/spanien/barcelona/forum/580.aspx/spanien/barcelona/forum/580.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2016-08-15 00:11
Munir har verkligen höjt sig speciellt när det kommer till självförtroendet. Han såg tidigare ut som bambi varje gång han fick bollen och var bara rädd för att tappa den. Nu tar han för sig och vågar misslyckas. Hur det har hänt vet jag inte, puberteten kanske då han var typ 12 när han debuterade härom året. Skönt att se i alla fall. Trots det vill jag precis som Rambla nämnde ge honom en säsong i en mittenklubb. Han fyller 21 snart och måste få lira varje vecka. Låna ut honom ett år till typ Granada eller Depor så får vi se vad han går för på riktigt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Bosketts
2016-08-15 00:09
Wallmannen,

Nja. Det skulle väl vara när Mascherano rensade på Sevilla-anfallaren så att den studsade upp på Bravo. Annars inte mycket i anfallsväg för Sevilla. Såg rätt bleka ut på övre planhalvan.
Barcelona papillon
Om Digne levererar som dagens match så ska han lätt gå före Alba. Tur i oturen att Mathieu skadade sig.

S. Roberto vilket löpsteg han har. Älskar hur han i trånga lägen skär in och kör slalom förbi sin markering.

Gillar D Suarez skarpt. Ungdomlig entusiasm och har ett sånt lätt löpsteg.

Busquets är en besvikelse med allt sitt bollkladdande.

Mascherano is back. Turan var bedrövlig i första, bättre i andra.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Vlom
Digne visar pov på att har besitter god offensiv, även om fransmannen har ännu inte blivit satt på prov defensivt...
Barcelona wallmannen
2016-08-15 00:07
Tycker det var en fin bortamatch av Barca! Hade Sevilla nåt skott mot mål? Som många redan har påpekat gjorde Digne ett fint inhopp och verkar vara en rätt ok ytterback.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Tiki-Taka
2016-08-15 00:07
Manchester City and Barcelona have reached an agreement over Claudio Bravo, [@alexandreruiz] #fcblive
Barcelona Bosketts
2016-08-15 00:03
Några spelare jag vill lyfta fram (och någon jag vill såga):

Denis - Jisses, vilken spelare vi har i Denis. Så oerhört mångsidig. I synnerhet för sin ålder. Som Iniesta, Rakitic och Xavi i en spelare. Bollen fram till Arda är ren och skär världsklass. Framtiden!

Digne - Ska erkänna att jag inte sett mycket av Digne innan denna match. Men boy vad imponerad jag blev. Bollbrygg, teknisk och framförallt mogen i sitt spel. Känns som att han är äldre än Jordi Alba. Låt dessa kriga om vänsterbacksplatsen i år.

Munir - Känns som att han tagit stora kliv inför säsongen. Jämfört med Arda ser han ut som Ronaldinho. Hinner på sin korta tid på planen slita upp försvar, vinna boll långt nere på egen planhalva, klacka fram Messi i målläge och inte minst stänka in en fin balja. Skulle han lära sig att bli lite mer av fuling (lära sig av Suarez, kanske?) så skulle han kunna bli en riktigt vass anfallare. En utlåning hade kanske inte varit helt dum, men ser inga problem med att ha Munir som backup om han presterar såhär.

Arda - Nej, du. Turken tar bara upp onödig plats i laget. Ser MYCKET hellre att Denis, Munir eller Gomes får Turans minuter. Har under sin tid i Barca-tröjan inte gjort ett enda smack för att bevisa att han förtjänar speltid.
Barcelona DM1982
2016-08-15 00:00
[QUOTE=Vamos Blaugrana ]Vad var det för ramsa sjöng om suarez ? [/QUOTE] Lät som något om hijo de puta. Fyndig.
Barcelona Gabriel
2016-08-14 23:57
2-0 borta mot Sevilla är ett väldigt starkt och imponerande resultat. Är otroligt nöjd med den andra halvleken.
Barcelona El Pistolero #9
2016-08-14 23:55
Munir el habibi. New nickname.
Barcelona Barcelonistas
2016-08-14 23:55
Vi borde vunnit med fler bollar lite besviken. 0-4 hade varit mer rättvist.
Barcelona Ronaldinho Jr.
2016-08-14 23:54
Masherano och Sergi Roberto bäst idag! Jag är mycket nöjd med starten på säsongen :)
Barcelona Andresito
2016-08-14 23:53
Frågan är om det är Sevilla som gått ner sig eller om det är Barca som höjt sig. Första och andra halvlek är som natt och dag för båda lagen.
Barcelona Rambla~
2016-08-14 23:52
Rakitic slapp bli utbytt i kväll. Ett trendbrott. :)
Barcelona Rambla~
2016-08-14 23:52
Håll tätt nu snälla.
Barcelona NoGo™
2016-08-14 23:51
Busquets är så jävla nonchalant ibland så man får fan huvudvärk!
Barcelona Rambla~
2016-08-14 23:51
Gillar hur Roberto bara löper sig ur trånga situationer när han är under press, bra driv med bollen dessutom.
Barcelona LillfingerTumme
2016-08-14 23:50
Mascherano och Louis Litt är lika som bär insåg jag nyss
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
2016-08-14 23:49
Jag älskar El jefecito!
Barcelona Vampíro
Tre byten som alla ändrade matchbilden, även om två var pga. skada. När hände det sist?
[QUOTE=Vampíro]Hehe. [/QUOTE] ;)
Barcelona enkos
2016-08-14 23:48
Hahaha Mascherano bombarderar publiken..
Barcelona Andresito
2016-08-14 23:48
Masche har varit en gigant idag.
Barcelona Vampíro
2016-08-14 23:47
[QUOTE=El Pistolero #9]Alla ni som klagat på Munir, nu fick ni så ni teg. [/QUOTE] Hehe.
Barcelona Vamos Blaugrana
Vad var det för ramsa sjöng om suarez ?
Barcelona Rambla~
Måste erkänna att Digne ser stabil ut i defensiven.
Barcelona Gabriel
Munir har spacejamat Ronaldinho. That's the only explination!
Barcelona Andresito
2016-08-14 23:46
Hade Munir gjort några mål med högern också så hade han varit precis som Pedro når kanariern slog igenom. Löper konstant och är fullständigt klinisk i straffområdet.
Barcelona Barcadinho.
2016-08-14 23:46
Messi är ett geni ! Aldrig funnits en sån komplett spelare. Vilken spelförståelse, utöver alla andra utomjordiska egenskaper.
2016-08-14 23:45
Alla ni som klagat på Munir, nu fick ni så ni teg.
Annons: