/spanien/barcelona/forum/5594.aspx/spanien/barcelona/forum/5594.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Canaletes
2014-04-09 22:40
Såg det här komma så var redan apatisk innan och nu. Hellre torska nu med 1måls marginal än att bli förnedrade som förra året.

Och ni som går över gränsen. Patetiskt
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
Behövs någon med lite stake i försvaret, och en ny frisk fläkt på mittfältet. Eller nej, det behövs 3 nya ordinarie startspelare i backlinjen, en ny anfallare och en ny startspelare som mittfältare.

Kan väl inte vara så svårt?, Just fan! transferförbud i 1 år och en ledning inte kan något som scouting och värvning för fem öre!. Framtiden ser ljus ut!!
Barcelona Neymar N11
Tyvärr måste man säga att Atletico förtjänar detta, man vinner inte med ett sånt spel som barca visade ikväll. Hatten av för Pinto som kämpade hela matchen.

Kärleken till Barca kommer aldrig minskas, vi kommer tillbaka.
Barcelona Illusionista
2014-04-09 22:39
@Grande Barca:

Håller med där, de har ett bra lag och kämpar som lejon! Jag hoppas innerligen de tar hem CL titeln. Svårt som bara den men jag hoppas verkligen. Lycka till Atleti!
Barcelona Essienesque
Grattis Atletico, jävlar vad svårt det är att få hål på er.

Hoppas ni går och vinner CL nu!
Barcelona jawwa
Messi behöver spelare som kan skapa chsnser åt honom, han behöver ett ordentligt försvar... men när vår äckliga clown ledning inte lyckas värva en enda back på 3 säsonger hur ska man då lyckas hålla motivationen uppe..... Nu till tika takan, den dog inför peps sista säsong... dags skrota den. spelare som neymar alexis med flera blir extremt lidande då dem allt som oftast får bollen stillastående och har 5m att röra sig på....
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona El Culé
Om lagets insats är patetisk, vad är då alla "supportrar" på detta forumet? Ett stort jävla gäng medgångssupportrar som ler och är nöjda när allt är frid och fröjd, men gnäller vid minsta lilla motgång.

Hoy, mañana, siempre Blaugrana.
Barcelona Acrobat
2014-04-09 22:38
Det är dessvärre för enkelt att försvara sig mot Barcelona i dagsläget. Atletico gör ett bra dubbelmöte, men det är en dagsslända. Kul för dom att vara vidare för första och förmodligen sista gången. Nu kommer dom bli sönderköpta och nästa år blir det ett mittenlag i ligan. Kom ihåg var ni hörde det först. Det värsta är att vi också kommer vara ett mittenlag nästa år om ingenting händer...
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
Ingen hade ändå väntat sig att vi ska vinna CL i år med Pique och Valdes borta. Vad ska atletico göra i CL? De kommer ändå åka på torsk mot alla lag som är kvar. Andra lag spelar inte som oss, 100 pass tills vi går till anfall. ***** Nu kan real och atletico glömma ligan. Vi ska få vår revanch på atletico i sista omgången och snuva de på ligan. Atletico kommer inte vinna CL, det jag kan lova. ***** Messi, du var absolut inte bra ikväll. ***** Tata - taktiskt misstag att ha Messi på kanten första halvlek. ***** Neymar - du skulle bara skjuta och inte försöka runda målvakt.
Barcelona ElTriplete
Helt tom inombords. Vet inte vad jag ens ska skriva.. Alla får ett fett jävla IG betyg. Hur i helvete kan ALLA spelare underprestera i en och samma match? Jävla sopor.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Handen på hjärtat!

Visst, vi har dålig försvar och en några löja spelare
Men gav vårt lag verkligen allt i den här matchen??

Jag anser inte det. Frågan är varför?????

Hör jag en gång till någon av clownerna från barca säga "Vi är världens bästa lag eller någon annan i det här forumet vet jag inte vad jag ska ta mig till..
Barcelona Grande Barca
o jag knullar er som säger si o så om messi så fort han inte gör mål, vart fan hade vi varit utan honom i ligan? era fucking barn
Barcelona NJ111
@Messidinho_10:

Han kör på 100%, han är bara slut som spelare. Vår framtid finns hos neymar
BARCA-més que un club
Fiasko att 2 lag från Madrid är vidare speciellt Real Madrid som haft lättaste vägen kokar alltså fyfan
Aléx
2014-04-09 22:37
Stort grattis till Atletico och Simeone, ni är värda allt denna säsong. Hatten av för en sån grym tränare och motiverade lejon till spelare.
Barcelona Rambla~
Bara bra vi åker ut. Vi har inte i semin att göra ändå. Altetico kommer att få betala för detta med att tappa ligan. Är övertygad om det. Dessvärre finns det nog också stor risk att även vi tappar ligan åt Real Madrid istället.

Messi ska inte ha någon lön nästa månad. Sådan jävla pissinställning på honom och så tydligt spara sig för VM är bara för bedrövligt att se.

Tata Martion, tyvärr, var beredd att ge dig en säsong till men så jävla handlingsförlamad under en hel match får man bara inte vara. För helvete, coacha laget.
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2 mål på 5 matcher mot Atletico och inte en enda vinst. Ni förstår att ligan är körd också va?
Barcelona KarmaIsAKaranka
Grattis Atletico Madrid.
Vi var värdelösa idag och jag hade aldrig velat se oss gå vidare efter dessa hemska 90 minuter.
Barcelona Davids3
2014-04-09 22:36
Skäms över kommentarerna som skrivs just nu...
Barcelona Criff
Kan någon spärra fjanten Andreas någon gång?
Barcelona Grande Barca
atletico har mer att ge i semifinalerna än barca med den här truppen.. försvaret håller ej, a madrid förtjänar det hoppas de tar hem det !!!
Barcelona Messidinho_10
Jag vill fan veta varför Messi inte kör 100%???
Barcelona Illusionista
Grattis A. Madrid, detta är välförtjänt! De är bättre än oss sätt över 180 minuter. De anfaller som ett lag och försvarar som ett lag. De kämpar tills de hostar blod. Vi orkar helt enklet inte hänga med denna gång. Jag är helt övertygad om att Barcelona kommer tillbaka starkare än någonsin. Oavsett vad en gång Barcelona, föralltid Barcelona.

Ni som svär, säger att det krävs storstädning, att Messi ska säljas mm.. det är bara löjligt. Visst behöver vi handla in spelare på en del positioner men inget mer än så.. Sälja Messi? Skärpning!

SNÄLLA SNÄLLA acceptera och förstår en förlust, så ber er från mitt hjärta var hur sura ni vill och besvikna ni vill, kritisera hur mycket ni vill men inga svordomar är ni snälla!
Barcelona Barieta
Väldigt dålig inställning till matchen av laget, slött och segt spel, ingen press , ingen vilja...

Vad gjorde Messi egentligen? Lunka runt.. det håller inte att inte ge 100 i CL
Barcelona barasfsdg
Man undrar om vissa vill spela fotboll
Barcelona KarmaIsAKaranka
Alves har vinnarskalle till skillnad från samtliga spelare idag förutom Alba och Pinto. De två sistnämnda får godkänt. Resten underkänt.
Barcelona Danne - Culé - 26
2014-04-09 22:35
Grattis Atheltico!! Ni var klart bättre! 2 lags liga i framtiden. Atheltico och real. Kommer bryta ihop snart och gråta för denna klubb, hur den styrs och hur den värvar. Älskar er mina cules
Barcelona NJ111
Tack för allt Messi. Men nu är det fan dags att casha in på han, killen är fan helt slut. Sälj till PSG eller city i sommar!
Barcelona älskabarcelona
Om inte en CL slutspels match kan motivera Messi då vete ja i fan asså!!
Barcelona Yaya24
Sälj BUSQUETS SNABBT, FJOLLA
Annons: