/spanien/barcelona/forum/5830.aspx/spanien/barcelona/forum/5830.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Aléx
2014-01-07 14:53
Boll d'or har har blivit lika intressant som att stå och vänta på alla jävla försenade tåg. Det viktigast är titlar, lagprestationer och vår Messi är frisk och öser in mål.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-01-07 14:52
Brukar inte utdelningen ske den 7e Januari?
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-01-07 14:52
Låt vaxorren vinna fast han inte förtjänar det. Skulle Messi vinna igen skulle nog cristina ta livet av sig av avundsjuka hahaha. Så länge Barca vinner titlar så bryr jag mig inte om Messi vinner ballon dior eller inte. Han har redan 4 som ingen har mäktat sig med. Dessutom, hela världen vet att Messi är bäst förutom smuts fansen.
Barcelona LeoMessi
2014-01-07 14:51
Haha ja men det är klart att Ronaldo ville helt plötsligt komma till galan från ingenstans och speciellt när röstningen förlängdes. Ska bli jäkligt kul att se hur Ribery reagerar:P
Barcelona Gonzalez_Barca
2014-01-07 14:47
¡Barca! - Crèma Catalana

Såklart, var det någon som verkligen trodde Cristiano skulle dra dit för att se Messi ta emot sin femte ballon d'or?

Skönt iaf, då kan vi släppa den här såpan och fokusera på det viktiga, lagprestationerna.
Barcelona LeoMessi
2014-01-07 14:46
zick9 (Barcelona) Nej medgångare är jag inte! Men jag var det en gång i tiden på sätt och vis, jag började heja på Barcelona för att kluivert och Rivaldo spelade där.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2014-01-07 14:42
(@barcastuff): Lionel Messi will not win his 5th Ballon d'Or next week. Real Madrid's Ronaldo will attend the gala after he was informed he won the trophy.
Barcelona Blaugrana91
2014-01-07 14:36
Messi kommer inte säljas, lägg ner.
Barcelona AndreD
2014-01-07 14:29
@zick9:

Ta det lugnt din älskling Pique kommer inte säljas
Barcelona the cameroonians
2014-01-07 13:53
Tror inte att BarcaTV går att få in via svensk kabel eller satellit, men via sidan i länktips bör det gå att kolla online gratis.

Här lite info från hemsidan på engelska om vad som sänds;

Currently Barça TV transmits 24 hours a day, 365 days a year and the programmes are dedicated exclusively to the club with particular interest paid to all areas of the football first team. There are also plenty of programmes about youth football, the sporting side of the club and the institutional activity at Camp Nou.

Information, entertainment, first team football matches and action from all the other sports teams, including live coverage of the Barça youth matches in every category, historic FC Barcelona games and specific programmes that show behind the scenes
Barcelona Canaletes
2014-01-07 13:48
Där har du all info
SoN_Un
2014-01-07 13:46
Canaletes

tack..

vet du vad d kostar o bli medlem, o få ett barca kort. om du förstår vad jag menar haha.
Barcelona Canaletes
2014-01-07 13:44
Tror det bara pre-season och vänskapsmatcher som visas. Annars är det bara mest nyheter och annat ointressant. Det flesta läggs iaf upp på youtube-kanalen.
SoN_Un
2014-01-07 13:40
Funderar på att skaffa barca tv. Någon som vet hur? Pris? Visas d live matcher?
Jätte tacksam för lite info.

visca!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2014-01-07 13:23
Messi makes Barcelona squad for Getafe clash, confirms Martino
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-07 12:58
note: martino told at press conference he had just said to bench "it's his last chance to take a free-kick this season, he better scores it"

Barcelona zick9
2014-01-07 12:52
@LeoMessi:

Medgångare detected...
Barcelona LeoMessi
2014-01-07 12:44
Om Messi hade sålts så hade jag slutat kolla helt och hållet på Barcelona. Inte för att jag är Messis största Fanboy (mitt nick är brist på kreativitet haha) utan för att klubben har pissat på allt som har med Barcelona att göra. Dom slänger ut abidal, dom ser till att valdes vill ge sig av och sen säljer Messi som om han vore något stycke kött.
2014-01-07 12:37
Messi har fått grönt ljus och är uttagen till truppen inför morgondagens hemmamatch.

Alves, Bartra och Xavi vilas helt.
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-01-07 12:22
Record Barcelona in last 24 Liga games at Camp Nou: W W W W W W W W W W W W W W W W W W W W W W W W #fcblive Goals: 84-18 [via @BarcaStat] Sexigt!!!
2014-01-07 12:05
Källan bakom Messi-artikeln finns i länktips.

Men om det nu är någon som ska lyckas med konststycket att sälja klubbens, och världens, mest framgångsrika ikon så är det ju Ro$ell... :P
Barcelona Júnior.
2014-01-07 11:23
Fotbollskanalen är lite som Hasse Backe då båda verkar sitta på extremt viktig information som ingen annan ännu har fått höra. Nästan så man börjar undra om de ingår i en hemlig organisation eller dylikt.
Barcelona LeoMessi
2014-01-07 11:13
Sen står det att han vill sälja honom 2015 så han kan få så mycket pengar som möjligt för honom haha! Rosell är nog väldigt sugen på att bli omvald så jag tror inte att han säljer världens bästa spelare året innan.
Barcelona LeoMessi
2014-01-07 10:52
FCBlaugrana (Barcelona) Jo sandro tänker ju liksom sälja Messi, han kommer ju inte alls fråga om han vill stanna kvar eller så! Haha jäkla idioter dom är alltså! Det är samma sandro som tjatar om att dom vill höja messis lön, inte ens sandro är så jäkla korkad att han skulle sälja messi. Alltså var får dessa människor allt ifrån? Sitter dom vakna om nätterna och tänker "Jag ska fan ljuga om att Rosell vill sälja Messi". Det finns absolut inget som tyder på att Messi vill dra eller att dom vill sälja honom
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-07 10:35
Fotbollskanalen slutar aldrig att förvåna en. Gick in snabbt för att titta om det stod någonting intressant. Hittar två löjliga artiklar istället. Den första är att Barca vill sälja Messi, detta pga två olika skäl. Maximera intäkten och sälja han nu när han fortfarande är "ung". Samt att hans status är för hög för övriga spelare i klubben. Detta skapar problem för klubben. Den andra artikeln handlar om Fulham. Kacaniklic kan bilda vänsterkant med Chelsea-stjärna. Löd rubriken. Denna Chelsea-stjärna visade sig vara Bertrand som startat en ligamatch för Chelsea denna säsong. Imponerande dåligt av Fotbollskanalen. De vill bli tagna för seriös journalistik men det är omöjligt att ta de på allvar.
Barcelona Cule4life
2014-01-07 08:17
Tror inte man kmr värva ngn detta transferfönster
Barcelona Canaletes
2014-01-07 05:27
Punto Pelota älskade man för att dom var så roliga, korkade, hade bra reportage med mera.
Det ju de som gör att man älskar det här hatet mellan fansen mer och alla absurda saker som sades i programmet, saker som man kommer att minnas för alltid.
Folk får en direkt uppfattning och bedömmer direkt programmet som skit för att man kommer med falska rykten etc... men vilket TV-program, blogg etc gör inte det liksom? Men det ju normalt att folk direkt har fördomar.

Ni som kollade på programmet kan ju inte neka det ändå om den mot slutet blev lite sämre då flera profiler slutade.

Crackòvias parodi på Punto Pelota är iaf klockren fan hahaha
www.youtube.com/watch?v=fJGc6Tx3Ghc
Barcelona H.Alavi - Magico!
2014-01-07 00:43
Barca - ¡el equipo mejor!

Den lades ner som du säger pga ekonomiska bekymmer hos TV-bolaget. Men det dom har gjort nu är att dom har packat ihop allting och flyttat över till ett annat TV-bolag. Alltså betyder det att skitsnacket kommer att fortsätta. Punto Pelota byter namn till El Chiringuito.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-01-07 00:18
Punto Pelota, det spanska tv-programet, lades ned för några veckor sedan pga. ekonomiska problem.

Nu kan man slippa en massa BS från deras "experter".
xaviiniesta
2014-01-07 00:14

"Någorlunda realistiska namn tack.....

Tror ni Wenger vill och kan lyckas värva någon av följande?
Sanchez"

haha detta såg jag på Arsenals forum och jag undrar vad människan som skrev detta tänker? Sanchez av alla liksom... vrf skulle Sanchez bryta ner sig o spela för ett lag som inte vinner titlar och byta Spanien mot regnig Englad nu när han är start för ett av världens bästa lag och han har börjat prestera bättre än vad många trodde
Annons: