/spanien/barcelona/forum/5816.aspx/spanien/barcelona/forum/5816.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-01-07 23:05
Bentley King (Barcelona) Teknisk och kvick som tusan! Han har lekstuga på kanten! Valencia har spelar ut Atletico hittills iaf.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bentley King
2014-01-07 23:02
LeoMessi (Barcelona) Han fångade min uppmärksamhet här med!
Ronaldinho the original
2014-01-07 23:01
Valencia skakar Atletico rejält!! Courtis men en grym räddning!!
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-01-07 22:46
@Barca King - Messi & Neymar run the show:

Nej tack. Hans gris-beteende passar kanske i ett smålag men äcklas av tanken med honom bärandes blaugrana.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-07 22:42
@Barca King - Messi & Neymar run the show:

Visst, men idag är han verkligen inte vän med bollen. Han har snubblat på den hela matchen.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-07 22:40
Diego Costa har så sjuk skön driv i sina steg. Man vill så gärna ha honom i sitt lag.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-07 22:35
Han gick inte ut....
Barcelona LeoMessi
2014-01-07 22:31
Valencia har en riktig juvel i Bernat! Väldigt teknisk och bra driv med bollen
2014-01-07 22:30
Filipe Luis ser ut att gå av från plan efter att han fått en smäll på vänster knä ungefär 5 minuter tidigare. Låt oss hoppas att det inte är något allvarligt och att han bara är borta mot oss.
BARCA-més que un club
2014-01-07 22:18
HAHAHA såg ni domaren i Valencia-Atl madrid matchen, han snubbla över en kille som knöt skorna baklänges de såg roligt ut
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-01-07 22:09
Varför spelar inte Villa? Petad eller vilas till helgen?
2014-01-07 22:09
Varför spelar inte Villa? Petad eller vilas till helgen?
Ronaldinho the original
2014-01-07 21:59
Första straffet United får emot sig på länge... Nått med 70 matcher har jag för mig
Ronaldinho the original
2014-01-07 21:51
Andreas - Kirsch (Barcelona) Spelar du med 50 lax så vinner du bra 10 extra.
Ronaldinho the original
2014-01-07 21:49
Hahah ja svääär att jag ville skriva att Vidic gör mål på hörna istället för welbeck. United är väll bättre på bortaplan än hemma?
Barcelona Andreas - Kirsch
2014-01-07 21:45
Ja, så det är bara lasta in allt man äger på C.Ronaldo att vinna till 1.20? Härligt med gratispengar.
Ronaldinho the original
2014-01-07 21:34
Tror United vänder detta. Januzay och Welbeck vänder.
2014-01-07 21:29
Frågan är hur länge Moyes är "The Chosen One". Det kan ju inte fortsätta såhär, de förlorar ju hela tiden, både mot bottenlag och topplag, både på hemmaplan och bortaplan. Nu återstår visserligen en halvlek, men det ser mörkt ut.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-07 21:26
Sunderland 1-0 mot United
2014-01-07 21:22
Atletico kör med stark elva som vanligt. Valencia har stark backlinje, men framåt ser det svagt ut. Kan inte se Valencia vinna denna match.
Barcelona H.Alavi - Magico!
2014-01-07 20:35
Missa inte Valencia mot Atletico Madrid i TV4 Sport klockan 22! Oerhört intressant drabbning med Valencias nya tränare Pizzi mot landsmannen Simeone. Och så allt annat på mattan också så klart.
2014-01-07 20:35
Vad är nu detta då?
Barcelona ( Xaviesta )
2014-01-07 20:22
Capitan \(^.^)/ Det var inte riktad mot dig, jag håller med i det mesta du skrev i ditt inlägg. Det är mer vissa andra jag stör mig på men vill inte hänga ut några namn här. Jag håller med om allt du skrev gällande politiken och polemiken runt priset från Madrids sida och även Cristiano själv, men priset grundas trots allt på det sportsliga och på den individuella prestationen en spelare stått för under säsongen och då dyker det bara upp ett namn i huvudet på mig och det är CR. Sen kan det kännas lite surt att medge det då han tillhör antagonisterna men han har helt enkelt varit helt fenomenal i år. Kan man inte se det så tycker jag att man bör sluta titta på fotboll och börja följa innebandy istället. För övrigt tycker jag att du skriver väldigt intressanta inlägg allt som oftast och jag kollar alltid efter ditt nick här :)
2014-01-07 20:05
Xaviesta Ber om ursäkt (om inlägget var lite riktat till mig)... jag kanske överdrev en massa i mitt inlägg pga frustration gentemot Ronaldos beteende efter förlängningen av röstningen, alltså att han helt plötsligt ska komma till galan, det var väldigt respektlöst mot hans medtävlare. Jag tycker inte på något sätt att Cristiano inte gjort sig förtjänt av priset, för att hans sportsliga prestationer är omöjliga att blunda för. Dock äcklas jag något enormt av att han, som är en fantastisk spelare ska behöva gråta ut i media och ständigt måla ut sig som ett offer, för att det behöver han inte! Han skulle vunnit priset även om han inte haft sin kampanj hela det här året. Jag är glad för hans skull, men samtidigt inte, pga denna kampanjen som gjort att det nästan känns påtvingat att han ska vinna priset. Återigen, ber om ursäkt om jag sänkt nivån på forumet, men det är så det blir i stundens hetta.
Barcelona LeoMessi
2014-01-07 20:03
Ronaldinho the original (Barcelona) Förklaringen till hans assist fanns lite längre ner och det var att han spelade i ett lag som spelar handbollsanfall och i en liga där det blir 6-0 i snittresultat.. Märkligt att dom klankar ner på försvaret i la liga då jag kollade på statistik höromdagen och samtliga topplag, mittenlag och botten lag i PL hade släppt in fler mål än motsvarande lag i la liga.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-01-07 20:02
@Treyh:
Do'h! (Homers röst)
Barcelona Treyh
2014-01-07 19:50
Xaviesta:

Nu är det så att han verkligen INTE förtjänar Ballondor.
Ronaldinho the original
2014-01-07 19:47
Vet att det inte är tillåtet att klistra in inlägg från andra inlägg men kunde inte låta bli. Lovar att det blir min första och sista gång. Youtek (Manchester U) 2014-01-07 18:46 Pjanic har på 17 matcher assisterat 4 gånger. Guarin har på 18 assisterat 7 gånger. Koke har på 18 matcher assisterat 9 gånger. Fabregas har på 17 matcher assisterat hela 15 gånger (!). Källa: http://www.transfermarkt.co.uk. För det första United Back off!! Och om det stämmer så visar det att Fabregas bra behövde förtroende från Pep och Tito för att visa att han är samma Fabregas som vi hämtade tillbaka från Arsenal. Tata har startat mes Fabregas så ofta som möjligt, visst han kanske spelade i fel position men han fick ändå speltid och det är de som räknas. Nu när Messi är tillbaka så blir jag inte förvånad om Fabregas assist tripplas. Det sägs också att ingen har kommit ikapp Fabregas antal assist mellan en viss period ( vet inte exakt men tror de va mellan 2007-2014) trots att han lämnade 2011. Den här säsongen så har han räddar oss flera gånger med djupledsbollar och mål. Fabregas är säsongens bästa offensiva mittfältare i världen enligt mig. Från hatad till älskad, Fabregas "Den förlorade sonen"!!
Barcelona ( Xaviesta )
2014-01-07 19:38
Jag avskyr den här diskussionen egentligen men står inte ut mer alltså - räcker det inte snart? Jag är så extremt nyfiken på snittåldern härinne för det känns som att det är samma åldersgrupp som kommenterar youtubevideor. En ny era av "sheeple" som bara sällar sig till skaran oavsett om det låter vettigt eller inte. Ta era egon, era ologiska argument och era icke genomtänkta åsikter och sparka iväg dom så långt det bara går, för såhär ligger till, och jag ska förklara det i pekboks-form så alla belackare förstår : Messi är världens odiskutabelt bästa spelare, det är majoriteten av planeten överens om. Men förra året var han inte det, han var skadad till och från redan under våren och det fortsatte i höstas och kulminerade till slut. Cristiano Ronaldo har haft ett fantastiskt fotbollsår - individuellt sett - och det kan ingen ta ifrån honom. Självklart förtjänar han således att vinna priset. Det är ett individuellt pris och majoriteten av planeten är överens där också. Jag tycker att det vore en skandal om han inte får priset då Ribéry inte är i närheten av topp 3, inte ens förra säsongen och precis lika lite som Sneijder "borde" vunnit 2010. Kan ni höja nivån lite? Så jävla tröttsamt. Han heter Cristiano Ronaldo. Vem är den här Cristina? Det är ett utvattnat urgammal skämt från Aftonbladet-eran då folk fortfarande kunde vara anonyma i kommentarfälten. Det är inte ens roligt och det var inte ens roligt från början heller. Väx upp och skriv lite vettiga saker för en gångs skull. Alltid samma jävla nicknames som står för pajkastandet och nä nä nä nä nää näää-mentaliteten man hade på dagis. Blir det inte enformigt i längden? Tröttnar ni inte själva? Precis samma sak i deras forum också, alltid samma handfull idioter som fläckar ner skärmen så att dom bra inläggen drunknar i allt oväsentligt skit som skrivs. Den här gången förtjänar han guldbollen, acceptera det bara utan konspirationsteorier, avundsjuka och mobbing.
Barcelona Barca Barca
2014-01-07 19:27
Barca - ¡el equipo mejor! Eller amerikanska valkampanjen när det våras presidentval. Den med starkast media vinner, madrids media är starkare än barcas. Dom fick utvisningen på Pepe i semin i CL att se fejk ut och hela världen gick på det, trots att det är fysiskt omöjligt att göra en sån volt som alves gjorde utan att bli rörd.
Annons: