/spanien/barcelona/forum/5860.aspx/spanien/barcelona/forum/5860.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ( Xaviesta )
2014-02-18 19:40
Abbe Hmm..
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Deulofeu
2014-02-18 19:39
City startar alltså med två vänsterbackar och en topp...

Respekt kallas det men vi är ju inte mycket bättre med Iniesta på kanten istället för Pedro eller Neymar om det nu blir den troliga uppställningen!

Messi kanske får en kul kväll mot Demi!
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 19:38
@Baronen:

Ja det ska han?
Barcelona Baronen
Jag förstår inte. Ska Fernandinho spela eller inte?
Barcelona Abbe.
Valdés; Alves, Piqué, Mascherano, Jordi Alba; Busquets, Xavi, Iniesta; Cesc, Messi, Sanchez.
Barcelona enkos
2014-02-18 19:37
City fegar och spelar 4-5-1 , alltså med en anfallare och inte två som de brukar göra i ligan...
Barcelona Deulofeu
2014-02-18 19:37
Godswill gör sitt fjärde ,ål i turneringen!
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 19:35
Yes min källa skrev den till mig.

Nu officiell på Citys Twitter.

Manchester City FC ?@MCFC

TEAM NEWS: Hart, Zabaleta, Kompany (c), Demichelis, Clichy, Navas, Toure, Fernandinho, Kolarov, Silva, Negredo #mcfcb #mcfc
Ronaldinho the original
2014-02-18 19:33
Haha var det inte Pellegrini som sa vi ska inte ändra vår spelstil utan vi ska spela offensivt.... HAHA på den!! Straff till Barca!! Nummer 2 gör 3-1!!!!
Barcelona zick9
2014-02-18 19:33
@FCBlaugrana:

Är den officiell?
Barcelona Sentuary
2014-02-18 19:31
Hehe den där Måns inne på Citys forum, en mod som klistrar in inlägg från andra forum, det är el Pasillo klass på den där snubben. Hur gammal är han? 50 bast och sitter och kopierar inlägg på SvenskaFans från klockan 7 på morgonen tills han lägger sig
Barcelona Leo y Cesc
2014-02-18 19:30

Pelegrini snackar mycket skit om att vi inte är lika bra längre, då undrar man vafan låter man bli att klippa gräset för? Det luktar rädsla ända från Etihad Stadium...
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 19:28
Man City Line-up : Hart, Zabaleta, Kompany, Demichelis, Clichy, Fernandinho, Yaya Touré , Navas, Kolarov, Silva , Negredo. DEMICHELIS smakar mumma. Rundningsmärke! Och de väljer att ha Kolarov som vänsterytter, det bevisar vilken respekt de har för oss. Clichy vänsterback och Kolarov "ytter".
Barcelona Deulofeu
2014-02-18 19:21
Ovanligt dåligt spel idag av Juvenil a tur att vi fick denna matchen hemma då det är utslagsmatcher from åttondelen!

Vilken brytning av Riera! Mascherano klass på den!
Ronaldinho the original
2014-02-18 19:19
No Busi - No Party (Barcelona) Källa?
Barcelona Deulofeu
Snart smäller det.

Vem kliver fram ikväll? Hjältar föds kvällar som denna.Blir det Valdes som stänger igen Pique eller Mascherano som krigar där bak.Kanske Iniesta den stora matchernas man kliver fram eller varflr inte några assist av Fabbe.Eller betalar Sanchez tillbaka för allt förtroende han får från Tata.

Eller blir det som vanligt Messi?

Jag tycker flera spelare har visat riktigt fin form på sistone känns spännande men nervöst!
Ronaldinho the original
LeoMessi (Barcelona) Hahaha milfs!! Kommer inte glömma den pinsamma tabben Canalates la :P Bartra till salu? Han får ju ändå inte spela, hellre köpa en riktig Världsklass mittback som petar masken för gott.
Barcelona No Busi - No Party
2014-02-18 19:18
Högvuxet gräs på Etihad Stadium denna kväll. Visar hur mycket Pelle fruktar hastigheten på Barcas passningar.
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-02-18 19:15
Längtar!!!!!!! Visca el Barca!!! Idag vill jag ha 11 lejoner på plan som äter upp city levande.
Barcelona Sentuary
Idag visar vi att fotboll och oljeshejker inte har något gemensamt grabbar! Vamos Barca!
Barcelona Illusionista
Det blir väl att Cesc hamnar i mitten medans Iniesta tar Pedros plats.. antar jag.. om den startelvan stämmer.. Eller kommer Cesc spela falsk nia med alexis och messi på varsin kant? Tror dock inte Cesc spelar falsk nia så länge leo är på plan.
Barcelona Abirey
2014-02-18 19:03
Tror det blir en stor city offensiv idag som vi måste hantera. Valdes måste verkligen storspela!
Barcelona Andreas-
2014-02-18 19:01
Det är nog minst 45 minuter kvar innan startelvan kommer.
Barcelona B-Guden
2014-02-18 18:59
Ingen officiell elva har la kommit ut än ?
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 18:55
@enkos:

Om jag ska vara ärlig ser jag nästan Cesc som mer offensiv än Pedro.
Barcelona ( Xaviesta )
2014-02-18 18:55
Barcelonistas Sluta blåsa i din egen trumpet stup i kvarten. Trevligt om du hade rätt, men låt andra påpeka det för dig istället för att påminna folk hela tiden om att du har "rätt". Det säger ingenting om dina kunskaper som för övrigt är helt ok om jag ska vara ärlig. Din akilleshäl är snarare din attityd. Basaric Det som irriterar mig mest är att Alba startar före Adriano som det verkar. I normala fall i serielunken ska han göra det då han i ärlighetens namn är bättre än brassen, men ikväll hade Adrianos kvalitéer passat bättre. Men Tata vet förhoppningsvis vad han gör.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-02-18 18:53
@basaric - "el guaje":

Vet också vad du tycker om Fábregas, men efter hans insats mot Rayo har inte ens du kunnat klaga på honom.
Barcelona enkos
2014-02-18 18:51
Xavi, Iniesta och Fabregas.. Ingen Pedro alltså,,det betyder något mer defensivt och försiktigt Barcelona..
Barcelona B-Guden
2014-02-18 18:49
enda chansen att vara säker på vinst är att sluta fega, peta dom som inte håller måttet och spela bästa elvan och vårat spel vilket är 4 backar, 3 mittfältare 2 yttrar + messi.
Alves Pique Mash Adriano/alba
Cesc Busquet Iniesta
Alexis Messi Pedro

Neymar kan komma in, Xavi kan komma in, och sist xavi kom in från bänken och vi lära göra mål så var ha magisk.
Men slutar väl så här.
Alves Pique Mash Adrian/alba
Xavi Busquet Cesc
Alexis/pedro Messi Iniesta

0-0, Alexis ut Roberto in, Cesc ut song in Xavi Ut Pedro in..
City gör mål på hörna, var länge sen jag hade förståelse för vår uppställning i en viktig match.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-18 18:45
Jag hade rätt som vanligt och det säger en hel del om mina kunskaper här.

Tata tänker precis som jag gjorde inför matchen han vill ha kontroll på bollinnehavet. Iniesta kommer ha en fri roll så han kommer befinna sig ganska mycket centralt med, men även ute på kanten för att bredda till det hela.
Annons: