/spanien/barcelona/forum/5751.aspx/spanien/barcelona/forum/5751.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2014-01-17 14:43
Klockren bild i länken, "Lugnet före stormen", Messi promenerar mot fem Getafe försvarare. Tre sekunder efter har han gjort bort dem inklusive målvakten.
Barcelona NoGo™
2014-01-17 14:38
Official: Further tests at the hospital today have confirmed that Neymar has an ankle injury. He will be out for 3 to 4 weeks. #fcblive

Ajdå, kunde vart värre dock!
Barcelona enkos
2014-01-17 14:38
Nu räcker det, inget mer tjafs på dagisnivå, gå ut och lek i snön istället. Varning!
//MOD
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-17 14:36
enkos Är du 13 eller? För det första är jag ingen idiot, för det andra har jag inte anklagat dig för något, isåfall undrar jag vad och ber om ursäkt i förhand. Detta är ett Barcelona forum och jag tror nog att de flesta inte vill höra om varken Ronaldo, Madrid eller Guldbollen just nu precis efter Messis magiska insats mot Getafe och Neymars skada. Vill du diskutera sådant kan du skaffa ett konto på Puertan. Ja, jag har kollat ditt PM och det måste vara det löjligaste jag läst... dessutom är ditt språk väldigt kränkande mot mig och hoppas att Mod ger dig en varning. "din jävla pajas, skulel skrivit detta på forumet om det inte vore för andras.. idiot jävel" - enkos
Barcelona enkos
2014-01-17 14:17
Capitan \(^.^)/ Det ska du skita i, vad jag skriver och hur mycket jag skriver !! så läs inte mina kommentarer!! ps. temat är fortfarande aktuell och mycket intressant annars hade inte Epressen skrivit om det för bara några timmar sedan, men en idiot som du ska komma och anklaga mig för något.. om det inte vore för respekt för andra läsare här skulle jag skickat dig , men bäst du läser pm...
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-17 14:14
enkos

Kan du sluta vara så besatt av Guldbollen, Ronaldo och Real Madrid? Dina 10 senaste inlägg har bara handlat om dessa saker och det börjar bli väldigt tröttsamt. Det finns en massa andra ämnen som vi kan tala om, men du verkar bara vara intresserad av det som sker i Madrid...
Barcelona enkos
2014-01-17 13:51
När jag påstår att Guldbollen i år är uppgjord så tycker vissa här att jag överdriver,, men vad säger ni nu?? kom ihåg att många fattiga länder vågar inte en komma ut och erkänna ...
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-17 13:42
Official: Barcelona have postponed the friendly they had planned to play in Qatar on 24 February. Not yet clear when game will be played. Bra gjort styrelsen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
2014-01-17 13:40
Är ganska så nöjd med allt för tillfället men är lite orolig vad gäller värvningar. Kolla bara på Bayern va dom värvar Götze-Thiago-Lewandowski, och nu en MB... Jag saknar fart ibland på mittfältet, och vi saknar em bra MB just nu. Frågan är om man kan lita på Bartra? Klarar han av dom större lagen?
Barcelona LeoMessi
2014-01-17 13:24
Sägs att Bayern vill ha in en mittback och på Peps lista står Pique, Thiago Silva och David Luiz. Pique och Silva kan nog bli nästintill omöjliga att värva, Pique trivs i Barca och vi vill inte sälja, och om dom försöker värva Silva så får dom va beredda på att shejken hotar med att köpa Ribery och Robben haha
Barcelona Neymar N11
2014-01-17 12:30
@barcastuff: Image: Messi is 12 goals away from becoming Barcelona's all-time topscorer (including friendlies) http://t.co/FtSUJuP7Th [via @messistats]
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-17 12:23
Spanien har ett lag som säger att klubbarna får inte skriva proffskontrakt tills de är 18 år gamla. Därav kan inte Barca göra något åt att klubbar i Europa kan stjäla de enkelt och smidigt genom att erbjuda de proffskontrakt och en mycket bättre lön. Det så man gör iaf i England ;). En miljö ombyte garanterar inte alltid framgång och Lamela är en typ exempel. Det är allt för många La Masia talanger som har misslyckats utanför Spaniens gränser och då ansågs de som stora talanger.
Barcelona Rambla~
2014-01-17 12:14
@CampBarca:

Synd då för Roma att han heter Martin Montoya. Någon Miguel Montoya lär de inte hitta i Barcelona.

Montoya kommer att förlänga. Det är bara Zubi som är slö som vanligt.
Barcelona LeoMessi
2014-01-17 12:10
Barieta

Jag läste på fotbollskanalen att Pique hade förlängt, men det kanske inte stämmer. Men om Pep ska försöka hålla på att värva spelare från oss så börjar jag tappa respekt för honom.
Barcelona LeoMessi
2014-01-17 12:08
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Dåliga lagar i spanien, samtidigt så tänker inte barcelona vika sig för någon liten otacksam snorunge.
Barcelona CampBarca
2014-01-17 12:07
Roma vill ju "Miguel" Montoya så oroa dig inte
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-01-17 12:04
westinho - Sergio #16

Jag menar inte bara den här spelaren.

Jag menar överlag La Masia talangerna som är övriga klubbar är intresserad av.

Det känns som vi är den stora marknaden man kan handla billigt och bra..
Är det dålig ledning eller är det lagarna inte på vår sida ???
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-17 11:59
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

Som sagt, kontraktet går ut i sommar.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-01-17 11:41
Jag måste fråga en sak.

Vad är som gör våra talanger så billiga och tillgängliga på marknaden så att till med ett lag som Roma kan komma på vår bakgård och spotta oss i ansiktet??

Har den spanska fotbollsförbundet någon speciell kryphål som till med AIK kan ta sig genom??

Jag fattar nada...

Kan någon vara snäll och upplysa om det här delikata ämnet?
Barcelona CampBarca
2014-01-17 11:35
Roma ska enligt fotbollskanalen vara intresserade av Barcas "Miguel Montoya", vars kontrakt går ut med den katalanska klubben i sommar.
Barcelona Diar Shekha
2014-01-17 11:26
Barieta Bullshit nog. Pique kommer förlänga till 2018.
Barcelona Barieta
2014-01-17 11:13
Ifall detta stämmer att Pep vill ha Pique till Bayern, så har Pep gått för långt tycker jag.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-17 10:32
Suck..... Wenger håll dig till Englands & Arsenals fantastiska spelare och era egna produkter. Håll fingrarna borta från La Masia!
Barcelona Júnior.
2014-01-17 09:27
Enligt "Rac1" så är Neymar borta tre veckor. Det är tydligen den informationen hans pappa har fått som sedan berättade det inför media.
Barcelona Tatinho
2014-01-17 09:13
Tvättäkta Cule
1:Har inte ett skit med sport att göra. 2. När man inte kan klaga på hans spel så måste man ju hitta något att klaga på 3. Aftonbladet kan ta och suga min ......
Barcelona Cedqvist
2014-01-17 09:13
Om du är så stolt över Messis beteende kontra Ronaldos, så försök bete dig som en Messi-fan istället för som Ronaldos. Hurvida Messi var den senaste att få Ballon d'Or eller inte är helt oviktigt, det enda vi kan göra är att njuta så länge han spelar i Barcelona.

@Leo y Cesc:

Tvättäkta Culé
2014-01-17 08:53
Suck...
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-01-17 08:34
@barcastuff: Karel Jansen (agency Afellay): "Rennes? I don't think so. He has just recovered and returned to the group. There's no reason to leave now." Gott
Barcelona Tatinho
2014-01-17 08:09
Enligt Sport.es så är Neymar borta endast 3 veckor. Han komma alltså tillbaka innan mötet mot Manchester City, det tråkiga är att han komma vara lite rostig med bara en veckas spel efter skadan om det nu är sant. FAN VAD GÖTTT, ingen lång skada ::)
Barcelona !Sergio_ Busquets!
2014-01-17 06:44
Full highlights med Ray
Annons: