/spanien/barcelona/forum/5726.aspx/spanien/barcelona/forum/5726.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonistas
2014-01-22 17:45
Haha övermod , än är dom inte på den nivån som Messi och grabbarna :). Men jag gillar att dom försöker även fast dom failade ett par gånger
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 17:43
^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Dom lät citys ungdomar att föra matchen, det var som att dom inte var intresserad av att spela längre när dom ledde med 6-2. Dom körde kvadraten vid straffområdet när city pressade högt med hela laget! Dom måste lära sig när det är läge att göra det och märka när det inte funkar.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-01-22 17:39
westinho - Sergio #16

Man City ungarna höll på att vända matchen från 6-2 till 6-6 på 10 minuter "Bara för barca-ungarna bestämde sig av någon konstig anledning att försöka köra kvadraten mellan målvakten och försvararna.

Trots att Man City ungarna vann bollen och gjorde ett och annat mål slutade inte våra grabbar att fortsätta med samma galenskap. (alltså köra kvadraten mellan målvakten och backarna9. Om matchen håll på lite längre och vi spelade på samma sätt skulle ungarna från City vinna..

Matchen slutade 6-4.. (vi får tacka ribban och stolpen att det inte slutade 6-6 eller värre.. De sista 12 minuterna var pinsamma!!
Barcelona Barcelonistas
2014-01-22 17:36
Westinho - fortfarande roligare än damfotboll.. Helt ärligt damfotboll minns hur hon Lotta dissa Ibra " jag har vunnit cl de har inte du", jooo för cl för damer e ju så tungt. Gothia cup för 15 åringar e större..
Ronaldinho the original
2014-01-22 17:36
Baraför det är Copa Del Rey så kommer Tata spela med Bartra-Puyol. När det kommer svåra matcher så spelar han Pique-Masken. Enligt Tata 1pique 2Masken 3Bartra 4Puyol. Hoppas Masken startar ikväll så får Bartra spela ligan mot Malaga.
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 17:35
vad slutade matchen? Mssade sista 10 då jag käkade lite mat :P
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-22 17:33
Sorry för dubbel post, skriver från mobilen.
2014-01-22 17:32
Satsar All In på att Tata spelar med Masken som mittback idag :D. Messi gör 400 matcher för Barca om han får spela helt sjukt, 26 år och jag tror att Messi kommer sluta spela för Barca när han har gjort flest mål och flest matcher för Barca genom alla tider. Snälla Tata spela med Bartra.
2014-01-22 17:32
Satsar All In på att Tata spelar med Masken som mittback idag :D. Messi gör 400 matcher för Barca om han får spela helt sjukt, 26 år och jag tror att Messi kommer sluta spela för Barca när han har gjort flest mål och flest matcher för Barca genom alla tider. Snälla Tata spela med Bartra.
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-01-22 17:31
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

What? Verkar vara en galen match. Junisfotboll...
Barcelona Barcelonistas
2014-01-22 17:30
Typiskt att dom ska göra mål bara via våra egna misstag.
2014-01-22 17:25
Straff till City.. På 5 minuter har ungarna från Man City gjort 4 mål bara för att vår målvakt inte skjuter upp bollen.. De passar runt mellan målvakten och mittbackarna..
2014-01-22 17:25
Vad är det här?

Kan inte målvakten skuta upp bollen???
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 17:22
Helt ärligt så sätter dom sig i skiten när dom passar i backlinjen... Dom leder med 6-3 men dom kan inte bjuda på mål hur som helst. Har funnits flera gånger då citys ungdomar kunde ha gjort mål eftersom barca klantar sig oerhört mycket när dom ska köra kvadraten vid eget straffområde
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-22 17:02
Fantastiskt fint mål, 5-1!
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-22 16:56
Jag verkligen njuter av ungdomsfotbollen, Inga sj aj aj aj aj aj jag blev skjuten för varje tackling eller ständiga filmningar!!!!!!!! Så skönt. Vår nr 5 är Puyol i sin sanna ändå :p
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 16:54
Dessa domare från Qatar är seriöst ett skämt...
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 16:45
Barca King - Messi & Neymar run the show (Barcelona) Mot fluminese så ägde Barca matchen och dom torskade med 2-0. Det var riktigt synd. Eller ja jag tror matchen slutade så för jag slutade kolla med några få minuter kvar.
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 16:43
Barca King - Messi & Neymar run the show

Självklart är jag medveten om att han har det där lilla extra, jag såg honom i någon turnering för typ 2 år sedan och han var turneringens överlägset bäste spelare. Lite bättre balans önskas bara men självklart är han inte så stor och tung så det kan bli lite svårt.
2014-01-22 16:38
Leo Messi Du kanske inte har sett Lee spela så ofta det är en juvel som Barca verkligen håller hårt i och kommer inte slarva bort som Thiago. Jag kan lova dig att han har det där lilla extra och många lag vill hugga tag i honom. Jag längtar tills han slår sig i a-laget. Barca har släppt övertaget till City ändå kommer de ingenstans och vips gör vi mål hur vi än vill.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-01-22 16:34
Om Messi startar idag har han spelat 400 matcher för oss. Tänka sig att han bara är 26 år och redan nått den siffran, vilken legend!

Visca Messi y Barca!
Barcelona Andresito
2014-01-22 16:34
Lee inblandad i alla 4 målen hittills. Imponerad av defensiva mittfältaren #16 som komiskt nog också heter Busquets. Högeryttern Carles Perez har fin fart och har inga större problem med att komma förbi en försvarare.
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 16:30
Nu kanske jag är lite hård, självklart har han talang men han väger lite för lätt. Bara rädd att han blir en sån som var otroligt bra i yngre åldrar då försvarsspelet inte är organiserat och att man kommer jävligt långt genom att vara självisk.
Barcelona Bästelona
2014-01-22 16:29
City missar öppet mål, sekunderna senare gör Barca 4-1. Visca! E: Eller det kanske va repris haha...?? Börja precis kolla
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 16:21
Helt ärligt så ser jag absolut inget hos Lee just nu som gör honom mer speciell än någon annan i laget. Han har inte gjort någon speciellt så länge jag har kollat, han har fart med bollen men han blir ju av med den så fort någon blåser på honom eller så springer han in i någon till slut.
Barcelona Andresito
2014-01-22 15:43
U16-turneringen i Qatar. Barca - City.
Snackas mycket om duellen mellan Lee och Brahim Abdelkader som nästan skrev på för Barca från Málaga men istället gick till City
2014-01-22 15:24
Enligt mig är ett sponsor namn ett bra alternativ så att vi kan betala tillbaka arenan och fortfarande vara konkurrenskraftig ute i Europa. Efter att arenan har betalt av sig kan framtida styrelseledamöterna ta bort reklamen på namnet. Så blir arenan självförsörjande. Jag älskar Barca, vi kan bli lika dåliga som Sevilla, Atlético eller Getafe ochdet kommer vara klubben i hjärtat men nu när vi är på toppen av berget ska vi inte blicka tillbaka. Vi är på en tacksam plats och jag vill inte att klubben ska lida som Arsenal, Liverpool och United gör nu.
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 14:49
Ronaldinho y Neymar (Barcelona) Jag hade velat att vi lirade med bartra och Pique och sedan testat mascherano som DM under en match, istället för Song. För enligt mig så är Mascherano i grund och botten en bättre DM än Song.
Barcelona Ronaldinho y Neymar
2014-01-22 14:32
LeoMessi

På tal om Pique så har han varit riktigt bra dom senaste matcherna. Om vi skulle sätta in Batra jämte Pique istället för masken så hade det kunnat bli lyckat. För i CL spelar det ingen roll hur bra Pique är om masken är jämte honom, han kommer ändå att förstöra det för Pique. Vi har fått se Batra mot svagt motstånd och på så sätt har han aldrig satts på prov, här vill jag att Tata vågar och låter han starta i en svår match för att se vart Batra står. Vi kan aldrig veta om vi inte chansar som City gjort med Nastasic och Real med Varane. Jag tror att Pique - Batra kan bli lyckat men jag är rädd att Tata fortsätter med masken.
Barcelona LeoMessi
2014-01-22 14:21
Ronaldinho y Neymar (Barcelona) Har faktiskt för mig att vi försvarade hörnor i inledningen av säsongen på det viset. Det som är störande med att vi är så svaga på fasta är att vi kan totalt dominera en match och leda med 3-0 och sen gör motståndaren två riktiga skitmål på en fast situation, detta leder till att folk som inte har sett matchen blir imponerade av motståndaren. Man ser ju att Pique blir osäker när han springer jämsides med en anfallare, han vågar inte tackla eller trycka undan en motståndare för att risken för frispark är alldeles för stor. Han tillåts inte använda sin fysik av dom spanska domarna, han blir hårt dömd många gånger
Annons: