/spanien/barcelona/forum/5863.aspx/spanien/barcelona/forum/5863.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bentley King
2013-12-30 17:17
@barcastuff: Rodgers (coach Liverpool): "Loan Tello? (laughs) I'm sure there will be many rumours. There's nothing imminent regarding players coming in."
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona påfågeln
2013-12-30 16:02
westinho - Sergio #16 (Barcelona): Javisst, jag glömde nästan Bojan. I min bok går Bojan före Cuenca och Tello just nu, jag tycker han har gjort det helt okej i Ajax och killen har faktiskt mer än 100 matcher för Barcas a-lag. Drömmen är ju att Bojan kommer tillbaka och sakta utvecklas till spelaren han hade potential att bli, eller något i närheten.
Barcelona LeoMessi
2013-12-30 15:56
Om något så borde tello lånas ut! Helst till Valencia då för då får han eventuellt lira EL också! Dessutom är dom i behov av bredd ock speciellt i anfallet. Är det någonstans vi har ta täckning så är det i anfallet.
Barcelona the cameroonians
2013-12-30 15:54
El Mundo skriver nu att Barcelona inte vill låna ut Tello trots intresse från både Pool och Valencia.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2013-12-30 15:51
Kollade lite på den videon om Messi under 2013.

Va jobbigt det var att se hur många chanser som våra grabbar har missat fri mot målvakt när Messi har passat dem.
Hoppas vi har missat klart och effektiviteten kommer med det nya året..

Jag hoppas också att Neymar tränar på avsluten för att han har varit i Alexis-klass i den fronten. Med bättre avslut skulle hans skörd av mål vara det dubbla.

Barcelona PhantomGuy
2013-12-30 15:17
@barcastuff: Bartra is the Barcelona centre back who recovers most and loses fewest balls this season. Puyol is the one who blocks most. [via latdp] Bartra borde spela alla matcher, han är våran bästa mittback den här säsongen
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2013-12-30 14:54
Tello, Cuenca och bojan slåss väl om en och samma plats i truppen. Svårt att säga vem jag föredrar! Deulofeu och även Adama tror jag har större chans att nå en mer betydande roll på sikt.
2013-12-30 14:51
Courtois ska tydligen inte passa in i den profil av målvakter Barcelona letar efter då han "inte är tillräckligt bra med fötterna".

Jag skulle inte bli förvånad om vi nästa säsong står med Reina och Oier som målvakter i A-truppen :O

Jag blir nöjd om Ter Stegen kommer, med andra klubbar intresserade skulle det visa att han har det rätta psyket i och med att han då vågar gå till ett lag där man som målvakt blir rätt utlämnad. Sånt tär på psyket, det har vi sett genom åren.

Personligen har jag blivit lite förtjust i Lilles Vincent Enyeama, men han fyller 32 och är ingen framtidsman precis.

Finns det någon annat potentiellt alternativ om nu inte Marc-André kommer?
Barcelona LeoMessi
2013-12-30 14:27
Läste på silly season att Arsenal och Juventus också vill värva ter stegen! Om Barca lyckas sumpa detta så är det fan bäst att Cortouis är den som anländer istället!
Barcelona LeoMessi
2013-12-30 14:25
Adama till skillnad från tello kan dribbla åt mer än en riktning och är minst lika explosiv som om inte mer explosiv än tello. Har någon mer märkt att tello inte är lika snabb när han inte får slå in bollen inåt?
Barcelona westinho - Sergio #16
2013-12-30 14:00
@påfågeln:

Vi har även Bojan. En spelare jag alltid gillat. Om han har en bra dag är han fantastisk, men han har inte blommat ut än och jag tvivlar på att han kommer göra det. Tyvärr. Ska bli kul att se honom spela ikväll.
Barcelona påfågeln
2013-12-30 13:40
Adama bidrar ju med exakt samma sak som Tello, snabbhet, så ser inte att han riktigt behövs. Tello verkar inte riktigt kunna utvecklas så bra, så jag ser hellre en försäljning om bra bud inkommer, även om det alltid gör ont att sälja en egen produkt. Hans trupplats bör vara Deulofeus nästa säsong om han kommer tillbaka. Cuenca kanske kommer tillbaka någon gång som rotationsspelare, och han är en mycket mer mångsidig spelare. Dessutom är väl Afellay på väg tillbaka? Där finns det viss kvalité att hämta om han lyckats ta sig tillbaka i slag igen.
Barcelona NoGo™
2013-12-30 12:42
Barcelona winger Cristian Tello (22) is close to joining English club Liverpool on loan until the end of the season. [radio marca] Hmm kommer han få spela mer i Pool tro? De har väl gjort klart med Salah också. Tycks? Jag tycker nog att det skulle kunna va bra, OM han får speltid vill säga. Annars är det totalt bortkastat! 2:a hehe :P
2013-12-30 12:41
Barcelona and Spain U21 winger Cristian Tello is close to joining Liverpool on a short loan. (radio marca)

Personligen anser jag att en utlåning är okej nu när både Pedro och Alexis visat framfötterna under hösten. Så länge Ney och Messi är friska lär de andra få kämpa om den sista platsen, och 3 är troligen 1 för mycket även om det är thight spelschema under våren.

Skulle det krisa finns ju även Cesc, Iniesta och Adriano att använda i anfallet.

Vad tycker ni?
Barcelona B-Guden
2013-12-30 12:04
@BarcaLaliga:

Barcelona BarcaLaliga
2013-12-30 11:54
Idag spelar förövrigt Katalonien match mot Cap Verde (19:00) med Montoya, Piqué, Alba, Bartra, Busquets, Cesc, Sergi Roberto och Tello från Barca.
Barcelona BarcaLaliga
2013-12-30 11:49
!Sergio_ Busquets!

Har också sett detta, kommer ej ihåg vart det stod men har för mig att det var en trovärdig källa
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-12-30 11:18
Jag hittade detta citat från ett youtube forum utan källa. Är det någon som kan konfirmera detta eller är det bara skit.

Messi: "I'm feeling fine. I return 1 January, start training with the group 2 January, and then we'll see when I'm ready to play."

Om han är tillbaka redan då så finns det ju en chans att vi får se ett inhopp redan mot Elche.
Barcelona Lion24
2013-12-30 09:40
barcastuff ?@barcastuff
The renewal talks with Barcelona centre back Gerard Pique (26) are well-advanced. A deal could be announced in January. [md]

Jag förstår inte. Varför? Fick jag välja så skulle Piqué vara den första som skulle bort från Barcelona.
Äkta Cule
2013-12-29 22:28
Ni som såg matchen, hur var det spelmässigt?
2013-12-29 22:05
Barcelona förlorade dessvärre, 98-84.
Äkta Cule
2013-12-29 22:01
Hur ser ställningen ut i basketen?
Barcelona grande jw
2013-12-29 19:17
Real mot Barca i basketen började precis om någon tycker Barca-abstinensen börjar bli lite väl stor :-)
Barcelona Gabriel
2013-12-29 18:59
2 straffar och 2 röda kort kommer Chelsea undan med. Smuts lag!
Ronaldinho the original
2013-12-29 18:56
Så här slutar premier League 1 City 2 Chelsea 3 Arsenal 4 Man U 5 Liverpool 6 Everton 7 Spurs La Liga 1Barca 2 Real 3Atl.madrid 4 villareal 5 Bilbao Bundesliga 1 Bayern 2 Leverkusen 3 Dortmund 4 Mönchengladbach Serie À 1Juventus 2Napoli 3Roma 4fiorentina 5Inter Hur skulle ni tippa?
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 18:47
Lucas borde ha slagit skiten ur Oscar för den tacklingen! Han kunde ja fan ha brutit fotleden på honom där
Barcelona DM1982
2013-12-29 18:45
@LaPulgaNr1:

Instämmer, Liverpool har skrällt färdigt och kommer sluta på plats fem-sju som vanligt. Det kommer absolut inte bli ligaseger för dem, de kommer heller inte fixa CL-plats. Det samma gäller Arsenal men de kan knipa en CL-plats. Som vanligt så kommer det stå mellan tre lag i PL och det är City, United och Chelsea. Anglofiler försöker få det till att ligan är superjämn och att många lag kan vinna ligan, så är inte fallet.

Arsenal kommer för övrigt åka ut med huvudet före i CL nu, det kommer bli brutalt.
Barcelona Neymessi
2013-12-29 18:39
Längtar...
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2013-12-29 18:26
Han är snart tillbaka!
Barcelona LeoMessi
2013-12-29 18:24
Det är nu suarez ska visa vad han går för! Han har varit helt jävla osynlig. Han får ta och söka boll lite mer
Annons: