/spanien/barcelona/forum/5694.aspx/spanien/barcelona/forum/5694.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Tvättäkta Culé
2014-01-23 15:20
@FCBlaugrana:

Visst så var det faktiskt tråkigt att se Abidals uttåg från Camp Nou men samtidigt så måste vi supportrar kunna blicka mot framtiden då ingen spelare är större än klubben. Men om ser på den ljusa sidan så började Bartra få chansen alltefter som där han har blivit vår bäste försvarsspelare, måste starkt betvivla ifall om Bartra hade varit där han är idag om Abidal var kvar i klubben?
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-23 15:18
Diar Shekha (Barcelona) Oroa dig inte, Barca har sagt till Rosell att får inte sätta sin fot i CN. Även om han förbättrar sig så vill klubben aldrig mer se honom. Om jag har läst rätt.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Diar Shekha
2014-01-23 15:17
Och sen hur stor är chansen att Bartemou blir president till 2016? Kan medlemmarna ändå kräva val även om denna ledning fortsätter till 2016?
Barcelona Bàckis
Hoppas allt stämmer, trött på allt som har att göra med Sandro.
Om det visar sig att Barca eller Rosell har ljugit om Neymars prislapp så lär vi MISSA 2 år UCL och poängavdrag i ligan.
Barcelona Diar Shekha
2014-01-23 15:16
Jag har lite frågor. Om nu rosell avgår, kan han komma tillbaka om han ändrar sig tex? Eller när han avgår är det verkligen Bye Bye o ingen comeback?
Barcelona el Flaco
2014-01-23 15:15
@Vampíro:

Vi ska nog inte fira helt än. Det finns fortfarande risken att Bartomeu tar över som president och vi tvingas att stå ut med denna juntan fram tills 2016. Förhoppningsvis får vi svar på den frågan under presskonferensen kl. 18.
Real Madrid Kaktus
2014-01-23 15:14
Det är ju ingen tvekan längre att Neymar inte kostade 57 miljoner euro. I sitt försök att spela högfärdig så drog Rosell ner oss i skiter. Nu förstår jag varför Perez sa att Neymar skulle kosta Real Madrid 150 miljoner euro om dom skulle värva honom.

Jag fruktar ett bakslag mot klubben, med antingen böter eller i värsta fall poängavdrag.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-23 15:10
Det här måste vara den vidrigaste bilden i FC Barcelonas vackra historia. Det skär i hjärtat på mig varje gång jag ser detta. Usch. Ni kan sticka från vår klubb.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2014-01-23 15:10
@Tvättäkta Culé:

Vad exakt är det vettiga hon har skrivit? Inget nytt, bara hans lön och bonusar
Tvättäkta Culé
2014-01-23 15:03
Verkar som att Johanna Garå skrev ett vettigt inlägg i Neymar-soppan..
2014-01-23 15:00
Bara jag som är lite orolig för "Neymar värvningen". Jag börjar tro att han kostade mer än 57 mille.
Barcelona Vampíro
2014-01-23 14:55
Kan det verkligen vara så att vi slipper dessa jonglerande clowner? Ingen mer Sandrusco, ingen mer Freixa och ingen mer Zubi. Är det verkligen sant? Libertad, libertad, libertad!
Barcelona >The Reporter<
2014-01-23 14:52
\ fk
Barcelona >The Reporter<
2014-01-23 14:51
Men även om Rosell skulle avgå så kommer presidenten fortsatt insistera att klubben inte gjort något fel i värvningen och att spelaren inte kostat mer än 57,1 miljoner euro, motsvarande 500 miljoner kronor, som man hela tiden hävdat. Klubben kräver inte att en president, som genomgår rättsliga prövningar, avgår från sin position, då det utåt skulle kunna ses som att han är skyldig. Men om Rosell skulle dömas, beroende på anklagelserna, kan han bli av med sitt medlemskort och inte ens tillåtas sätta sin fot på Camp Nou, skriver La Vanguardia
2014-01-23 14:48
Hoppas klubben fattar rätt beslut om en ny president.
Barcelona Júnior.
2014-01-23 14:45
Rosell kommer ha ett möte med ledningen idag kl. 18:00 för att diskutera hans framtid.
2014-01-23 14:41
170 ligan Ja, för just nu kan han bara göra mer skada för klubben än nytta.
Barcelona Barcadinho.
2014-01-23 14:39
FCB - alltid som en cirkus, självdestruktiv cirkus.
Tur att spelarna brukar leverera.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-01-23 14:33
Hade inte gråtit floder om rosell lämnade, men mitt under pågående säsong?
Barcelona Bästelona
2014-01-23 14:33
Tillbaka med cruyff och allt Barcelona stod för innan!! Ut med horungen Rosell! Visca Barca !!! Tillbaka till vad vi stod för innan!
2014-01-23 14:32
Yeeeees. Rosell ska lämna oss tack Gud
Barcelona el Flaco
2014-01-23 14:29
Även om Bartomeu skulle ersätta Rosell hoppas jag verkligen att det kommer hållas presidentval till sommaren. Denna juntan kan inte få lov att fortsätta en dag till. Och tänk att det fanns rosellistas som kritiserade Laporta för en brist på transparens i hans sätt att styra klubben. Rosell får nästan Gaspart att se ut som en vinnare.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-23 14:29
Ronaldinho te neymar - vi gav Inter 300 mille plus eto. Visst har vi också värvat för en hel del men vi kan åtminstone baka upp det med flera Cl titlar, flera liga och spanska cup titlar. Medans Madrid har 1 liga titel och en spanskcup titel som dom vann extremt turligt mot oss.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-23 14:28
Här har du bild på din älskling Perez med redaktören för tidningen som skrev om Messis pappas "drogaffärer". Som var helt taget ur luften och det låg ingen sanning i det överhuvudtaget. Allt för att smutskasta Barca och Barcas största spelare.
Barcelona Acrobat
2014-01-23 14:27
Så länge inte Barcelona straffas för det här så är det positiva nyheter, men det finns ju en risk att det blir påföljder även för klubben. Det är ju någonting man gärna slipper...
2014-01-23 14:26
Nummer 2 hade varit bäst, vill inte ha nån från förra styrelsen som president 2) Att hela juntan avgår och man håller ett presidentval. I såna fall kommer klubben att styras av en interimsregim vars huvuduppgift blir att organisera och övervaka valprocessen.

Barcelona FCBlaugrana
2014-01-23 14:25
Barcelona announce there will be a special board meeting at 18:00 today, presumably to discuss the future of the president. #fcblive
Barcelona el Flaco
2014-01-23 14:19
För 48 timmar sen gick Rosell ut och bad domaren Ruz och kalla på honom för att vittna och menade att han hade inget att dölja. Idag ryktas det att han tänker avgå. Sandrusco is shook.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-23 14:18
Vem bryr sig om han har gjort Real till den rikaste klubben i världen. Kolla bara på det sportsliga hur det har gått för Real. Bayern ligger långt efter Madrid när det gäller att dra in deg. Men vilken klubb är det som vinner titlar?
Annons: