/spanien/barcelona/forum/5752.aspx/spanien/barcelona/forum/5752.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Acrobat
2014-01-18 16:23
De möter som sagt bottenlaget! Tror till och med att Ancelotti kan hamna i målprotokollet... så dåliga är Betis.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona DM1982
2014-01-18 16:22
Kostar Real två miljarder att göra mål mot bottenlaget Real Betis. Har de inga ungdomar som de satsar på som kan spela dessa tämligen meningslösa matcher?
Barcelona 1899
2014-01-18 16:20
Andersen … vilken målvakt - rör sig inte en mm på något av målen : unbelievable ...
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-18 16:19
Ronaldo sökte den frisparken när han föll som en löv.
2014-01-18 16:18
Hoppas Ronaldo aldrig skadar sig för Madrid. För ärligt talat blir de spelmässigt bättre utan honom. Förutom målen bidrar han ingenting spelmässigt och det kommer kosta de i dem stora matcherna.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-18 16:17
Ramos smart som han är... drar på sig gult för att missa hemma mot Granada så han kan spela borta mot Athletic. Bravo Ramos.
Barcelona LeoMessi
2014-01-18 16:15
Betis har varit riktigt kassa i år, inget försvar över huvud taget. Detta kan bli en målfest för reals del.
Barcelona Acrobat
Ett skott kan alla spelare i världen göra mål på! Ibland har man tur och vi alla vet att Ronaldo skjuter 1000 skott för vare mål han gör. Förr eller senare träffar han rätt. Ring mig när han dribblar förbi en hel backlinje och visar riktiga skills! Långskott i mål görs ju vare omgång i Allsvenskan...
Barcelona kompol
skador & avstängningar Levante - FC Barcelona
2014-01-18 16:13
Ronaldo i all era men Betis är för dåliga så inte konstigt att dem ligger sist. Ronaldos mål var snygg ärligt talat. Betis kommer åka ur för dem har ingen fantasi framåt.
Barcelona Neymessi
2014-01-18 16:13
Äh, det var ett snyggt mål av Ronaldo. Kraft i sina skott har han ju.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-01-18 16:10
Real möter BOTTENLAGET! Mål mot dem bevisar inget.
Barcelona Acrobat
2014-01-18 16:10
Vem bryr sig? :D De möter bottenlaget! Det är mer spännande att se färg torka än att kolla på den matchen!
2014-01-18 16:09
Ronaldo gör mål för Real.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-01-18 16:07
Hoppas Guidetti får speltid idag!
Barcelona LeoMessi
2014-01-18 15:18
Barca King - Messi & Neymar run the show (Barcelona) Jag kan inte komma på en enda anledning till att dom skulle vilja bli av med Alexis. Oavsett vilken prissumma han skulle ha sålts för så skulle vi inte få en bättre ersättare.
2014-01-18 15:14
tålamod och långsiktighet ger framgång. Bärs kolla på Bayern. De gav den chansen till Robben som Madrid vägrade och nu skördar de frukterna. Desamma med Ribery medans Real satsade på di Maria som de vill bli av med. Det vore dumt att sälja Alexis, han måste behållas. Lönt och hämta in nya spelare bara för de är "bättre". Det funkar inte alltid. Villa blev gammal och därav köpte vi Neymar och det är förståeligt. Att sälja sån Alexis bara för någon annan är inte klokt.
2014-01-18 15:10
Tycker vi ska sälja eller låna ute Tello för han håller inte. Då kan vi få in en stark anfallare, en Klose hade fan inte varit fel. David Luiz eller Vertonghen eller Hummels Helst vill jag ha David Luiz. Varför? Hans idol är Puyol så han lär sig av Puyol om hur man ska spela så han inte klantar sig.
Barcelona LeoMessi
2014-01-18 14:54
the cameroonians (Barcelona) Dom har spelat riktigt jäkla fult faktiskt. 2-0 till fluminese, ett resultat har aldrig ljugit så mycket som idag. Men dom får skylla Sig själva, med det spelövertaget dom har haft så borde kadeterna gjort ett par mål.
Barcelona LeoMessi
2014-01-18 14:51
1-0 till fluminese, mål genom hörna. En oförtjänt ledning då dom har blivit utspelade fram tills nu.
Barcelona the cameroonians
2014-01-18 14:47
LeoMessi

Ja, domarna är från Qatar och det märks att de inte är vana vid att döma på en särskilt hög nivå.

Lee har blivit kapad ordentligt vid ett par tillfällen utan att ens få frispark.
Barcelona LeoMessi
2014-01-18 14:44
Måste vara dom sämsta domarna någonsin, kadeterna blir felaktigt avblåsta för offside hela jävla tiden.
Jeffson
2014-01-18 14:43
Angående Tello så måste jag flika in att jag hade väldigt höga förhoppningar om honom. Han kom upp ungefär samtidigt som Cuenca och jag höll definitivt Tello som favorit, den snabbheten, den finten och ett vasst avslut. Men som nämnts här nedanför så fyller han 23 i sommar, då är man ingen talang längre. Då bör man vara nästan färdig. Jag gillar truppspelare som aldrig gnäller om startplats osv men det är bara att inse att Tello inte riktigt håller ens den nivån. Om vi hade varit en klubb helt utan pengar och utan ungdomar som knackar på dörren till a-laget så hade jag varit av en annan åsikt, men nu med Traore och Deulofeu inom organisationen så anser jag att vi bör casha det vi kan på Tello.

Mycket tråkigt eftersom jag alltid har gillat honom men han tog aldrig chansen riktigt. Men det finns många lag där han hade kunnat tillföra en hel del.
Barcelona LeoMessi
2014-01-18 14:41
Fluminesespelarna spelar över gränsen hela tiden! Dom har delat ut en hel del fula stämplingar och kapningar.
Barcelona LeoMessi
2014-01-18 14:36
Vette tusan om David Luiz är värd att köpa med tanke på hur mycket han kostar. I hans fall kostar det mer än det smakar. Killen är bänkad, han får spela stundtals på mittfältet då han knappt får spela som back. Påstår inte att han är dålig på något sätt, även om han ofta tappar koncentrationen. Hade inte gråtit floder om vi köpte honom men jag hade inte velat se Barca slänga 40 mille på en som agerar reserv i ett annat lag
Barcelona the cameroonians
2014-01-18 14:33
Startelvan för Cadete A för de som är intresserade;

1. Romero de la Rosa

2. Casanovas, 12 Arce, 4 Torrents, 5 Saseta

10. Castillo (c), 6. Erenas, 8.Cabrera

17. Perez, 9 Seungwoo Lee, 7 Dani Olmo
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-18 14:25
Dejan Lovren är en spelare som ryktats till Barca tidigare, och han är verkligen en intressant mittback. Han är dessutom en Barcasupporter. I matchen mot Sunderland nu gjorde han ett riktigt klassmål på hörna, och har i övrigt visat upp fin teknik och lugn med bollen.

Hellre honom än spelare som Agger, Vermaelen etc.. Jag är även tveksam till Luiz.
Barcelona Deulofeu
2014-01-18 14:10
Tacksam för din info Cameroonians ; )
Barcelona Nemesis 10
2014-01-18 14:09
Martino: "Iniesta? If it was a final, he could play, but he needs some more training. Puyol? Could play two in a row, but no need for risks"

Verkar som att Iniesta kan spela men det är bättre att låta han komma tillbaka helt 100 % fit !
Barcelona Deulofeu
2014-01-18 14:08
Nästa sommar kommer bli lika jobbig som spännande!

Ryktas ut

Alves,Tello,Cuenca, Afellay,Valdes
Med flera

Ryktas in

Ter Stegen, Gundogan,Mangala/Laporte

Tillbaka från lån

Rafinha,Deulofeu

Spännande sommar med vm och allt!
Annons: