/spanien/barcelona/forum/5642.aspx/spanien/barcelona/forum/5642.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-01-29 17:21
@Shaappaa:
"Moc, moc!"
Jhäger
2014-01-29 17:07
Det här med att Barca tittar på Albornoz tror jag inte är helt taget från ingenstans. Tittar du på hans uppsida så kan det definitivt vara en spelare för Barca om något eller några år.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FCB_Messi
2014-01-29 16:09
Baronen Du glömde neymar
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-29 15:52
@kingrodrigues:

Så går du längst ner så visas en startelva, så trycker du på "Seasonal" istället för weekly.
Barcelona Júnior.
2014-01-29 15:37
@Shaappaa:
Jag tycker att det är en ganska charmig bild. Man får respektera att spelarna har ett liv utanför fotbollen också. Hade det varit under träning, match, möte etc, då hade det varit en annan femma.
Barcelona kingrodrigues
2014-01-29 15:18
Fcbblaugrana Länka igen?
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-29 15:01
Enligt Whoscored är Ter Stegen Europas bästa målvakt såhär långt denna säsongen!

Otroligt bra gjort för en så ung målvakt.
Barcelona Taher (Barça-Red)
2014-01-29 14:44
Hej på er alla. Ville bara säga att veckans Måndag hela veckan ligger uppe nu och det diskuteras bland annat det som har kommit att kallas för Neymargate. Detta är också den 50:e delen av denna serie och vill tacka alla som läser och följer denna serie.

Ha det bra alla och fortsätter vi spela som vi gjorde i helgen så kommer även denna säsong att bli ihågkommen.

Visca!
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-01-29 14:40
Är sjukt stolt över Barca <3. Att vi låter våra talanger spela och tar hand om dem, förutom Thiago.
2014-01-29 14:33
FIFA och Uefa borde göra något. Man kan inte hålla på så här. Köpa spelare efter spelare. Nyligen köpte dem Salah. Chelsea har 23 spelare utlånade om jag har förstått de rätt.. Helt sjukt säger jag bara. Barca skapar talanger medans City och Chelski köper talanger.
2014-01-29 14:24
Bayern borde få en varning av Uefa. Snart har dem hela Dortmund och hela Bundesliga.
Barcelona Neymar N11
2014-01-29 14:24
titta på länken om ni har tråkigt, en av tidernas bästa match som hade allt.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-29 14:13
Det finns bara en Alex Song, haha king som vanligt.
Barcelona Shaappaa
2014-01-29 14:03
Bilden talar för sig själv...
Barcelona LeoMessi
2014-01-29 13:58
Menar dom att man inte få spendera en större summa än själva intäkterna eller själva vinsten? För Barcelonas intäkter kan till exempel vara 4 miljarder men själva vinsten kan vara 50 miljoner.
Barcelona NoGo™
2014-01-29 13:44
@Barcelonistas

Financial Fair Play, du måste visa upp "gröna" siffror i böckerna. Dvs du får inte spendera mer än man drar in. Men den regeln är helt meninglös imo, klubbarna bryr sig inte o det finns massa kryphål o liknande.
Barcelona Barcelonistas
2014-01-29 13:30
Gjorde inte UEFA någon regel att man inte fick värva för stora summor? Elr är jag ute och cyklar nu? För mig jag läste se för några år sen.
2014-01-29 13:24
Är det bara jag stör mig på Chelsea och Man.City shit dem värvar alla spelare i Europa bara för inget annat lag ska kunna värva. Uefa borde agera.
Barcelona Hyder
2014-01-29 12:46
Angående dessa oljemiljardärerna och FFP så svarade jag på lite frågor gällande just detta i veckans Fuera de Juego. Neymar-affären nämns flitigt också :)
Barcelona LeoMessi
2014-01-29 12:38
FCBlaugrana (Barcelona) Det får han tydligen men förhoppningsvis så irriterar detta många klubbar och då kanske dom inte vill göra affärer med dom. Men det är så klart svårt att tacka nej till ett bud som är 200 miljoner kr större än man hade sålt spelare för. Iaf, tycker att han är en jävla tönt, vem ger honom rätten att hota andra klubbar när han själv försöker rensa varenda klubb på toppspelare?
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-29 11:56
LeoMessi

Får han hålla på såhär och "hota" alla klubbar som vill värva från PSG. Exakt så sa han när Barca ville värva Thiago Silva.
Barcelona FCBlaugrana
2014-01-29 11:50
Detta bevisar vilken nivå Fotbollskanalen håller.

MIIKO ALBORNOZ (Malmö FF) scoutas för tillfället noga av Barcelonas representanter.

Tillåt mig skratta.
Barcelona LeoMessi
2014-01-29 11:35
Läste detta på aftonbladets silly season:

"PSG:s president Nasser Al-Khelaifi spänner musklerna och skickar ett rejält hot till Manchester City i en intervju med franska l’Equipe i dag.

Blaise Matuidi har ännu inte skrivit en kontraktsförlängning med PSG och på reporterns fråga om PSG räds att en klubb som Manchester City kan sno åt sig mittfältaren ryter Al-Khelaifi ifrån ordentligt.

– Nej. De vet att om de rör någon av våra spelare kommer vi att slå till mot dem. Vi kommer att kontakta deras spelare. Vi respekterar alla klubbar men om någon klubb försöker värva våra spelare får de ta konsekvenserna, säger Al-Khelaifi till l’Equipe.

Det var ord och inga visor…"

haha respekterar dom alla klubbar? Nu kastar han sten i glashus, dom försöker ju själva värva varenda spelare. Snarare han som inte bör vara så jävla känslig, varför ska han få värva spelare men gråta så fort någon vill värva deras?

Dessa oljemiljardärer har förstört fotbollen, dom har gjort så att mittenklubbar och bottenklubbar inte kan värva spelare med tanke på hur jävla mycket priserna har ökat tack vare dom.
Barcelona LeoMessi
2014-01-29 11:30
På boll* inte på vill haha! Jävla iPhone
Barcelona LeoMessi
2014-01-29 11:28
Det jag hatar med spanska domare är inte att dom blåser för varje kroppskontakt utan för att dom inte är konsekventa. Ena stunden blåser dom när en spelare bara förlorar en närkamp för att sedan låta tex mascherano göra en tvåfotare i full fart, även om det är på vill så är satsningen brutal.
Barcelona Bentley King
2014-01-29 11:27
@barcastuff: Al-Khelaifi (president PSG): "Messi rumours? Not happy about that. We never talked with Messi or Barça. For now, it's impossible" [parisien]
Barcelona the cameroonians
2014-01-29 10:27
Eduardo Iturralde (ex-Liga referee, 1995-2012): "The majority of the referees in the Liga are Real Madrid fans." [cuatro]

Precis som att vi inte redan hade förstått det :P
Barcelona Baronen
2014-01-29 09:05
Ballon d'or 2014, three finalists: Eden Hazard/Zlatan Ibrahimovic Luis Suárez Lionel Messi
Barcelona No Busi - No Party
2014-01-29 08:11
Ronaldinho the orginial
Det har gått 13 dagar sen han skadade sig och är troligen borta i 2 veckor till men jag kan trösta dig med att Iniesta fick grönt ljus i dag och är tillgänglig för matchen.

Goda nyheter, ta fram trollstaven nu och trolla för oss lite längst vänster kanten El genio.

Ronaldinho the original
2014-01-29 01:35
När blir Neymar spelklar ?
Annons: