/spanien/barcelona/forum/5757.aspx/spanien/barcelona/forum/5757.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Andreas - Kirsch
2014-01-13 06:07
@Jeffson:
Du kan sluta fundera. Det är redan klart. Satsa pengar på Ronaldo istället. Du får 1.20 så 10.000:- ger dig 2000:- i gratispengar så kan du ledigt från jobbet idag och ha betalt ändå. ;-)
Jeffson
2014-01-13 04:55
Godmorgon. Dagen då vi får reda på om gnäll går före talang är här. Spännande!
Barcelona Leo!EtsUnic!SosGrande!
2014-01-13 02:56
Sorry för lite Ronaldo snack nu men har så mycket tankar i huvudet och jag måste dela med mig någonstans. Känns det inte lite konstigt att de flesta tycker han ska typ vara given för ballon d'or i år? Jag menar minns ni hur galna folk blev när Messi fick den före sneijder som också hade vunnit trippeln det året liksom Ribery i år. Men det känns ju inte som att folk kommer bli lika tokiga i år om CR får den före Ribery förutom typ Ribery själv då. Sen om man kollar på CRs år så har det ju inte direkt varit något sensationellt tycker jag. Absolut han har sprutat in mål men Messi slog ju världsrekord med sina 91 förra året och folk var även då lite tveksamma om Messi förtjänade ballon d'or pga för få titlar(?) något som inte många verkar påpeka hos CR i år som har 0 titlar till och med och även bra mycket mindre mål gjorda om man jämför med Messi förra året. Jag vet inte känns bara så konstigt att han verkar vara så given i år, men alla "pr-trick" måste typ ha gått igenom och lurat medier att han varit helt sensationell i år. Han lyckades ju inte heller vinna gruppen med Portugal i kvalet vilket måste ses som ett misslyckande med tanke på att det var en ganska lätt grupp liksom. Nja många verkar bara minnas Sverigematchen, minnet är väldigt kort i fotbollsvärlden det har man ju märkt helt klart. Det var allt för mig, hoppas ni har förståelse att det var alldeles för mycket tankar att hålla inne i huvudet såhär på natten :) Visca Barca!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona BA
2014-01-13 02:48
Tror ni ryktet att Xavi lämnar till new york red bulls är sant? Varför skulle han göra det. Tvingad?
Barcelona Neymar N11
2014-01-13 01:24
@barcastuff: Interested clubs like Barcelona and Arsenal have been told they can sign Monchengladbach keeper Marc-Andre ter Stegen (21) for 8.5M [metro]
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-01-13 01:23
Kommer Vilanova tillbaka en vacker dag hade det varit grymt att se honom leda B-laget.
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2014-01-13 00:47
Adria Villanovas mål
Barcelona Diar Shekha
2014-01-13 00:33
AC Milan kommer anställa en ny tränare imorgon, varför inte ta Esbuesio? Helt Gratis och Galliani behöver inte göra en avbetalning på fem år!
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-12 23:39
The talks on a transfer of Barcelona midfielder Xavi (33) to New York Red Bulls in the summer are well-advanced. [sky italia]
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
2014-01-12 23:12
Barcelona FCB_Messi
2014-01-12 22:28
Aguero : "Messi kommer alltid att vara bättre än Ronaldo , även om han bara gör ett mål per säsong"...
Barcelona Milian_J
2014-01-12 22:21
Du hade oxå kunnat göra 4 mål mot Milan idag. Spelar riiiiiikigt dåligt.@Canaletes:

Barcelona FCBlaugrana
2014-01-12 21:58
Tito Vilanova was at the sports centre today to watch a game from his son Adria (16), who scored and dedicated his goal to his father. [md]
Barcelona Canaletes
2014-01-12 21:48
Nån 19-åring kallad Berardi gör inom ca 30 min 4 mål mot Milan.

Not bad...
Barcelona DM1982
2014-01-12 21:25
Milan ledde sin match med 2-0 mot Sassuolo, nu ligger de under med 3-2. Lycka till i CL Milan.
Barcelona Nemesis 10
2014-01-12 21:24
Någon som har koll på hur länge Iniesta blir borta? Igår märkte man hur viktig han är i svåra matcher, när han byttes ut försämrades vårat anfall en nivå.
Barcelona Canaletes
2014-01-12 20:59
dat "fuck face" @Messi
Barcelona Andreas-
2014-01-12 20:53
Även om man är riktigt trött på allt prat om Ronaldo här inne så måste man nämna vilken enorm belastning Ronaldo är för Real i jämna matcher målmässigt, gör sällan viktiga mål o är alltid kåt på att själv avgöra/punktera matchen.

Riktigt sjukt hur en så pass bra spelare kan skapa så mycket problem för egna laget så fort matchen inte är avgjord, men riktigt bra för oss antar jag.
Barcelona LeoMessi
2014-01-12 20:53
Problemet med espanyol är att dom oftast inte pressar real, dom låter dom rulla runt och när real kontrar så joggar dom i princip hem. När man möter Barca då jävlar visar dom hur jävliga dom kan vara om dom bara vill! Iofs så gjorde dom bra matcher förra säsongen. Deras resultat har oftast varit mycket mer imponerande än själva insatsen.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-12 20:52
När Bale blev utbytt var första gången jag tänkte på att han var med i matchen. Vad har hänt med grabben?
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-12 20:49
Real är sämre än At.Madrid. Så killar det är At.Madrid vi ska vara oroliga för inte Real Madrid.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-12 20:48
Carlo maskade rejält på slutet hahahhaha. Han gör sina byten på 90 min speltid hahahaha.
Barcelona Zamboza
2014-01-12 20:47
Espanyol är så pinsamt dåliga att det är svårt att tro att dem bara förlorade med 1-0 på camp nou och det enda laget som slagit Athletico. Man blir så jävla frustrerad. Varför flyttar dem inte upp laget vid underläge och varför tappar dem bollen så jävla lätt? Dem fick real att framstå som ett lag som kan rulla ut vem som helst.
SoN_Un
2014-01-12 20:47
espanyol, fyfan fan asså vad man märkte att dom inte ens ville göra mål. allt för att fucka för blaugrana. kollade sista 15 o jag säger bara HORRIIBEELLLT! 91a minuten ska hålla på o byta inkastare för att kasta bollen till en kille som en 1 mter bort:S..inlägg o cordoba kan ba hoppa o sätta pannan. vad gör han JO står still o inte gör ett skit...dom stressade inte ens. märks klart o tydligt vilken sida dom valt smutsen! florentinos väska med cash istället för fotbollen!
Barcelona Leo y Cesc
2014-01-12 20:45
Sen den världens bästa kom tillbaka så har någon annan som låtsats vara det gömt sig helt haha
Barcelona ElTriplete
2014-01-12 20:42
50 Barcelona 50 Atletico Madrid 47 Real Madrid Väldigt spännande måste jag säga! Den som vinner ligan i år har haft en väldigt stark säsong och förtjänat den helt klart.
Barcelona Canaletes
2014-01-12 20:41
Tro eller ej. Han fick veta under pausen att Messi är vinnaren.
Barcelona grande jw
2014-01-12 20:38
Ronaldo visar hög form såhär inför Ballon D'or utdelningen. Pffffffffffffffft
Barcelona Acrobat
2014-01-12 20:38
Ronaldo är så jävla dålig så det är inte sant! Min mormor hade gjort mål där... med rullskridskor!
Barcelona Canaletes
2014-01-12 20:34
Fan va fyndiga rubriker man kan komma på med tanke på att Espanyols målvakt heter Casilla och många i Sverige inte vet vem det är haha
Annons: