/spanien/barcelona/forum/5814.aspx/spanien/barcelona/forum/5814.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Mod.
2014-01-09 00:01
Vi ber er att lugna ner er vad det gäller "attackerna" mot Ronaldo. Vissa enkla andra lite över gränsen. Syftar mest på smeknamnen. Låt oss glädjas åt Leos comeback och enbart fokusera på det! Sist jag kollade spelade Cristiano Ronaldo i ett annat lag, inte i Barça.

Bona nit!
Barcelona Sentuary
2014-01-09 00:00
La Messias Äh glädjedödaren, vi njuter bara av världens bästa fotbollsspelare genom tiderna efter 2 månaders frånvaro.. Det enda man sett är ju Ronaldos 2561 straffmål under riden så lite riktig fotboll av den bäste skadar inte tycker jag
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-01-08 23:59
Barca King - Messi & Neymar run the show (Barcelona) 2014-01-08 23:55 Breaking news: "Ronaldo bojkottar Ballon Dor igen." Han är inte säker längre. Hahahah den var tuuuuuung!!!
Barcelona Barcelonistas
2014-01-08 23:59
Jag är inte alls orolig inför Clasicot på BN jag tycker vi är ett mycket bättre lag än Real. Vi har helt klart kommit längre med vårt spel och jag tror inte dom kan klå oss hemma när vi pekat i vårt spel.
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-01-08 23:58
Vi har redan kört över lillebrorsan madrid den här säsongen. Hoppas vi gör samma sak med storebror madrid nu till helgen. --------Valdea Alves --- Pique - Bartra - Alba -----------Busqi -------- ------Xavi -- Iniesta Sanchez --MESSI --- Neymar Min startelva mot atletico :)
Barcelona BA
2014-01-08 23:57
Bara för att han gör två mål idag betyder inte att han är i sitt livs form, vi måste ta det lugnt med honom
BARCA-més que un club
2014-01-08 23:56
Tack gode gud man fastnade för denna finaste klubb av dom alla och inte den smutsiga klubben i vita färger

I LOVE YOU FOREVER BARCA!!!!!

Messi i sback on track.... vamosssssssssssss
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-08 23:55
Breaking news: "Ronaldo bojkottar Ballon Dor igen." Han är inte säker längre.
Barcelona La Messias
Precis kollat klart matchen och kommer in på forumet för att se lite glada miner men vad möts man av ?

Kommentarer som "crynaldo" "transan" "penaldo" "crybaby", helt allvarligt talat vad är det för fel på er. Vår bäste spelare har precis gjort comeback med 2 mål och fått oss att må så bra och ni fokuserar på Cristiano Ronaldo ??

Jag skäms verkligen över sådana som er....är det så svårt att uppföra sig och visa lite klass, åtminstonde försöka. Ville verkligen inte skriva något negativt nu när vi precis fått uppleva en 4-0 seger och Messis underbara comeback som gick precis så som man önskat sig.

Sluta fokusera på annat än vårat lag och våra spelare speciellt kvällar som denna snälla och ska man diskutera andra lags spelare och jämför osv så gör det med värdighet lägg ner dessa skämtnamn osv det är inte roligt det är patetiskt. Jag vet att andra gör det och det är frustrerande men vi Barca fans ska sträva efter att hålla god och mogen ton vi är bättre än så.

Skärp er...

Atletico på lördag med Messi i form, från start eller bänk kvittar, Atletico kommer få det tufft om de ska ta med sig poäng.

Jag mår så bra ikväll, tack Messi tack Barca !
Barcelona enkos
Tur för Getafe att Messi bara spelade 26 minuter
Barcelona Barcadinho.
Breaking news: "Blatter öppnar omröstningen igen efter matchen." Haha - tänk. Skulle inte förvåna mig. Gubben lever i hallucinationer i snart 20 år...
Barcelona Blaugrana91
2014-01-08 23:54
Så underbart!!! Kvällen kunde inte ha blivit bättre!!
Barcelona Sentuary
Vad är det för efterblivna Madridfans som säger att Messi gömmer sig när det är stora matcher i CL? Han har skickat ut de från CL och avgjort 2 finaler, vissa är för fan helt hjärndöda
Barcelona Neymar N11
4-0 målet = pure magic.
Barcelona NoGo™
Ray Hudson på twitter:

Messi...the Mozart of our game. The rest? Banjo players.

Hahah :P
Barcelona H.Alavi - Magico!
Han är borta två månader. Förlorar sin plats som Barças bästa målskytt denna säsong. Får 30min i comebacken o tar tillbaka platsen som 1:a.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-01-08 23:53
Messi började lite nervöst men efter ett par min så var det killer instinkt på det mesta han var involverad inom. Laget stod för en bra insats, Busi var lite ojämn lika så Montoya men vad gör det när laget gör det bra och har kontroll över matchen.

Nu börjar det se ut som om vi lovordar Messi för mycket men kan man göra något annat än att hylla killen som varit borta i 2 månader och prestera sån fotboll?

Killen är ren klass och ja till omvärlden är man utan världens bästa spelare så är det normalt att man får det lite svårt, men nu jävlar ser det fan bra ut och nu jagar vi på samtliga titlar och den där JÄVLA champions league!

Bona nit
Barcelona KarmaIsAKaranka
Messi vänder upp och ned på Europa denna kväll. Vilken start på 2014!

Motståndarnas minspel innan läggdags i länktipset.
Barcelona Acrobat
Fram med chipsen och in på Puertan! Det kokar där inne gubbar! Underbart!
Barcelona Leo y Cesc
2014-01-08 23:52
TILL ER MADRIDFANS SOM LÄSER HÄR INNE SE OCH LÄR AV MESSIS 2.A MÅL INGET JÄVLA TAP IN HAHAHAH SKADAD OCH ERAN RONALDO KAN INTE GÖRA SÅNT MÅL ÖVERHUVUDTAGET HAHAH KOOOOOOOOKAAAAAAAA
Barcelona Barcelonistas
Precis Ronaldo kommer vinna guldbollen enbart på grund av att Messi varit skadad i 2 månader. Ronaldo är en fantastisk spelare men när både Messi och Ronaldo är i form så skiljer det en hel del mellan spelarna. Messi är inte bara bättre utan de med marginal.
Barcelona Neymessi
Herregud borta i 2 månder, spelar 30 minuter och gör 2 mål. Ett gulligt litet tap-in mål och ett klass-mål. GRANDE LEO 3
Barcelona Messidinho_10
2014-01-08 23:51
Vilken härlig vår som väntar oss. Längtar till redan ManC matchen!!!!
SoN_Un
kommer nog behövas 40 sömntabletter nu för mig... pumpar adrenalin i hela kroppen!!!

KING LEEEOOOOOOO!
Barcelona DM1982
@FCB_Messi:

Helt klart är det så, en frisk Messi är bättre än Ronaldo. Kanske lite kaxigt att säga så men det går inte att komma ifrån att det är så.

Hur som helst, Messi är tillbaka och spelsugen som fan. Glädje.
Barcelona Sentuary
Nya rykten florerar grabbar, Ronaldo tänker inte komma till galan hahah
Barcelona Capitan \(^.^)/
Atletico... bring it on bitches!!
Barcelona barca_joe
Bäst genom alla tider.
Barcelona Barcadinho.
2014-01-08 23:50
Jag brukar säga här hemma att varje match har något speciellt.
Vissa matcher är så klart extra eller historiska men varje match har något.
Matchen sist hemma mot Elche - hattrick av Alexis.
Idag - Messi comeback och två mål på några minuter.
Får se vad som händer på helgen...
Jeffson
2014-01-08 23:50
Många som säger att Guldbollen redan är klar. Och visst, jag tror också att Ronaldo får den. Men tänk, bara tänk om, Messi skulle få den. Hahaha den känslan...
Annons: