/spanien/barcelona/forum/5820.aspx/spanien/barcelona/forum/5820.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-09 11:00
50 procent har inte ens sett Zidane spela fotbolll ändå pratar de om honom som att dem växte upp på samma gata som Zidane. Jag själv har sett ytterst lite av honom därav kan jag inte uttala mig om honom. Ronaldinhos magi är odiskutabelt! Men för mig är Messi nr ett i världen. Om toppklubbarna i Europa markerar honom som vilken normal spelare som helst hade Messi gjort hattrick i varje match.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barca08
2014-01-09 10:48
Får lite Gabi Milito vibbar vid en eventuell Vidic värvning, ser hellre att bartra får fortsatt förtroende
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-09 10:37
@tonny9sanabria: D10S ???????? På Twitter. För er som inte förstår. D10S=Dios=Gud=Lionel Messi
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-09 10:31
Since Cristiano Ronaldo joined Real Madrid in the summer of 2009, Messi has scored 249 goals in 235 official games for Barcelona.
Tvättäkta Culé
2014-01-09 10:29
@Capitan \(^.^)/:
Hur står det till med din (och övriga som gillade din kommentar) källkritik egentligen? Du kanske inte är medveten om att Ronaldo själv ALDRIG deklarerade att han skulle bojkottar galan utan medierna vinklade det hela p.g.a Blatters uttalande. Banderollerna som du syftar på var en manifestation av Real Madrid gentemot Blatters uttalande mot portugisen. Om du ska snacka ner någon så är det åtminstone rätt smart att ta reda på hur saker och ting ligger till... -- Fantastisk match igår av Messi, hoppas att han matchas in långsamt för att inte låta honom gå sönder...
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-01-09 10:22
Buga för Ronaldinho

Whyyyyy are you still here?

Kan inte mod läsa igenom alla hans inlägg så att även ni inser att han endast är här för att trolla. Väldigt lätt att skilja på en ulv i fårakläder när denne totalsågar halva sitt "egna" lag efter en kanonsäsong utan att ens argumentera för det mer än att "de håller inte". Om du dessutom visar dig vara samma person som blivit spärrad här innan för just samma sak så är du verkligen tragisk...
Barcelona Andrés V
2014-01-09 10:06
Grymt roligt att Messi är tillbaka, hoppas nu bara Alexis och Pedro kan fortsätta spela lika bra som dom har gjort när Messi varit borta.
Jeffson
2014-01-09 09:50
En nackdel med att Messi är tillbaka är att det här forumet snabbt fylls med mindrevärdeskomplexa troll. En väldigt liten nackdel om man jämför med fördelarna men ända rätt intressant att bejaka. Nu när han är tillbaka vaknar trollen upp ur sin ide. Det enda vi bör göra åt saken är att inte svara dom och låta mod göra jobbet. Själv kan jag inte sluta tänka på när det är Neymar istället för Tello som får smörpassen ut till vänster :) Kram på er alla cules och troll.
Barcelona barasfsdg
2014-01-09 09:50
När är matchen mot atletico?
Barcelona Den vise mannen
2014-01-09 08:19
Finns det ngt bättre än när man det första gör efter det man har vaknat kl 0600 slår på Livescore ser att det blev 4-0. Tankarna börjar skena iväg. Kan "han" gjort ngt mål? Trycker på "i" för att se målskyttarna. Längst ner ser man de magiska orden, 2 ggr. Kan man få en bättre start på dagen. Nu är allt som vanligt igen: Solen går upp i öster Jorden snurrar höger varv Björnen skiter i skogen Madrid får varningar upphävda Messi gör mål The king is back
Barcelona ElRaval
2014-01-09 08:13
Mundo Deportivo påstår att Vidic är klar gratis för oss i Sommar.
Barcelona ( Xaviesta )
2014-01-09 07:56
grande jw Jag är mer nyfiken på hur det hade varit om Messi kommit upp från Castilla till A-laget och vuxit upp i Madrid och gjort alla sina ofattbara mål hittills i karriären och vunnit precis samma saker fast med Real istället och varit deras största stjärna idag. Och CR hade varit kvar i United alla dessa år och varit deras frälsare. Hade Realfansen fortfarande tyckt att CR är världens bästa och största? Tror inte det va.. Jag hade ärligt kunnat säga att Messi hade varit odiskutabel etta även om han hade tillhört Madrid hela sitt liv och jag hade inte skämts för att tycka det heller. Man kan inte blunda för hans talang, då ljuger man för sig själv, oavsett vilket lag man håller på eller vilket lag man hatar. Hans andra mål igår var ju bara helt galet. Den där ruschen och bollkontrollen och sedan tillslaget, allt ser så fruktansvärt naturligt ut när han gör det. Påminde om en miniversion av hans mål mot Brasilien efter att ha skickat Marcelo upp på läktaren för 2 med ketchup, senap och rostad lök häromåret.
Barcelona grande jw
2014-01-09 07:41
Jag tycker det hade varit roligt om Messi varit svensk. Undra om alla fortfarande argumenterat om att man måste vinna VM-guld för att vara den bäste genom tiderna då? 9 miljoner svenskar hade stått enade hand i hand och AVGUDAT Messi.

Det finns ingen spelare som kan lyfta ett lag på det sättet Messi gör. Killen har en magi som jag bara skådat hos Ronaldinho innan. De två killarna är guds gåva till fotbollen. En spelförståelse och bollkontroll som ingen kommer i närheten av. Och sist men inte minst, glädjen de båda har när de står på en fotbollsplan. Det smittar av sig och berör en hel fotbollsvärld.
Barcelona Canaletes
2014-01-09 04:34
Har inte läst ett skit här och kom precis hem.
Tror ni Messis chanser att vinna Guldbollen har ökat? ;) hehe
Barcelona LeoMessi
2014-01-09 02:49
Buga för Ronaldinho (Barcelona) Du kan inte förvänta dig att en enda person ska vinna en turnering åt ett lag. Barca vann inte CL endast tack vare Messi tex, det var ett helt lag som presterade och krigade till sig vinsten. Vad händer då om Messi typ gör 10 mål men Argentina åker ut i semin? Har han då misslyckats eller är det laget som har misslyckats? Lag som Tyskland, Spanien och Brasilien har mycket bättre bredd, mittfält, förvar och målvakt, det enda Argentina har bättre är själva anfallsspelarna.
Barcelona Buga för Ronaldinho
2014-01-09 02:42
Leo

Folk får väl tycka vad dom vill om vem som är bäst. Finns inget rätt eller fel. Zidane har tagit sitt Frankrike till EM och VM guld samtidigt som han avgjort en CL final för Real Madrid.

För mig är Ronaldinho bäst genom tiderna. Behöver egentligen inte ens förklara varför.

Tycker också att för att Messi ska bli bäst genom alla tider så måste han ta sitt Argentina till VM guld då dom han tävlar med har gjort bättre ifrån sig i landslaget. Vinner Argentina VM är det inget snack om saken.
Aléx
2014-01-09 02:38
Messi intervju
Barcelona LeoMessi
2014-01-09 02:07
Kan inte fatta folk som påstår att zidane är tidernas bästa spelare! Jag älskade zidane, han var riktigt jävla bra! Men var inte lika bra som tex Messi, Ronaldinho, maradona osv. Märänger säger att han ska ta Argentina till ett VM-guld för att ens nämnas i samma mening som zidane, maradona och pele. Men tydligen gäller det inte Ronaldo, han kunde inte ens ta dom till en gruppvinst när dom hade en enkel grupp. Sen att folk har fått för sig att Zlatan är bättre är det största mysteriet. Zlatan är jävligt bra men nej han är inte bättre. En 21-årig Messi var bättre.
Barcelona LeoMessi
2014-01-09 01:59
fanns det highlights med ray? Kollade runt tidigare men jag hittar bara en massa andra språk :(
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-01-09 01:47
Ancelotti: Barcelona are not Barcelona without Messi. "For us it improves the competition because, with Messi, Barca are Barca, and without they are another team. Undra hur real hade klarat sig utan crynaldos tap in mål i 2 månader. Ancelotti vem? Aha, han som Tata taktiskt körde över.
Barcelona bracaaaaaa
2014-01-09 01:45
Highlights And full match
Länktips: goo.gl/hvpjSf
Barcelona Neymar N11
2014-01-09 01:41
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-01-09 01:40
@Cuule * Thiago Alcantara:

Att ens skriva det är en märklig sak i sig av en culé. Kan hursomhelst påminna dig om att vi har 3 glödheta anfallare. källa: Barcas matcher.
Aléx
2014-01-09 01:29
Det är glädje, Messi tillbaka efter 2 månader och gör 2 fantastiska mål och fansen firar...inga konstigheter.
Klart att man längtar efter City matchen...det är CL och världens finaste turnering.

Varför ska du leka moralkärring och forumpolis? Och varför ska Messi skada sig imorgon?
Va fan har du rökt på?
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2014-01-09 01:25
Menar dom som tidigare "attackera" Ronaldo, å sa "längtar till city matchen" som om laget är i form. Getafe, bajs defensiv, precis som de flesta spanska lag. Men man ska inte klaga. Messi är Messi å det har hållt på länge, alltid show. Madridistas må koka, men man ska inte vara så barnslig. Å så skadar sig Messi, imorn ? Var är alla ni då som snackar? Inget illa, sluta snacka skit å va inte barnsliga
Aléx
2014-01-09 01:23
Mat efter matchen, välförtjänt =)
Barcelona Cuule * Thiago Alcantara
2014-01-09 01:22
Lugn här. Skäm inte ut er.
Barcelona Diar Shekha
2014-01-09 01:14
@BarcaStat: Record Barça in 2 official games in year 2014 #fcblive 2W, 0D, 0L Goals: 8-0 Clean Sheets: 2 Fantastiskt skönt att vi även Nollat Motståndarna i 2 matcher nu. 2 olika målvakter och 2 olika mittbacks-par!! GRANDE!
Barcelona NoGo™
2014-01-09 01:12
Ig Messi: "Having dinner after the game with: @cesc4official @3gerardpique #17alexsong and @13_pinto #FCBlive"
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-09 01:04
Mama Mia om jag var professionell fotbollsspelare hade Bar Rafaeli varit min wag.

@NoGo™:

Annons: