/spanien/barcelona/forum/5811.aspx/spanien/barcelona/forum/5811.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Aléx
2014-01-08 20:03
@Ronaldinho the original:
Tack, på min dreambox står "sändningsuppehåll" men matchen går ändå. 5-1 och Z utbyt..inte intressant längre.
Barcelona Blaugrana91
2014-01-08 19:49
Hur kan man säga att vi inte har bra bredd i anfallet jämfört med andra toppklubbar? Kommer inte på nån klubb som har bättre anfallare just nu.
Postat via SvenskaFans-appen
Ronaldinho the original
2014-01-08 19:49
Aléx (Barcelona) Jo, hittade den på C More live 2
Barcelona the cameroonians
2014-01-08 19:45
Går på Cmore Fotboll
Aléx
2014-01-08 19:45
@ForzaBlaugrana:

Inte Eurosport Sverige iallafall, inte Cmore kanalerna heller.
ForzaBlaugrana
2014-01-08 19:42
Ser på en Stream att den sänds på Eurosport
Ronaldinho the original
2014-01-08 19:37
OT Såg på Livescore att Ibra har gjort hat trick. Någon som vet vilken kanal som sänder psg matchen?
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-08 19:34
@Ride_The_Big_One(6):

Tänk på att Valdés varit borta halva hösten.
Barcelona Diar Shekha
2014-01-08 19:29
@barcastuff: B forward Sanabria will today travel to Italy. He'll sign at Roma on Friday. Roma pay around 5M (3M buyout + 42% income tax). [catradio tmw] Det är inte så illa trots allt. 5 miljoner euro för en 17 åring i nuläget är bra med Zubi-mått!
Ronaldinho the original
2014-01-08 19:28
Barca Barca (Barcelona) Vi har verkligen ingen bred anfallsupsättning om man jämför med andra topp klubbar. Vi har 5 spelare på 3 platser, men det positiva är att det inte blir lika mycket gnäll om speltid som dom andra klubbarna.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2014-01-08 19:23
@FCBlaugrana:

Minst sagt imponerande tack för infot!
Är så jävla spänd inför ikväll, jag hoppas inte man ändrar alltför mycket ikväll, Pedro och Sanches har varit stekheta och ska starta för allt annat är tjänstefel.
Aléx
2014-01-08 19:16
Xaviesta

Håller med men han och Pinto ger mig hjärtattack i varje match, sen förstår jag honom att han är ingen mittfältare men ledningen tänker inte acceptera det.
Det måste vara jobbigt för honom att spela MB när han har varit defensiv mittfältare nästan hela karriären förutom enstaka matcher med landslaget.
Det är som att vara pilot men SAS ska tvinga dig att bli flygvärdinna...dålig exempel men kunde inte låta bli. =)
Aléx
2014-01-08 19:13
Tello är fortfarande ung och har talang men lättlästaste spelare får man leta efter, man vet exakt va han tänker göra.
Han är snabb och blixten och hans spelstil påminner mig om Henry, hoppas att han verkligen lyckas i Barca och får mycket speltid. Han har varit en personlig favorit hos mig sen dag ett jag såg han sparka boll.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-08 19:12
B-Guden

Hur kan man önska en spelare lycka i sin nästa destination när han tror sig vara större än vår klubb, när han inte ens bevisat sig i B-laget? Över det så kräver han speltid i A-laget och samtidigt hoppa över den viktigaste delen i att vara ungdomsspelare i Barca. Varför ska jag önska en spelare lycka, som visat noll respekt gentemot klubben?

Sen så är det väl glasklart att han inte kommer att lyckas i Barca när han konkurrerar mot Messi, Neymar och Doungou... IDAG. Om han verkligen är den talang han utger sig själv att vara, ska han kunna konkurrera ut dessa spelare om ett par år. Istället visar han sitt sanna jag och istället för att kämpa för sin plats (som Doungou), drar han till en klubb där de enda han konkurrerar med är en 37-årig Totti och en medioker Destro.
Barcelona ( Xaviesta )
2014-01-08 19:12
Alex Tycker Mascheranos svaghet är hans positionsspel samt hans värdering av en motståndarkontring. Han verkar inte veta riktigt när han ska falla och när det är läge att stöta. Annars är ju hans brytningar ren och skär världsklass, efter Puyol förstås.
Aléx
2014-01-08 19:10
@Bästelona:

Han kommer att hoppa in i andra beroende på matchbilden, Getafe är ett lag som kan störa Barca därför Tata vill inte underskatta dom med all rätt.
Barcelona Bästelona
2014-01-08 19:07
TELLO SKA SPELA EN MATCH SOM DENNA!!!!!
Aléx
2014-01-08 19:04
Possible line-up (vs Getafe): Pinto - Montoya Mascherano Puyol Adriano - Cesc Busquets SergiRoberto - Alexis Messi Pedro #fcblive [sport] Kanske Bartra - Pique startar mot Atleti eller hoppas på det alt Pique-Puyi. Litar inte på Masken med hans otajmade brytningar.
Barcelona Barca Barca
2014-01-08 18:55
@Acrobat:

Jag var inte alls imponerad av Atl Madrids försvar igår. Valencia kunde ha vunnit matchen och Madrid hade turen på sin sida. Visst är dom ett bättre lag än Valencia men efter att jag sett dom spela igår så tror jag vi kan ge dom stora problem om vi bara låser deras kontringar. Valencia lyckades luckra upp deras försvar, vi kommer också göra det, allt handlar om att vi sköter oss defensivt och inte ger ut bollen så enkelt.
Barcelona Acrobat
2014-01-08 18:48
Jag vill verkligen inte se Neymar på bänken mot Atletico! Sanchez och Pedro i all ära, men helt ärligt så är Neymar i en klass ovanför dessa två när det kommer till att luckra upp en tight defensiv. Atletico är ruskigt bra bakåt och då behövs någon som kan utmana med boll... där har både Pedro och Sanchez brister i jämförelse med Neymar, som är betydligt mer oförutsägbar med bollen.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-08 18:41
@B-Guden:

Visst, ingen vill väl spela B-lagsfotboll under Eusebio. Men att som 17-åring kräva att bli uppflyttad i A-laget känns inte rätt. Varför skulle han inte kunna lyckas i Barca? Det kallas konkurrens. Om han är tillräckligt bra kommer han få sina chanser.

Jag förstår att det lockar att lämna när storklubbar som Arsenal och Roma vill ha ens signatur, jag klandrar inte honom för det beslutet. Jag hade hellre sett han kämpa för en A-lagsplats istället för att begära en, dock.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-01-08 18:38
Det positiva är att han lämnar för min favoritklubb i Italien hehe :P
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-01-08 18:38
@barcastuff: Sanabria (Barcelona B): "Roma has paid the buyout fee. Can't yet play at Roma, I'll join an Italian top-tier team on loan until summer" [rm]

Välkomnar in €3 miljoner! :)
Barcelona B-Guden
2014-01-08 18:33
Alla som skriver om Tonny inte förtjänar nåt ni kan dra, vart ska han spela ?
Han är striker, vi har Messi Neymar Cesc, eventuellt Rafinha, Dongu.

tror ni han ska stanna ? Hur jävla dum får man va, jag hoppas absolut han lyckas i sin nya klubb.
Man måste va realistisk han kommer inte lyckas i Barca, det vet han själv också, sen hur roligt kan det va att spela när man har en idiot som tränare.
SoN_Un
2014-01-08 18:32
*hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat

men jag förstår absolut vad du menar=)
SoN_Un
2014-01-08 18:31
*hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat

syftade mer på att barca börjar slå tillbaka via media så som dom gör.. plus till skillnad från real madskit så har barca fullt med video bevis=)
Barcelona BarcaLaliga
2014-01-08 18:29
Tänkte bara kolla om någon vet någonstan man kan kolla var te.x. Ronaldos mål kommer ifrån på planen. Alltså vart spelaren tar det sista tillslaget innan bollen är i mål.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-08 18:12
Barcelona B forward Tonny Sanabria (17) has said goodbye to all his team-mates and told them he will join Italian club Roma. [@sport]

Jahapp... då var det klart. Konstigt nog kan jag inte unna honom någon framgång alls i sin nya klubb. Hellre ha Dongou, Adama, Deulofeu och Rafinha som vår framtid, där man vet att dessa herrar är villiga att kämpa för framsidan av tröjan.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-01-08 18:11
: SoN_Un

Och vem skulle man säga ifrån till? Dom som kan sätta stopp för det är just uppviglarna i det här fallet och det är just dem som låter det hända. Real Madrid är ju trots allt "Adliga Madrid", huvudstadens och kronans lag. Detta är inget nytt och har pågått sen en bra tid tillbaka. När själva boven är så högt uppe i kedjan är enda lösningen en gemensam bojkott av "oppositionen".
Barcelona ElTriplete
2014-01-08 18:09
Mourinho fick rött kort och var uppvisad till läktaren 2 matcher innan Clasicot. Matchen efter satt han där uppe och snackade med spelarna trots att han inte fick. Han fick ändå närvara vid el Clasico. Så pinsamt alltså.
Annons: