/spanien/barcelona/forum/5656.aspx/spanien/barcelona/forum/5656.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Ronaldinho the original
2014-01-31 16:32
Håller med dig i allt du har skrivit men vill bara informera dig att Wenger ville skola om Draxler till en forward så som han gjorde med RVP och Henry.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2014-01-31 16:25
Asenal har varit och ryckt i Tello men fick nobben av Tata. Handlade om lån resten av säsongen.

Vad är det med denna klubb alltså. I varje fönster får de panik de sista två dagarna och försöker värva vad som helst över hela Europa i någon sorts panikvärvning. Hur fan planerar den klubben för framtiden kan man undra? Inga genomtänkta värvningar alls känns det som. Källström när de behöver en anfallare? Eh, jaha. Wenger har tydligen som mål att ha alla europas mittfältare i en och samma klubb. Vad fan ska de med Draxler till tex? Räcker det inte med Özil, Cazorla och de andra de redan har?

Milan sen då är ju lite roliga också. Taraabt? Hehehe, varför envisas de med att värva medelmåttor som inte ens platsar i engelska bottenlag utan blir bänkade? Han platsade inte ens i QPR som åkte ur och platsar heller inte i bottenlaget Fulham. Milan som säkert har över 30 spelare i sin trupp fortsätter ändå att värva mittfältare som inte räcker till i andra klubbar. Man får endast registrera 25st spelare till CL. Jag vet inte hur det är i Serie A men gissar att 25st gäller även där för ligan. Vad fan gör de andra spelarna en hel säsong som inte kan registreras? Spelar vänskapsmatcher i Quatar under vinteruppehållet? Spelar de utan lön? Seriöst, spelare används nästan som boskap i Italien. Halvägarskap, spelare som värvas in bara för att användas i andra affärer osv.

Alltså, jag blir inte klok på vissa klubbar.
Barcelona Rambla~
2014-01-31 15:59
@NoGo™:

Knappast någon spelare som skrämmer. :)
Barcelona Rambla~
2014-01-31 15:56
@Treyh:

Vidic? Inte lite väl skadebenägen? Lite för gammal också kanske?

Jag fattar inte varför man inte är med och försöker få tex Zouma när han tydligen kan värvas för ett humant pris.
Ronaldinho the original
2014-01-31 15:56
Tur att Mangala och Fernando (om dom nu går till city) inte får spela CL.
Barcelona Júnior.
2014-01-31 15:48
Vet inte om det har varit uppe än men enligt Pelle så kommer Aguero missa mötet mot Barcelona. Han kommer tydligen vara borta en månad pga sin hamstring skada. Edit: Såg nu att det skrevs om det bara några inlägg tidigare, sorry!
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-31 15:47
LeoMessi (Barcelona) Hahahahaha Lukaku är perfekt exempel hehe. Kille. Som 18 årig dödade alla spelare i Anderlecht och alla försvarare hade ingen chans mot honom. Han lever på sin fysik.
2014-01-31 15:45
Ronaldinho the original (Barcelona) Först så skämtade jag men ursäkta mig för jag råkade gå över gränsen. Afrikaner är jo som han HULK. Stora,fysika starka och enormt kraftfulla mm titta bara på Drogba hahaha.
Ronaldinho the original
2014-01-31 15:38
[Carles Puyol 5] (Barcelona) "Huliganer"? Vad får dig att koppla afrikaner med huliganer?
Barcelona Krabban94
2014-01-31 15:35
Mangala tydligen påväg till Manchester, så där rök den drömmen då.. Får ju hoppas på en aktiv sommar speciellt sett från vår defensiv!

In Zubi we trust! ;)
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2014-01-31 15:35
Även om vi har otroligt bra akademi och fostrar många av våra framtida spelare därifrån så skadar det väll inte att ibland värva unga, billiga och lovande spelare. De flesta värvningarna vi gör är stora, dyra och relativt enkla och självklara att vi behöver. Det är aldrig en joker eller ett riktigt klipp vi lyckas ro hem.
Vet inte hur och vilka exakt som sköter scoutingen och värvningarna , men vi har mycket att lära där. Börjar bli väldigt frustrerande att andra klubbar lyckas ro hem unga jäkligt bra backar. Man kan ju inte direkt skylla på något, har gått 2,3 år nu då vi behövt en mittback.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-01-31 15:31
Official: Barcelona announce that youth forward Munir El Haddadi (18) has renewed until 2017, buyout fee 12M at B-team and 35M at first team"
Barcelona LeoMessi
2014-01-31 15:19
[Carles Puyol 5] (Barcelona) Hahah måste ju suga ganska ordentligt om man som en spinkig 14 åring får hamna i närkamp med dessa bjässar på en hörna eller få en go tackling:P Lukaku gjorde ju typ 130 mål på typ 40-50 matcher för "ungdomslaget" i anderlecht, eller vad man nu ska kalla det:P
2014-01-31 15:16
LeoMessi (Barcelona) Hahhahahahaha. Kolla bara på Balotelli. Han var 16 år och han deltog i några av Barcas träningspass men shit va han var stor och kraftfull hahahhaha vad äter dessa huliganer :D. Ärligt talat så börjar jag undra vad dessa afrikaner äter för mat kanske äter dem HÄSTAR hahaha. Zouma är kraftfull så när lär nog skrämma många spelare i Barclays hahaha som du säger hehe.
Barcelona LeoMessi
2014-01-31 15:12
[Carles Puyol 5] (Barcelona) Marquinhos är väl lite mer rivig i sin spelstil och snabbare, kan ju spela på en kant också. Men zouma är perfekt för engelsk fotboll, där han kan knäcka ben och förstöra karriärer haha :P Alltså man börjar undra vad dessa fansk-afrikaner matas med! Dom är 14 år, 195 cm och 100 kg muskler haha!
Barcelona ElRaval
2014-01-31 15:08
@Dinho the artist:

Källström om någon vet hur man presterar mot Tyskland ;) Glöm inte upphämtningen mot Tyskland där han låg bakom tre mål, typ.
2014-01-31 15:07
LeoMessi (Barcelona) Helt klart Kurt Zouma. Han är snäppet före med hans fysik så vann han några dueller med Zlatan de är merit i sig hehe.
Barcelona LeoMessi
2014-01-31 15:06
Vem är bäst mellan marquinhos och zouma tror ni? Samma ålder och två väldigt skilda prislappar
Barcelona NoGo™
2014-01-31 15:03
Atlético lånar in Diego från Wolfsburg.
Barcelona papillon
2014-01-31 14:58
FCBlaugrana

Har Barca varit intresserad av honom?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-31 14:53
Att Chelsea får en supertalang & ett rå-ämne som Zouma. Född 1994 för ca 130 miljoner kronor är en stöld. Ett rån. Det kommer visa sig vara ett fynd. Han kan bli hur bra som helst med sin fysik.
2014-01-31 14:51
Hahahahaha. Mouhoe blev påsatt av Sam :D. Klockren Allardici efter West Hams kryss mot Chelsea: What do you want us to do? Play like Man United get beaten 3-0? I'm not that foolish! -------------------------------------------------- Hemsk nyhet är att Kun Aguero kommer inte kunna spela mot Barca vilket jag tycker är dåligt. Fan också vill så gärna se honom spela för vi ska slå City med deras bästa laget.
Barcelona Abirey
2014-01-31 14:49
Aguero missar matchen på etihad. Brukar sällan bli glad över skador men nu är jag det!
Barcelona NoGo™
2014-01-31 14:40
Neymar tränade ute på plan idag för första gången sen skadan. Härligt!
Barcelona Barcelonistas
2014-01-31 14:25
Haha Källström, Wenger kan värva vem han vill men chansen e nog större att Real vinner titlar än att dom klår ditt Bayern..
Barcelona Treyh
2014-01-31 14:22
Det är positivt att de gör klart med Ter Stegen tidigt så han kan flytta direkt till Barcelona när säsongen är över. Då hinner han "settle in" och såna grejer i den nya miljön. Jag hoppas också att vår nya mittback bli klar tidigt, men skulle inte förvåna mig om man jagar Thiago Silva igen ;) Nä skämt o sido. Jag önskar mig Vidic, då han är gratis och har mängder med rutin. Han skulle säkert få en nytändning i Barcelona. Och vi vet ju att alla Manchester United spelare drömmer om att spela i Barca då dom blivit asswiped så många gånger av våra spelare ;) Då kan vi satsa på Pique (som blivit galet bra under Tatas ledning) och en Bartra som har framtiden för sig. Vidic kommer säkert sätta eld i baken på deras herrar så det bli en nice situation.
Barcelona Dinho the artist
2014-01-31 14:13
Källström till arsenal alltså. En sak är i alla fall säker; Wenger rustar upp ordentligt inför Bayern.
Barcelona NoGo™
2014-01-31 14:10
Kun borta upp till 1 månad med en hamstring skada..
Barcelona Barcelonistas
2014-01-31 14:10
Bilbao tror jag klarar minst ett kryss på san mames!. Gött 3-4 poäng före mandrill är inte dåligt.
Barcelona Dinho the artist
2014-01-31 13:50
Acrobat
Jag var inne och hörde mig för på citys forum igår angående skadan då jag liksom du finner det underligt att det är så tyst om det. De visste inget heller men sa att de förmodligen skulle veta idag.
Annons: