/spanien/barcelona/forum/5759.aspx/spanien/barcelona/forum/5759.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymessi
2014-01-12 19:51
Espanyol gör det rätt bra. Särskilt med tanke på att lagets stjärna är avstängd...
Jag är dock övertygad om att Real kommer ta med sig 3p från matchen, tyvärr.

MEN detta Real skrämmer mig inte det minsta och även om dom kommer ta in på oss är jag lugn.
Barcelona Nemesis 10
2014-01-12 19:51
Gabriel

Måste hålla med, tycker inte heller Real imponerar. På borta plan har dom haft svårigheter. Visst kommer vi tappa poäng nån match på vägen men jag tror att Real kommer tappa fler poäng än oss, speciellt om dom spelar såhär.
Barcelona Diar Shekha
2014-01-12 19:48
Riktigt tråkigt med Samir Nasri's skada.. Ett under att han i Newcastle inte fick rött kort. Animos!!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Diar Shekha
2014-01-12 19:47
AndreD Ja, Du har rätt! Men jag förväntar mig inte så mycket från just Espanyol, hoppas att jag har fel dock.. ---- Real Madrid är för ineffektiva, så bli inte förvånade nu om det trillar in 2-3 Bollar.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-12 19:45
Tatinho - han som sparka ner Nasri borde ha fått ett rött kort, helt sjukt att domaren inte såg situationen..
Barcelona Tatinho
2014-01-12 19:44
Såg att Manchester Citys Samir Nasri är skadad och missar både CL och VM riktigt synd om snubben.
Barcelona Gabriel
2014-01-12 19:40
Det är otroligt hur dåligt Real Madrid spelar. Det är så sällan man imponeras av dem. De förtjänade inte segern mot Celta sist heller.
Barcelona Lion24
2014-01-12 19:37
Det är nånting skumt med Espanyols målvakt och domaren. Seriöst.
Barcelona Neymar N11
2014-01-12 19:37
Att prata om betting är förbjudet här inne vilket det klart och tydligt står längst upp på forumets start. Varning! /Mod
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-12 19:34
Kan vi sluta snacka om Ronaldo på detta forum? Det börjar bli väldigt tröttsamt. Skulle vara skönt om de som pratar om Ronaldo på ett kränkande vis ska få en spärr eller varning, för att det sänker bara nivån på forumet.
Barcelona fraiXCII
2014-01-12 19:30
Zick9 Ska vi börja koncentrera oss på hans missar nu också? Ronaldo knipper din käft imorgon.
Barcelona zick9
2014-01-12 19:24
Hahaha såg ni Ronaldos miss?
Barcelona AndreD
2014-01-12 19:21
@Diar Shekha:

Så tog de poäng i båda matcherna förra säsongen och borde vunnit en av dem när domaren dömde bort ett mål felaktigt för offside.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-12 19:20
finns många på rojadirecta!
Barcelona B-Guden
2014-01-12 19:18
stream till real matchen ?
Barcelona Barcadinho.
2014-01-12 19:16
Gai Assulin är ett ytterligare exempel bl väldigt många ungar som har lämnat allt hemma för att satsa på fotboll utomlands. De lever i en fotbollsakademi i nån stor klubb för att till slut hamna i en lägre division nånstans efter flera år.

Vad skulle hända med honom om han skulle stanna kvar i israel? Svårt och veta men med rätt talang så skulle han förmodligen hamna i Haifa eller en annan stor klubb i Israel. Minst lika bra som att spela i Hercules, tycker jag.

Vissa tycker att det är bra att ungar vågar ta chansen. Men jag tror mer på successiv utveckling. Ett steg i taget, inte allt för stora steg, ha inte så bråttom och alltid med en tanke på att man ska trivas socialt.

Sen bör man också ha i åtanke på vad man menar med att lyckas i fotboll.
Man behöver vara realistisk. Att spela i Herkules, Crystal Palace osv är fan inte dålig inte. Inte vem som helst hamnar där heller.
Barcelona Tatinho
2014-01-12 19:08
Diar shaheka
Tycker E'spanyol gjort en bra inledning faktist dem ser lite piggare ut än Madrid nu i början. Vi får hoppas att det håller i sig.
Barcelona the cameroonians
2014-01-12 18:59
Kul att Denis gjorde så bra ifrån sig idag, extra kul med tanke på vilken klubb han kom från (Man City) som trots överflöd av AM väljer att köpa in Jesus Navas när de hade kunnat satsa på en talang från B-laget i stället.
Men har man pengar så har man.

Suarez skrev fram till 2017 och har ett liknande kontrakt som det Grimaldo skrev, dvs en utköpsklausul på €12 miljoner i B-laget och som vid uppflyttning till A-laget stiger till €35 miljoner.
Barcelona Diar Shekha
2014-01-12 18:57
Espanyol kommer som vanligt att gå ner på knäna och göra livet lättare för Real Madrid!
Barcelona Tatinho
2014-01-12 18:56
Espanyol - Madrid började precis vi får hoppas på att den andra Barcelona klubben vinner idag.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-12 18:50
Finns det några higlights till B-lagets match? Letar för fullt men hittar ingenting :(
Barcelona LeoMessi
2014-01-12 18:49
Deulofeu (Barcelona) Såg att dom fick en del offsides emot sig men dom var väl korrekta? Haha förhoppningsvis är det den enda matchen dom klubbarna har sett haha!
Barcelona Deulofeu
2014-01-12 18:47
Ett par anledningar till vinsten för B-laget.

Adama samt Denis Suarez startar som yttrar de passar bollen ibland!

Sampers passningsspel och spelförståelse.

Hög press

Snabbt passningsspel.

Riktigt kul match att se matchens lirare Denis tätt följd av Adama samt Samper!

Kul att de får hålla nollan.

Hercules fick typ tre bollar bortdömda för offside.

Grattis Eusebio hoppas något topplag i Europa såg matchen och värvar Eusebio ; )
Barcelona Nemesis 10
2014-01-12 18:39
LeoMessi Tackar! Man har ju sätt en del troll här senaste tiden, får bara hoppas att Mod spärrar rätt personer så att man slipper gå igenom det jag har fått göra. Känns skönt att kunna skriva igen! Har inte haft möjligheten att se B lagets match, skulle verkligen uppskattas om någon kan länka lite highlights.
Barcelona LeoMessi
2014-01-12 18:33
Dongou ska ha straff där men domaren tycker synd om Hercules
Barcelona Rambla~
2014-01-12 18:32
5-0, vad är det som händer? :D

Adama hyllas när han blir utbytt mot Pol Calvet.
Barcelona Rambla~
2014-01-12 18:31
Här är rätt länk.
Barcelona LeoMessi
2014-01-12 18:30
Frisparksmål av Denis suarez :D
Barcelona Rambla~
2014-01-12 18:28
Adamas mål. Fel på länken tyvärr.
Länktips: bu9LCQ
Barcelona LeoMessi
2014-01-12 18:27
Tycker att traore är mångsidig i sitt dribblande! Det är ingen fint han gör oftare än en annan
Annons: