/spanien/barcelona/forum/5755.aspx/spanien/barcelona/forum/5755.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-17 10:32
Suck..... Wenger håll dig till Englands & Arsenals fantastiska spelare och era egna produkter. Håll fingrarna borta från La Masia!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Júnior.
2014-01-17 09:27
Enligt "Rac1" så är Neymar borta tre veckor. Det är tydligen den informationen hans pappa har fått som sedan berättade det inför media.
Barcelona Tatinho
2014-01-17 09:13
Tvättäkta Cule
1:Har inte ett skit med sport att göra. 2. När man inte kan klaga på hans spel så måste man ju hitta något att klaga på 3. Aftonbladet kan ta och suga min ......
Barcelona Cedqvist
2014-01-17 09:13
Om du är så stolt över Messis beteende kontra Ronaldos, så försök bete dig som en Messi-fan istället för som Ronaldos. Hurvida Messi var den senaste att få Ballon d'Or eller inte är helt oviktigt, det enda vi kan göra är att njuta så länge han spelar i Barcelona.

@Leo y Cesc:

Tvättäkta Culé
2014-01-17 08:53
Suck...
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-01-17 08:34
@barcastuff: Karel Jansen (agency Afellay): "Rennes? I don't think so. He has just recovered and returned to the group. There's no reason to leave now." Gott
Barcelona Tatinho
2014-01-17 08:09
Enligt Sport.es så är Neymar borta endast 3 veckor. Han komma alltså tillbaka innan mötet mot Manchester City, det tråkiga är att han komma vara lite rostig med bara en veckas spel efter skadan om det nu är sant. FAN VAD GÖTTT, ingen lång skada ::)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2014-01-17 06:44
Full highlights med Ray
Barcelona Vampíro
2014-01-17 04:41
"Nothing less than absolute brilliance on steroids"

- Ray Hudson
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-17 01:50
Messi: "I feel good, but I still lack that little extra. I need some more playing time to catch the rhythm and be at my best." : Luis Garcia (coach Getafe): "You can't stop Messi, he's just too good. Even if you kick him, he keeps on going and scores.
Barcelona bracaaaaaa
2014-01-17 00:56
Highlights HD
Länktips: goo.gl/I1Nj5s
Barcelona Leo y Cesc
2014-01-17 00:53
Alla vet hur Ronaldo har fått detta pris av ren tröst, hade fan aldrig någonsin kunnat tänka mig att Messi skulle bete sig som Ronaldo har gjort. Man blir förbannad hur det kan manipuleras och hur detta pajas pris blir fördelat. Det är fan inte FIFA som ska bestämma vem som vinner utan det ska journalister, landslagstränarna, lagkaptenerna få avgöra som reglerna är satta. Oavsett vinnare, men men nu framöver pissar fullständigt i om Messi vinner 5 år i rad kommer inte bry mig om det alls.
Barcelona Leo y Cesc
2014-01-17 00:47
@barcastuff: Luis Garcia (coach Getafe): "You can't stop Messi, he's just too good. Even if you kick him, he keeps on going and scores." #fcblive
Barcelona Leo y Cesc
2014-01-17 00:46
@MessiQuote: .@English_AS: “Messi opened up the Getafe defence like Moses before the Red Sea.”
Barcelona H.Alavi - Magico!
2014-01-17 00:42
Ett klipp från utanför arenan när spelarna rullar mot spelarbussen. Ser klart att Neymar haltar kraftigt och behöver assistans från Alexis.
Barcelona BA
2014-01-17 00:41
Jag tycker frf att messi kan förbättra sitt spel genom att ge andra spelare chanser. Istället för att dribbla hade han kunnat ge bollen till neymar i en sekvens och han måste också vara mer involverad i presspelet
Barcelona Acrobat
2014-01-17 00:29
Hur länge är Iniesta borta från spel?
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-01-17 00:27
Enligt denna artikel på Expressen så har flertalet tränare som röstat på Ballon d'Or fått sina röster ändrade av FIFA!

"Ett mönster finns i hur de åtta förbundskaptenernas röster ska ha förändrats, i förhållande till deras egna versioner. I fyra av fallen har Leo Messis poäng dragits ner sett till hur förbundskaptenerna uppger hur de röstade."
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-17 00:25
Härligt match måste säga det. Mest är jag imponerad av Bartra som fortsätter att växa tummen upp. En vanlig dag för Messi. Måste berömma Tata för han låter Messi spela från start tack Tata. Om vi tar oss till semifinal så blir det Villareal utan möjligtvis Real Sociedad. Mkt lär hända tills semi så man får först ta en match i taget.
Barcelona Diar Shekha
2014-01-17 00:11
Marc Bartra var matchens lirare tillsammans med Leo Messi enligt mycket. Snacka om att bara bli bättre och bättre. Vi har spelat 4 matcher sen Nyår och vi har släppt in 0 mål. Hur fantastisk är inte det? Vi är det enda laget som lyckats Nolla Atletico Madrid på Vicente Calderon i år!
Barcelona Blaugrana91
2014-01-17 00:09
Barcelonistas (Barcelona) Nja tycker faktiskt Atletico bör vara före Real, allafall om man ser till dagens form. Men visst sånt kan ju ändras med tiden. Men att Bayern och Barca är huvudfavoriter är helt självklart. Jag hoppas det blir en final lagen emellan. Vi har en revansch att ta.
Barcelona LeoMessi
2014-01-17 00:06
B-Guden (Barcelona) Riktigt synd att ingen ser det. Jag tror att anledningen till Messi inte vill lägga sig är för att han hellre gör ett spelmål än att sätta en straff, det är som att han vill ha en utmaning och att det är faktiskt mer förnedrande för motståndarna när dom klänger på honom och han ändå lyckas göra mål. Sen så är han en ärlig spelare också:)
Barcelona Barcelonistas
2014-01-17 00:04
Alavi - skönt att höra ingen stukning då som tur är, där har vi tur.
2014-01-17 00:02
Martino: "For how long will Neymar be out? Doctors will say that, but it shouldn't be too long. He's calm, his father was with him" #fcblive
Barcelona B-Guden
2014-01-17 00:01
Messi håller på bli fäld han står upp dribblar bort flera spelare gör mål nån minut efter messi kommer fri getafe spelaren drar hans hand rakt i ansikte, han står upp och skjuter målvakten räddar. Han får inte ens beröm för det, gång på gång på gång står han finns magiska videos på YouTube där han står upp trots glidtacklingar sparkar hand i ansikte ingen nämner det ens, inte undra på att andra spelare väljer att filma man får ingen fördel av stå upp, inte ens experterna pratar om det.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-17 00:01
Topp 5 Favoriter till Cl

1- Bayern Munchen
2 Barcelona
3 Real Madrid
4 Atletico
5 City

Atletico har nog det stabilaste försvarsspelet just nu av alla topplag.
2014-01-16 23:59
Martino: "Neymar's injury? Thank God, it's not as bad as it could have been, he's doing fine." #fcblive
Barcelona jawwa
2014-01-16 23:59
Alves måste höja sig rejält, extremt seg med och utan boll. Nästan så man sätter in adriano på högern som är mer deffensivt lagd och kan kompensera albas offensiva räder, likt det abidal gjorde för alvea under peps era
Barcelona DM1982
2014-01-16 23:58
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Saken är det att det kommer nog bli som jag förutspådde, alla kommer se att Ronaldo bara vann för att Messi var skadad. Som jag har sagt innan, jag tror inte att Ronaldo är nöjd med att vinna Guldbollen när hans värsta rival är borta pga skada.

Vad ska man säga om matchen? Den avgjordes redan förra veckan, inget snack om det. Självklart ska en spelare skada sig i vad som mer liknar en träningsmatch. Hoppas att det handlar om max två-tre veckor för Neymar.

Messi? Han kommer långsamt in igen men gör ändå 4 mål på tre matcher.

Tello? Jag har aldrig tyckt att killen är Barcelona-material och han bör lämna. Det blir nog till sommaren, finns egentligen ingen anledning att sälja honom nu. Minns för två säsonger sedan när alla ville att han skulle spela hela tiden, även el clasico. Han var bra under vissa perioder men en del här inne måste se förbi snabbhet. Killen har ingen teknik, han petar bollen framåt och springer efter den, det funkar inte i längden. Lite väl mycket junior-fotboll över det.

Levante ska vi möta tre gånger i rad nu, jag tror inte på någon skräll i någon av matcherna.
Barcelona The Octopus of Badia
2014-01-16 23:58
Pending tomorrow's tests, Barcelona's medical staff thinks Neymar, who has an ankle injury, will be out for three weeks. [catalunya radio]

Bortser vi från Cuenca, Afellay och Dos Santos, är Neymar, tillsammans med Iniesta (?) väl våra enda skador just nu?
Annons: