/spanien/barcelona/forum/5735.aspx/spanien/barcelona/forum/5735.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona LeoMessi
2014-04-05 21:52
Sir Alexis (Barcelona) Haha ursäkta att jag är så gnällig:P bara besviken på att spelarna var så loja idag när så mycket står på spel.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona -SAMI-
2014-04-05 21:52
Take it Easy babyyyy

@AndreD:

Barcelona Migueli
2014-04-05 21:48
Popescu och Hagi spelade i 1år tillsammans i Barca. Båda har samma förnamn och är varandras styvbröder.
Barcelona LeoMessi
2014-04-05 21:46
Sir Alexis (Barcelona) Sociedad spelar exakt lika bra mot real som mot oss. Skillnaden är att real inte skiter ner sig så fort motståndaren visar att dom vill vinna.
Barcelona Migueli
2014-04-05 21:46
Gheorghe Popescu också. Hahaha många Gheorghes!
Barcelona LeoMessi
2014-04-05 21:45
Varför skiter Barca alltid på sig på anoeta? Real kommer dit och sätter 3-0 som om det inte vore något. Enda jag kan klaga på Tata idag är att bytena kom sent. Men när ligaracet är så jävla jämnt där minsta poängtapp betyder att man förlorar ligan så ska spelarna kunna motivera sig själva! Ska Tata skrika på dom att springa och ge allt i en cl-final? För mig är det lika självklart dom ska vara motiverade för dessa sista matcher som för en cl-final. 4-0 till real nu! Starkt gjort av dom, Barca får lära sig lite av dom.
Barcelona Sir Alexis
2014-04-05 21:43
Motivationen är på topp bara när dem möter oss... varför gör inte Sociedad en walkover?
Kung Xavi!
2014-04-05 21:36
LOL, Att den där journalisten vinklar artikeln och försöker lasta skit på 16-åringen...
Neymar11
2014-04-05 21:30
Gheorghe Hagi
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-04-05 21:30
Vi är fortfarande 2 poäng före. Det känns skönt. Det känns ännu skönare att vi piskade de senast mmm känner av sötman än idag. Vi har allt i egna händer. Visca!!!!
Barcelona Katten_86
2014-04-05 21:29
skum jävla fråga, kollar på VMkrönikan från 94. Vilka Rumäner här lirat här i Barcelona FC?
Barcelona Andreas-
2014-04-05 21:26
@AndreD:

Det blev tvärtom istället, Atletico o Real vinner o vi visade upp en inställning vi absolut inte ville se.
Barcelona LeoMessi
2014-04-05 21:26
AndreD (Barcelona) Haha det roliga är att dom har spelat mycket mer övertygande än oss fast vi fick möta det absolut sämsta skitlaget på hemmaplan
Barcelona AndreD
2014-04-05 21:24
Var e ni idioter som sa det skulle bli bästa dagen på riktigt länge för Atletico och Real skulle tappa? Snälla håll käften nästa gång tack på förhand
Barcelona LeoMessi
2014-04-05 21:24
Barca får lära sig av real att inte skita blod varje gång man spelar mot sociedad borta.
Barcelona done
2014-04-05 21:23
Haahahahahahahahha. Perez har betalt Sociedads målvakt. Det där var det sämsta jag sett!
Barcelona Migueli
2014-04-05 21:16
Blaugrana91 Jag hoppas verkligen vi inte har något sponsornam på Camp Nou. Jag skulle bli otroligt besviken. En av anledningarna till att man blev cule och var så stolt över det var att vi var unika inom världsfotbollen. Vi var dem enda som stod upp emot kommersialiseringen av fotbollen. Men tiderna ändras och så gör fotbollen tyvärr.
Barcelona el Flaco
2014-04-05 21:16
Den anställde skrev sina tweets innan han blev anställd. Och när det gäller lojalitet vore hans lojalitet gentemot klubben vara viktigare än den för de som styr klubben för tillfället.
Barcelona Migueli
2014-04-05 21:11
Rambla En spelare vi borde verkligen inte ha släppt till Serie A var Balde Keita. Särskilt för så dumma anledningar.
Barcelona Blaugrana91
2014-04-05 20:57
36,965 members, 31.17%. Only one hour remaining to vote in the referendum on the New Espai Barça. Polls close at 9 PM CET.
Barcelona Rambla~
2014-04-05 20:53
Icardi, tung, stor och stark centerforward. Borde vi verkligen ha släppt honom så lättvindigt?
Barcelona Barca King - Xavi spindeln i nätet
2014-04-05 20:50
När spelare som Xavi, Messi och Iniesta sänker nivån på sitt spel och inte jagar boll lika intensivt blir vi mycket sämre än andra lag för att vi saknar fysiken och defensiva kvaliteter att stångas om bollar och vinna tillbaka bollarna.
Barcelona Rambla~
2014-04-05 20:48
Nyval i sommar tack! Står dessutom transferförbudet fast är det utmärkt tillfälle att passa på och byta ledning. Nu kan heller ingen kandidat locka med en massa stjärnvärvningar som de annars brukar.

Lita inte på allt du läser på Sport eller MD. De är väldigt färgade, antingen är de väldigt pro junta eller i andra fall väldigt anti mot juntan. :)
Barcelona LeoMessi
el Flaco (Barcelona) Lite klantigt att kritisera sina chefer efter att dom har anställt en, dom tyckte nog det var riktigt otacksamt av honom. Tro mig, jag hatar vår ledning otroligt mycket och jag hoppas hela högen avsätts. Men det var lite dumt av honom att kritisera ledningen när han vet vilka retards dom är.
Barcelona Blaugrana91
el Flaco

Hade varit katastrof om man röstat nej, klubben behöver gå framåt och Espai Barca är ett spektakulärt projekt som sätter klubben i framkant gällande allt ifrån arena till omgivningen kring arenan och liknande.

Dock behöver vi inte vara oroliga att arenan kommer heta något med Qatar, klubben har redan sagt officiellt att Qatar inte kommer ha något att göra med arenan. Man vill inte ha samma sponsor till flera olika projekt i klubben.
Blir nog en helt ny sponsor tror jag. Så länge det inte är Donken är jag väl ok med det.

Sony Camp Nou stadium. Hade jag kunnat leva med. ;)
Barcelona DM1982
2014-04-05 20:47
@el Flaco:

Det är i och för sig inte helt ovanligt att företag avskedar folk för illojalitet, så verkar det vara även i detta fall. Kritik kan man ta internt.
Barcelona LeoMessi
2014-04-05 20:46
Real gjorde ett mål i ett viktigt skede nu, i slutet av första halvleken. Men sociedad har gjort det riktgt bra faktiskt.
Barcelona the cameroonians
2014-04-05 20:46
Martino: "Betis coach congratulating ref and agreeing with penalties? Bad for you (ESP press), eh... But I'm sure his words will be hidden."

Underbar kommentar :-)
Barcelona el Flaco
2014-04-05 20:45
Detta är skrattretande! FC Barcelona ska tydligen ha avskedat en anställd efter endast en dag för att denne hade sedan en tid tillbaka skrivit kritiska tweets om Rosell och den nuvarande styrelsen.

Den här juntan är en parodi. Nu är det till och med otillåtet att få kritisera och ifrågasätta makthavarna. Vart ska detta sluta?!
Barcelona Leo y Cesc
2014-04-05 20:40
Fick Alonso gult kort? Såg ja rätt?
Annons: