/spanien/barcelona/forum/579.aspx/spanien/barcelona/forum/579.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2016-11-06 21:39
Viktigt att ge Denis beröm för första målet. Bra förarbete till Neymar och otroligt bra att fylla på i straffområdet som skapar ytan som Neymar viker in i och passar Messi från.
Barcelona neymar JR
2016-11-06 21:39
Messi gör som sagt både MSN och Barcelona bra. Antingen gör vi laget bättre eller så fortsätter vi ha 7 st som täcker upp för MSN. Och ja jag kan faktiskt förstå att mittfältet har börjat tröttna rejält. Dom gör all slit, ger dom bollarna och får absolut inte ett skit tillbaka. 3 amigos, tridente, MSN! Nej Barcelona, dags att gå tillbaka till det tänket. Antingen gör lucho sitt jobb och får alla att spela för klubbmärket eller så får han sluta. Visst är spelarnas inställning något vi kan klaga på men det är tränaren som beslutar vilka som ska spela.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona II Barça II
2016-11-06 21:38
Blaugrana91: Som manager är LE huvudansvarig att laget inte presterar, att vi inte ersatte Alves samt att vi i år har en sämre målvakt än förra året. Sen är den största anledningen till att vårt spel inte funkar, vårt dåliga mittfält. Även där är LE ansvarig, då det är han som har värvat D.Suzrez, Gomez Arda mfl. Hur man än vrider och vänder på det, så är LE ansvarig för vårt dåliga spel.
Barcelona rANDOMhERO
2016-11-06 21:38
Målet igen, för er som missade
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-11-06 21:37
@Josep "Pep" Guardiola Sala:

Det de borde bli arg på är om Roberto nu ska bytas ut.
Vem tar hans plats?

Alex vidal kan fan inte vara sämre än den där saken till högerback vi hade innan. Vad heter han igen? Inkompetensen i Barca har sin egen nivå.

Om du nu Lucho inte vill ha A. Vidal, varför sa du inte det innan säsongen började?

Man fattar ju nada.
Barcelona El Pistolero #9
[QUOTE=Andresito]Är det för mycket att hoppas på att vi kommer ut i andra halvlek och totaldominerar som mot City i första halvlek? [/QUOTE] Ja...
Barcelona Smogen
@Katalano:

håller med, den där riktiga glädjen infinner sig inte riktigt. Man blir glad, men samtidigt inser jag att för varje mål vi gör, desto mindre anledning lär Lucho tycka han har till att göra några riktiga jäkla taktiska och psykologiska förändringar.
Barcelona Andresito
2016-11-06 21:36
Är det för mycket att hoppas på att vi kommer ut i andra halvlek och totaldominerar som mot City i första halvlek?
2016-11-06 21:35
Messi räddar Lucho varje stormatch numera.
Barcelona Smogen
@Acrobat:

" Busquets vet inte åt vilket håll hans lag anfaller"....haha....skön diss! :)
Barcelona Ribohn Fan
Andresito

Vi spelar ju 4-4-2. Messi och Suarez på topp, Neymar yttermittfältare.
Barcelona Katalano
Jag har svårt att glädjas ordentligt av kvitteringsmålet när spelet är så otroligt dåligt. Känner mig kluven. Det är en sak att spela på detta sätt ibland och ändå vinna matcher, men när det är mer en vana än en ovana så kan man inte ta det med en klackspark på samma sätt. Lucho måste styra upp vårt spel!
Barcelona Iniesta70
2016-11-06 21:34
Rambla

Du har en poäng , man får helt enkelt sänka sina förväntningar.
Det trodde man aldrig att man skulle få vara nöjd med..."det lilla som bjuds"

Det enda och då menar jag verkligen det enda som jag är nöjd med denna vecka är Messis målform...
Barcelona Josep "Pep" Guardiola Sala
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Håller med dig ang Robert helt och hållet. Jag skrev det där tidigare bara för att folk här inne har gjort han till top 3 högerbackar i världen. Jag tycker att han är en underbar allround spelare och en härlig attityd. Men tyvärr världsklass kommer han aldrig bli.
Barcelona zigazaga
Hur fan kan han vara så lugn Leo, bara smeker in den? Sjukt viktigt mål iaf! Hoppas spelarna ryker upp sig i andra. Lucho måste sluta envisas med spel till målvakten, många lag som läser detta nu och pressar oss till misstag. Sen tycker jag också att han väljer fel i att spela Denis. Gomez är bättre defensivt och hade hjälpt Busi bättre med o spela sig ut ur pressen.
2016-11-06 21:33
@A good coach is everything!:

Reagerade på det också. Inte första gången.
Det har varit så hela säsongen. Om Rakitic eller någon annan mittfältare kommer in i straffområdet fri också så passar inte Neymar till dem. Stället söker han alltid En Messi eller markerad Suarez.

Mycket som behöver ändras
Barcelona Shanghai
@Blaugrana91:

Håller med dig, de borde skämmas. Har flera miljoners supportrar, får feta löner och ändå visar de den inställningen när vi alla vet att de kan spela mycket bättre. Okej, det kan komma perioder där man spelar uselt men vi har haft den formen ganska länge nu denna säsong. Någon borde ha åtgärdat felet och det är Luis Enrique.
Barcelona Acrobat
Det här kommer nog tyvärr bli förlust i slutändan ändå. Sergi Roberto ser ut att ha tuggummi under fötterna och hamnar fel i varje situation. Med ett gult kort kommer han leva farligt. Lucas Digne känns även han som ett riskmoment och Busquets vet inte åt vilket håll hans lag anfaller... han slår farliga passningar till höger och vänster.
Barcelona Jontteee
allvar.. Neymar till Messi till Suarez hela jävla tiden.. Det finns mer spelare än det.. Rakitic, Denis, Sergi Roberto..

Bästa trion, men allvar.. Irriterande att de BARA passar varandra..
När det någon som märker detta?
Barcelona Blaugrana91
Jag bryr mig inte om vi vinner eller förlorar idag, det vi ser är helt oacceptabelt och både spelare och tränare måste ta tag i det här annars har ingen av dem något i klubben att göra nästa säsong.
Barcelona Pichincha
Viktigt med kvittering. Men det är läskigt så bra Sevilla spelar samt att vi verkar vara helt under isen.
Barcelona Amo.38
2016-11-06 21:32
DM1982

Solklar offside... Men jag tackar och tar emot!
Barcelona Gabriel
Messi har nu gjort 500 mål på 592 matcher i Barcelona, åtminstone något att glädjas åt.
Barcelona II Barça II
Smogen: Jag håller med dig, detta är ingen "ny" eller tillfällig formsvacka. Vi har varit dåliga under en längre period. Inte blev det bättre utav att vi gjorde oss av utav Bravo och Alves, kanske världsbäst på deras positioner. LE är manager och därav huvudansvarig för laget svaga prestationer, håller denna dåliga form i sig, så bör han få sparken innan säsongen är slut.
Messi > Lucho
2016-11-06 21:31
Kan inte anklaga Roberto för sin insats på den positionen.
Han är i samma sits som Masken. Barca borde stället värva en riktig högerback.

Neymar sluta söka Messi. Rakitic var helt fri.

Rakitic såg besviken ut.. Jag förstår honom. Om han är fri så söker grabbar trion varandra stället..
Barcelona A good coach is everything!
Skojar Ney ser han inte andra sidan ???????????
Barcelona Smogen
Underbart! Vackert! Messi! och fruktansvärt orättvist!
Barcelona neymar JR
2016-11-06 21:30
Sevillas tränare är bättre än dom flesta, ge han Barcelona så kommer han ge pep ett helvete.
Barcelona Andres Iniesta Lujan
2016-11-06 21:30
Fan vad oförtjänt. Haha sjukt skönt men tänkt att första tanken är oförtjänt? Aja Messi är helt jävla sjuk. Fattar inte vad det där är för människa, vad äter han?
Annons: