/spanien/barcelona/forum/5611.aspx/spanien/barcelona/forum/5611.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo y Cesc
2014-02-05 21:57
Det är helt sjukt hur dålig Ronaldo är utan sina mål, Messi ska visa han nu hur en playmaker leker fotboll ;)
Postat via SvenskaFans-appen
Ronaldinho the original
2014-02-05 21:56
KarmaIsAKaranka (Barcelona) Vad snackar du om? Han fick hoppa in mot sociedad inte starta och han spelade bra en halvlek ikväll. Visst han har inte fått en bra start men du kan inte såga honom så snabbt.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-02-05 21:56
Halvtomt på läktarna... herregud.
Barcelona Barca-nist
2014-02-05 21:55
barcetia - ¡Javi Martinez

chilla mannen, du behöver inte gå till attack och idiotförklara folk här.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-05 21:54
Ancelotti går fram till domaren med ena ögonbrynet långt uppe och skakar hans hand. Domaren har gjort sitt jobb helt sanslöst nästan alla 50/50 situationer fick Real med sig, lägg därtill att Costa borde haft straff i första situationen.

Två självmål också kan man ha mer tur?
Barcelona Andreas-
2014-02-05 21:53
Real vinner som vanligt fel matcher.
Barcelona Deulofeu
2014-02-05 21:53
Spännande att se Barca svara på detta.

Vill Messi ge Ronaldo en present kanske ett hattrick!

Nu kör vi!
Barcelona Barca-nist
2014-02-05 21:51
alla real spelare skakar hand med domarna. man behöver inte vara geni för att förstå hur matchen slutade och hur domaren skötte sig . patetiskt
Barcelona Stoichkov~
Någon som kan tipsa mig om en bra Stream?
Barcelona Leo y Cesc
Två självmål skickar Real till final, tur måste man ha ibland men Real förtjänade att vinna men kanske inte med 3-0.
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
@barcetia - ¡Javi Martinez, por favor!:

Så du tycker Isco har underpresterat? Han har knappt fått chansen
Barcelona KarmaIsAKaranka
@Andresito:

Håller med. Atletico har varit ganska värdelösa ikväll. Från start. Från att vinna 4-0 i helgen till att ligga under med 3-0 idag är ett mysterium. Fel inställning från start. Real Madrid har varit hetare då de har haft kontroll på bollen. Spindeln Diego har inte lyckats ett skit i denna match.

Som sagt: jag är säker på att Simeone köpte in sig ett problem när han tog in Diego. Allt har ju fungerat för Atletico Madrid. Varför köpa en spelare som rubbar balansen i laget? :S Dessutom får han spela två matcher från start. Han har inte ens varit i Madrid i 6 dagar sedan han anlände från Tyskland men får ta plats i startelvan. Fel signaler till truppen tycker jag.
Barcelona barcetia - ¡Javi Martinez, por favor!
2014-02-05 21:50
Barca-nist

Tror inte riktigt att du förstår hur det fungerar i fotbollsbranschen med tanke på din otroligt korkade kommentar.

"inte första spelare de förstört"

För det första, är det ett fenomen som även associeras med våran klubb. Att vi skulle "förstöra" spelare. Hur kan det vara en klubbs fel att en spelare inte presterar så som den förespåddes i början av köpet.

En klubb budar på spelaren som sedan själv anser om budet är lockande eller inte.

Jag hade gärna tagit ett mångmiljon belopp i min ficka för att sitta på Real Madrids bänk.. Se det från ett annat perspektiv.
2014-02-05 21:49
@Andresito:

Det är väl en helt korrekt analys, tycker inte Real har imponerat spelmässigt alls. Två självmål och en domare som gör allt för att gynna de. Ingen säger att Atletico förtjänar en vinst, men Real har inte imponerat. Vad är pinsamt?
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-02-05 21:49
Förstår inte varför ni klagar på Tatas elva? Detta är ett perfekt läge för dessa spelare att ta revansch. Det är fullt förståeligt att han låter Alba och Mascherano spela. Jag tycker att detta är en klockren elva och att Tata faktiskt vill döda mötet redan i första mötet.

Nu till något helt annat. Jesé har verkligen imponerat på mig. Kommer bli riktigt fina dueller mellan honom och Deulofeu i framtiden. Något som gör ont i hjärtat att se är behandlingen av Isco. När var det sist han någonsin fick starta en match? Han var faktiskt en spelare jag skulle vilja se i Barca men vi gick miste om det tillfället i sommar och istället ruttnar han på Reals bänk när han kunde briljerat på vårt mittfält, som just lider av alla skador. Riktigt tråkigt att se Isco "the Golden Boy" förstöra sin karriär.
Barcelona Blaugrana91
2014-02-05 21:48
Real gör det bra ändå tycker jag, visst har man flyt, men tillskillnad från oss så söker man skott hela tiden, skjuter från alla håll i princip och det betalar sig, ibland kan bollen gå in via motståndare, stolpar osv.
Barcelona LeoMessi
2014-02-05 21:47
Ronaldinho the original (Barcelona) Jo, men han och speciellt Alonso tycks få göra mycket mer för att bli varnade än andra spelare.
Barcelona FCBlaugrana
Griezmann & Vela är det väl vi ska se upp med idag som vanligt? Fantastiska fotbollspelare.
@Barca-nist:

Det är inte Real Madrid som förstör Isco. Isco har gjort valet helt själv. Han valde pengar framför att få spela fotboll regelbundet. Det är helt rätt åt honom. Tycker inte ett skit synd om Isco. Jag faller inte för valpögonen. Hoppas han ruttnar på bänken med sina pengar.
Barcelona Andresito
Haha, så otroligt pinsamt att läsa här inne att Real bara har tur, att domaren är köpt osv. Vad har Atlético gjort så jävla bra ikväll som gör att ni tycker att de förtjänar att vinna? Real har ägt matchen.

Förr eller senare skulle Atlético åka på en sån här förlust, funkar inte med att spela samma 11 i en hel säsong.
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-05 21:46
Men nu lirar vi semifinal om 15 min.

Dags att skifta fokus till vår match nu bröder. Reals match är klar. De kommer gå vidare. Dags att vi gör detsamma och säkrar avancemang redan ikväll.
Barcelona Leo y Cesc
2014-02-05 21:46
Ronaldo? Spelar han eller?
Barcelona Rambla~
2014-02-05 21:45
Atleticos press är för dålig i kväll. Lika bra det, de tillåts ändå inte göra något av domaren. De spelar alltid på gränsen.
@Andresito:

Det kan du glömma. Sanchez ska ju spela istället. Han är ju mer självklar i en startelva än samtliga 6 spelare du räknar upp.
Ronaldinho the original
LeoMessi (Barcelona) Håller med men att säga kort existerar inte för honom är lite för mycket.
Barcelona Barca-nist
@Vampíro:

man får skylla sig själv. det är inte första spelare de förstör!

Barcelona jawwa
Ronaldo är i vanlig ordning sämst på plan när han inte får 100m fri väg eller en boll serverad på mållinjen
RedemptionMn
2014-02-05 21:44
Domaren är HELT på Real Madrids sida. Pinsamt att se...
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-05 21:44
Måste bara säga att jag är så stolt att vi inte har någon som beter sig som Ronaldo i vårt lag. Som gestikulerar kraftigt och skriker om han inte får passningar. Även om laget vinner med 3-0. Ser allmänt ledsen och bitter ut. Spelar för sig själv. Osynlig idag också.
2014-02-05 21:43
@Ronaldinho the original:

Vem fan bryr sig
Annons: