/spanien/barcelona/forum/5702.aspx/spanien/barcelona/forum/5702.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bästelona
2014-03-08 18:39
Snälla, ni som försöker komma med positiva tankar, gå och lägg er! Att förlora mot valladolid är pinsamt och allt och alla ska kritiseras.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Napao
@Barca King - CP5 Legend:

Jag hoppas att du menar att Barca ska sluta vara så fixerade av Katalanare för laget är inte grundat av katalaner.
Barcelona LeoMessi
När dom spelar för landslaget så ger dom allt och visar hur bra dom är men när dom ska spela för laget som betalar deras löner då spelar dom som om dom vore skitnödiga.

Jag är faktiskt helt jävla 100 procent säker på att jag hade slagit bättre inlägg än alves och adriano. Och varför hjälper adriano aldrig neymar? Han överlappar ALDRIG! Och när adriano väl får bolljäveln så ska han stå och kladda på den i en kvart. Säga vad man vill om alba, men han är iaf en vinnarskalle och utöver det så överlappar han och faktiskt slår in bra inlägg i straffområdet. Sen är jag inte så säker på att adriano är bättre än honom defensivt.
Barcelona Barca King - CP5 Legend
2014-03-08 18:38
Sami är du dum eller. Min poäng är att de säljer och skeppar iväg allt som inte är katalansk. En fotbolls klubb är som ett företag. Varför ska man sälja en bra vara för att. behålla sämre? är du dum i huvudet att ens kalla mig rasist.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-03-08 18:36
@påfågeln:

Så du menar att vi ska inte vara oroliga.
Jag gillar din inställning. Synd att du inte spelade idag ställe för visa divor i laget..
Barcelona -SAMI-
2014-03-08 18:35
E du rasist??

@Barca King - CP5 Legend:

Barcelona påfågeln
2014-03-08 18:34
Zyzz - U mirin brah? (Barcelona) Nej, 90 % av Barcelonas matcher har varit mycket bättre. Laget har spelat ca. 40 matcher och har fyra förluster. Spelet som sådant har också sett betydligt piggare ut i många matcher.
Barcelona Neymar N11
2014-03-08 18:33
Barcelona have lost 14 points in the last 9 games (27 points) #fcblive När hände det sist då vi tappa så många poäng på så kort tid. Nu då vi ska vara i form med tanke på viktiga matcher som kommer så spelar vi som amatörer. Livet går vidare, barca i med och motgång
2014-03-08 18:32
Vampíro

Vad har katalanska tidningarna skrivit om matchen ??
Barcelona AndreD
2014-03-08 18:31
Undra hur mycket vila spelarna kommer få nu, 4 dagar?
2014-03-08 18:31
FC Barcelona är den enda klubben i världen där det inte får finnas konkurrens. Om det kommer en hungrig ung talang som kan hota en stackars katalan är det bara och sälja!!!!!!!!!!!!! Det får inte ske på Camp nou!!! Camp Nou startades av jävla invandrare!!!!
2014-03-08 18:30
koeman92

Hehehe
Barcelona LeoMessi
2014-03-08 18:30
Neymessi

Dom är ju äkta swagsters våra spelare. Ett gäng jävla fjortisar som tjänar miljoner varenda vecka och kan inte ens försöka ge lite valuta för pengarna.

Deras lön ska vara prestationsbaserat. Efter varje match så ska varje spelare betygsättas och få en lön baserat på betyg. Då kan jag lova dig att Messi skulle ha en anledning att spy.
Barcelona Vampíro
2014-03-08 18:29
Alves: "Liga lost? No, this is a very bad result, but as long as it's possible, we have to keep going. But it's not in our hands anymore." Här kom den första.
Barcelona Andreas-
2014-03-08 18:28
Oavsett vart Neymar vart i veckan så har han varit så här jävla usel hela säsongen. Oavsett vem vi värvar så blir han en katastrof i Barcelona. Då kanske ni förstår hur jävla misslyckat allt är i Barcelona.

Det är ingen idé att värva, allt är för inavlat för att nya spelare ska lyckas. Vi får satsa på Tello o Roberto istället. Skönt!
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-03-08 18:27
Påfågeln: Snälla..... Det finns inga bortförklaringar längre! 90% av Barcas matcher har varit såhär usla denna säsongen!
Barcelona koeman92
2014-03-08 18:26
@Capitan \(^.^)/:
Det var precis det jag försökte säga för ett par dagar sedan när jag nämnde att vi behöver få in nytt blod och rensa truppen på viss spelare och då kom vissa snorungar och anklagade mig för att vara dum I huvudet, spela för mycket TV spel osv. Nu tycker helt plötsligt till och med vissa att vi ska sälja Messi.. only in Les Rambles.
Barcelona påfågeln
2014-03-08 18:26
Så jävla hemsk är inte en förlust borta mot Valladolid när i princip hela truppen har spelat landskamper. Det är ju ett tydligt mönster redan på Peps tid att vi tappar poäng i sådana matcher. Ligan är inte på något sätt körd, men det är såklart svårare nu. Både Real och Atleti tappa poäng i fortsättningen också. Sov på saken, gör något annat, och inse att några förluster inte är orsak nog att sälja av halva truppen. Tata kan och bör ifrågasättas, men snälla ge honom en säsong i varje fall. Laget är inte hopplöst efter likt United i PL, laget är med och har gjort bra matcher denna säsong, man har bra läge på kvart i CL och ska spela final i Copan.
Barcelona Migueli
2014-03-08 18:25
Nä fyfan vi behöver ett nyval i somar. Bort med alla dem här Rosell, Bartomeu, Toni Freixa, Zubi, Eusebio. Dem har ingen kompetens alls och håller på att förstora klubben. Hade inte haft något emot att ha in Laporta igen. Även om han inte var perfekt så brann han i alla fall för klubben och kunde få alla runtomkring sig motiverade, Dem här gubbarna som finns nu bryr sig bara om pengar. Ingen av dem har en aning om hur man skall styra en organisation och få fram den där vinnarmentaliteten ur alla i hela klubben. Dem måste avgå och vi behöver en helt ny ledning!
BARCA-més que un club
2014-03-08 18:24
@Tatinho:

De skillnad på motivation och klass jämfört med vårt Barca som är katastrofal denna säsong
Barcelona Neymessi
2014-03-08 18:24
@LeoMessi:

Samt instagrambilder på magrutor och peace-tecken med bildtext. " Stay positive. We will fight until the end! never give up blah blah blah".
2014-03-08 18:23
Martino has nothing to go with. Losing an away match and he only has Tello, Sergi Roberto and Alexis to bring on. No bench." Only in Barcelona behåller man värdelösa talanger för att de är katalaner och slänger riktiga talanger i Thiago för att han inte är katalan.
Neymar11
2014-03-08 18:22
Neymar ska inte ha någon skit alls Han börjat varenda jävla match bra, han söker boll hela tiden och springer utav helvete. Han vill hela tiden, men han har igen alls att spela med. Alla gömmer sig han försöker varje gång hitta någon som löper ingen jävel gör det. Till sist har han 3 personer på sig och tappar bollen. Han får knappt några bollar att jobba med, han får alltid gå och hämta bollen och försöka skruva upp tempot men ingen annan vill vara på plan Tycker synd om killen, han trodde Barcelona skulle vara något bra. Men sen kommer han till det här. Ingen glädje alls, och när han vill ha kul så vill ingen annan det. Istället gnälls det för att han showar, dansar och försöker underhålla publiken. Inte nog med det så är det han som byts ut. Istället för pedro eller Messi är helt otroligt för mig Barcelona var en klubb för fansen, men nu är det bara ett gäng divor och korrupt ledning Men den som vill visa upp sig för publiken är den som blir syndabock
Barcelona Tatinho
2014-03-08 18:20
Herregud.. jämför bara med Wolfburg - Bayern matchen idag... Wolfsburg tog ledningen med 1-0 i 17e minuten... gissa vad matchen slutade till slut.. aa precis 1-6 och då mötte dem inte Freiburg som ligger näst sist utan Wolfsburg som ligger på en stark 5e plats...

Barcelona Leo y Cesc
Nu kan Neymar gå hem och spela Xbox och leka med sina polare i sandlådan och lägga upp bilder på instagram, snorungen har gjort ett fint mål mot Rayo och då var matchen redan död, han har inte åstadkommit ett skit sedan han kom i somras. Det är inte bara fel på honom men han om någon bör vara hungrig och vilja göra något.
Barcelona Sentuary
SoN_Un Knappast Peps fel, idioten Rosells. Pep ville sälja flera omotiverade spelare som ingen annan hade vågat, Pique, Alves eller vilka de nu var minns inte riktigt. Alla kallade honom för galen, men idag med facit i hand så hade Pep rätt.
Barcelona LeoMessi
Pep gjorde rätt i att han lämnade, ledningen motarbetade honom hela tiden.
Real Madrid Kaktus
2014-03-08 18:19
Stör mig så innerligt på alla här inne som rationaliserar alla pinsamma insatser, skribenter som ALLTID har en jävla ursäkt till alla usla insatser, vare sig det är från tränaren, individuellt eller lagets.

Tata är en usel tränare som inte har något i Barca och göra, han håller Moyes klass, inga idéer och de idéer han kommer med är helt värdelösa, se bara hans byten idag.

Laget är riktigt unket just nu, skit spelare på så många positioner, man avundas verkligen Bayern och Reals trupper.

Inte ens 200 miljoner euro kan bygga om denna usla trupp, det kommer krävas 2-3 säsonger innan vi ens kan tala om en riktigt slagkraftig trupp.
SoN_Un
2014-03-08 18:18
och jag ska inte ljuga för er o säga att jag är jääävligt besviken på Pep, han lämnade oss mitt i skiten.
Barcelona LeoMessi
2014-03-08 18:18
Vi har äntligen ett lag vars kompetens matchar vår lednings.
Annons: