/spanien/barcelona/forum/5668.aspx/spanien/barcelona/forum/5668.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gio Style
2014-06-09 01:38
Pep.G "Can you believe this guy"
Ut med Xavi ja, en ikon och en viktig spelare i omklädningsrummet med rutin i massor. Pissa på legenderna bara.

Sista är en smaksak, no need to be dryg about it.
Barcelona One_LionelMessi
2014-06-09 01:37
Pep.G "Can you believe this guy" .. sista frågan måste jag faktist ställa till dig, anser du att pedro är bättre än sanchez då tror jag att du måste lära dig mer om fotboll! inte för och låta kaxig men sanchez är bättre på allt! teknik skott nick snabbhet starkare!! u name it
Barcelona Pep.G "Can you believe this guy"
2014-06-09 01:20
Hur mycket jag än ogillar Cesc så är det inte nu man ska sälja honom. .. Det är nu han ska få sin sista chans o ta den. Ut däremot med Xavi (älskar dig men du kan o får inte spela 90 minuter mer) och Song. Upp med Marcerano, in med Rakitic och 2 mittbackar och en eventuell 9a.

Sanchez för 18 millen? Vilken bötning det är mot oss. Det är som om Juve har gett Zubi an offer he cant refuse och skrämt iväg honom. . Händer det så ska man giljotin förklara Zubi.

Btw. Ni som anser att Sanchez är bättre än Pedro måste lära er mer om fotboll.
Barcelona Blaugrana91
2014-06-09 01:17
Börjar fundera på om senaste ryktet på twitter om att Barca och PSG är överens inte är ett gammalt rykte, är bara en twitter post som skrivit det, brukar det vara något större brukar väl fler snappa upp det?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Sir Alexis,Pak Fa # Eterno Tito
2014-06-09 00:51
@One_LionelMessi:

Han fick sparken av två mindre klubbar i Spanien innan han kom till Barca. Känns helt sjukt nu när jag tänker på det.
Barcelona Sir Alexis,Pak Fa # Eterno Tito
@One_LionelMessi:

Han fick sparken av två mindre klubbar i Spanien innan han kom till Barca. Känns helt sjukt nu när jag tänker på det.
Barcelona Vampíro
Så länge strandliraren Shojaei hålls borta från startelvan.

Nog om OT, jag kan hålla med om att det är lite för negativt härinne dessa dagar och jag bidrar i allra högsta grad. Transferfönstret är inte öppet än och det ska spelas VM men problemet är att det har vart samma visa tidigare år också. Vi supportrar är brutalt desperata just nu för de senaste årens tama sommrar är en ökenvandring för en klubb som Barcelona.

Man blir frustrerad när man ser hur alla toppklubbar agerar på marknaden och Barça bara står och kollar på samtidigt som vi rear ut spelare. Klubben hänger inte med på marknaden och risken är att man snart inte gör det på planen heller. Visst vi bör vänta och se innan vi dömer men man känner igen tecken från tidigare år och det ser inte ljust ut.
Peshmerge - AS9
@One_LionelMessi:

Är (penisen) zubi seriöst på semester? Om han är det. Då går han fan mig på nerverna asså. J*vla kossa!
Barcelona danko111n
2014-06-09 00:47
Jag är ny här och ska nog inte börja anmärka för mycke men har vissa saker jag måste säga .

1 Har följt barca i 15 år tid . Det har varit både bra stunder och dålig men man märker nu att vi har blivit bortskämda med titlar går det en säsong utan nån titel så ska vi helt plötsligt byta ut halva truppen.

Alla lag även barca kommer vid nån tillfälle var tvungna att börja om från början och det måste vi göra nu. Jag kan ärligt säga att jag jubladet mer när rivaldo fixad cl platsen för oss mot valencia än när vi vann våra cl titlar mot man u och arsenal. Vi säger att barca är mer än en klubb låt oss bevisa det hoppas marquinhos kommer och vi tar in rio ferdinad så att bartra får chansen att utvecklas också låt montyo få chansen att vara ordinari för enligt mig är det som gör oss speciella att vi har så många egna talanger i laget.

Jag tar hellre ett år till utan titel tills vi ser om våra talanger verkligen håller än att förknippas med vissa köplag ni vet vilka jag menar. Ps får be om ursäkt för stavfel skriver från mobilen.

Jag glad att vara bland mina barca bröder och hoppas på många trevliga diskussioner.

Barcelona La liga es blaugrana!
2014-06-09 00:44
Barcelonito / Lucho Enrique 21 (Barcelona) Agha under VM smäller det. De kommer leva på motivation och adrenalin. Asien är för lätt för dom. Inshallah VM-guld dadash haha.
Barcelona Bentley King
2014-06-09 00:40
Messi-Lover (Barcelona) Hahaha! Man kunde till och med rösta Ja eller Nej ifall man tyckte det är fel att kalla Pepe för gris. Inte så överraskande så har 71% nej
Barcelona One_LionelMessi
2014-06-09 00:33
Zubi: jag är på semster men det betyder inte att jag jobbar hårt!! det där är hans logik.. allvarligt talat hur fan kan man anställa zubi som sportchef? fffuuuuuckkkkkkkk, varenda kotte på den här forumet hade fixat tusen gånger bättre!
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2014-06-09 00:32
Vampiro Haha helt rätt! Cheshm nazan! La liga es blaugrauna Följt dom senaste 20 åren, åkt till VM-slutspel och sett de live osv. Haft spelare som Abedzadeh, Gholampour och många andra sköningar hemma hos mig när jag var liten då jag kommer från en fotbollsfamilj. Så lite koll har jag trots allt! Ibland brukar jag faktiskt sitta och räkna passningar spelarna emellan, inte ofta det överstiger 5 passningar. Säger inte att det är för att de är usla, utan att man spelar väldigt taktiskt och italiensk, väntar på sina få chanser. Har 3 bra kontringsspelare på topp, och utgår ifrån sitt spelarmaterial, vilket är helt rätt!
Barcelona Gio Style
2014-06-09 00:30
La liga es blaugrana!
Vill inte ta något ifrån dem men FIFA rankingen är ju ett skämt så det säger faktiskt ingenting.
Barcelona La liga es blaugrana!
2014-06-09 00:29
Barcelonito / Lucho Enrique 21 (Barcelona) Lägg av. Du måste ha sett 1 av Irans matcher, spelar fin fotboll och ligger dessutom bättre till i världsrankingen är länder som Polen, Kamerun, Island, Irland, Japan, Nigeria och låt oss inte missa Paraguay vår förre tränares "succelag". Underskattning är den värsta motgången.
Barcelona Vampíro
2014-06-09 00:25
@Barcelonito / Lucho Enrique 21:

Lägg ner negativiteten, Gucci avgör finalen på Maracanã!
Barcelona NeymarJ11
2014-06-09 00:07
Välkomna till FC Barcelona som är en av dem största klubbarna i världen, för några år sen var vi en av historiens bästa lag, världens bästa ledning tog över, kaptenen lämnade sitt skepp , vi blev förnedrade i CL semi, ledningen lovade stora förändringar, stora blev dem inte men de skedde förändringar vi sålde ju vår största talang, vi lyckas inte med att köpa en mittback på flera år, vi blir utan titlar o ledningen lovar förändring igen, dem har redan börjat med att skicka ut våra legender och sälja många av säsongens bästa spelare för att ersätta med sämre spelar, utvecklingen kommer fortsätta, vi kmr inte få värva nästa fönster , vi missar CL och då kanske det blir nyval
Barcelona Gio Style
2014-06-09 00:00
@Messi-Lover:
Dog av garv, helt rätt :) Givetvis skrivet med glimten i ögat, han är ju en ett svin på plan, är han inte det?
Messi-Lover
2014-06-08 23:55
Off Topic: Oavsett vilka åsikter man än har om Pepes insatser på planen så var det riktigt respektlöst gjort av en journalist som skall företräda Sveriges kanske största kvällstidning...
Barcelona Gio Style
2014-06-08 23:53
@Barca 666:

Varför bara 50? Våga satsa för att vinna ;)
Barcelona san_miguel
2014-06-08 23:33
@Barcelonito / Lucho Enrique 21:

Äntligen nån mer en jag som tycker att de är för mycket folk som tar varenda litet ryckte som blodigt allvar.
Barcelona Gio Style
2014-06-08 23:33
@Lion24:

Jo givetvis förstår jag det. Jag går också över gränsen (även om jag inte gör det i forumet) när jag kollar på matcher. Kallar våra spelare det ena och det andra :)
Aja, alla har ju rätt till att göra som dem vill men jag blir bara förvånad över hur mycket folk orkar klaga över rykten som oftast har 0 sanningshalt.
Går det inte ut över er vardag?
Barcelona Barcelonito / Lucho Enrique 21
2014-06-08 23:19
Transferfönstret har inte öppnat än, onödigt mycket hat som sprids runt nu. Det kommer köpas in ett par backar ska ni se, och mittfältare och anfallare och målvakt. Skillnaden nu jämfört med förra året är att många har lämnat och kommer lämna och vi har inte längre backar som vi ska lita på trots skador och ålder. Vet att man sa så förra året med, att vi kommer att köpa förr eller senare och att det inte blev nåt, men i år är det skillnad. Vi kanske inte får köpa någon nästa sommar heller får man tänka på. Så chilla lite, för ert eget bästa! ;)

Angående Irans chanser i VM (:P), tråkig fotboll, stabilt försvarsspel, sällan mer än 5 passningar inom laget vare sig man möter Brasilien eller Libanon, förlitar sig på försvaret och fasta situationer och ännu mer litar man på räddande fötter och huvud i sista sekunden. Så chanserna är minimala att gå vidare, kan möjligtvis förstöra festen för Bosnien som på något jävla vis har haft svårt att vinna mot Iran i tidigare träningsmatcher. Spelare att hålla koll på: Sardar, 19 år och Hajsafi, ung vänsterback/mittfältare med riktigt bra sinne och vänsterfot.

Barcelona Lion24
2014-06-08 23:14
Gio Style

Jo men du måste också förstå att alla har olika personligheter. Det finns vissa som är mer lugna, som du och det finns andra som är mer ''högljudda'' över varje rykte. Idag har jag inga problem med nåt av dom, för det behövs verkligen en rensning. Annat skulle det vara om vi precis hade vunnit trippeln. Vissa är helt enkelt för passionerade, man har mått illa av den gångna säsongen som gick och kräver förändringar och när man inte får det man vill så går man ''bananas''. Det är också det som är så fantastiskt med att vara en supporter. Man vill så mycket och har så mycket hjärta för klubben, då kan man gå över gränsen ibland. Det är trots allt Silly Season och varje rykte som berör våran klubb är i dagsläget enormt viktigt.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-08 23:00
Nytt hopp om marquinhos nu alltså. Det positiva är att han kommer vara än mer efterlängtad när han väl kommer - ifall affären nu går i lås. Hoppas bara ledningen har omdömet att hoppa av och gå vidare i tid ifall PSG är omöjliga.. Och det känns väl högst osäkert att de är :P
Barcelona Blaugrana91
2014-06-08 22:52
Barieta Som sagt där ser man, detta är Silly Season ena stunden säger ett rykte en grej och i nästa sekund något annat. Jag tycker det känns ganska trovärdigt med tanke på att BeIN ägs av i princip samma ägare som PSG. Vi får hoppas!
Barcelona DM1982
2014-06-08 22:51
Breaking News. Inga värvningar genomfördes idag. [DM1982]
Barcelona Barca 666
2014-06-08 22:50
Gio Style

En VM fråga då:

Hur stora är chanserna att Iran vinner VM???

Ska man lägga in 50 spänn eller nåt på de....tror oddsen e ganska bra :-)
Barcelona Gio Style
2014-06-08 22:48
Gabriel, Lion24 och alla andra.
Jag älskar Barcelona, jag tänker dagligen på vår usla ledning och hur mycket jag hatar dem.
Hur mycket jag hatar medlemmarna som är på plats som inte tvingar ett omval, hur vår klubb blir misshandlad på samtliga plan.
Tro mig, jag lider också.

Men ni måste ju förstå att ni knappast mår bättre av att haka upp er på alla rykten. Det skriks done deal hit done deal dit, värvningen är klar denna vecka sen går det i stöpet.
Summan för denne man är si nästa dag har den sänkts med 5 miljoner för att sedan höjas med 8 dagen efter.
Dem enda rykten ja läser är dem ni skriver men jag skänker det inte mer än en tanke. I år är inte ens 10% av det som skrivs sant, det är så mycket bullshit som florerar så det är bara att skita i det i varje fall tills det är en viss trovärdighet bakom ryktet.

Media namedroppar bara en massa varje dag, det är bara onödigt att bygga upp ännu mer hat mot ledningen utan att vi ens vet om det stämmer.
Skit i media, det är VM snart. Ta en vila ifrån Silly Season som inte ens har börjat officiellt :)
Barcelona Barca 666
2014-06-08 22:47
Blaugrana du har rätt där....bara besviken that's it inget annat
Annons: