle i praktiken kräva 16 skott från Ronaldo. Den effektiviteten skojar man inte bort som "världens bästa fotbollsspelare". Tur att hans lagkamrater har tålamod! ;-)
Annons: