/spanien/barcelona/forum/5575.aspx/spanien/barcelona/forum/5575.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dinho the artist
2014-06-23 17:46
Jag hade helt ärligt blivit gladare av en backvärvning av viss dignitet än nyheten att Suarez, Robben och Ribery blivit klara för samma pris.
Barcelona SoM_Un
2014-06-23 17:37
i loove nannskog
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-23 17:26
@1.70-ligan - köp en back, tack:

Vi kan inkludera Alexis i affären, det kan inte Real Madrid.
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-23 17:23
Okej, så det är alltså likgiltigt för Suarez om det blir Barca eller Real Madrid. Då har jag svårt att se honom hamna här. Ska vi gå in i budkrig med marängerna?
Barcelona Smogen
2014-06-23 17:23
Rambla Tyvärr är det nog så att Juve fattat att Zubi är dumm i huvudet och mycket väl kan gå med på den idiotiska dealen Llorente-Alexis...
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Julia
2014-06-23 17:06
Hoppas på Chile ikväll!
Barcelona BARCA-més que un club
2014-06-23 16:57
tror ändå Chile vinner mot Holland ikväll vamos Alexis :)
Barcelona Rambla~
2014-06-23 16:45
Juve har fortfarande inte fattat att de är dumma i huvudet.

De föreslår Llorente byte rakt av mot Alexis? Eh? Llorentes markandsvärde enligt Transfermarkt ligger på 20m, Alexis ligger nu på 30m och lär stiga ännu mer efter VM.

Så Barca ska bara helt enkelt strunta i 10m, trots att Llorente även är 2-3 år äldre än Alexis. Seriöst, skäms för fan!
Barcelona Amo.38
2014-06-23 16:39
Haha Suarez är den enda spelaren som kan avlasta Messi i målskyttet. Fattar inte folk som inte vill ha hit en spelare av Suarez kaliber! Tycker hans spelstil är som klippt och skuren för oss.. Alexis?? Bitch please... bra i Chile men en Bambi på hal is så snabbt han drar på sig den blåröda dressen... 80 millar för suarez är kanske lite overkill men jag hade inte gråtit om han kom hit snarare firat
Barcelona Cule4life
2014-06-23 16:19
Vi var ganska krampaktiga i vårt anfallsspel denna säsongen. Suarez till Barca ? JA TACK för faan, Han är en strålande spelare oavsett vad han har gjort för små misstag.

En mittback ska värvas, Oja ora er inte.
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-06-23 16:18
Gustavo Balbi (father-in-law Luis Suarez): "Luis has nothing left to prove in England. It'd be the right time to move to Spain." [la sexta] Balbi (father-in-law Suarez): "Barça, Madrid? Doesn't matter which club in Spain. Out of respect for Liverpool, he wouldn't join EPL team."
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-23 15:33
Aftonblaskan har väl varit negativa till klubben sedan Zlatan debaklet, sen har dem bara följt den svenska avundsjuka vågen. Visst är det irriterande men vad ska man göra, jag jämför tidningen med amerikanska tmz
Barcelona koeman92
2014-06-23 15:33
@Vampíro:

Haha förlåt ditt inlägg var ju så bra att jag bara var tvungen att plagiera den.. Skämt åsido, men jag minns faktiskt inte att du gjorde ett sånt inlägg. Du får ursäkta mig!
Barcelona Barca 666
2014-06-23 15:30
Llorente mot Alexis kommer aldrig hända...om inte Juve kastar in 30-35 + Llorente så kanske denna ledning accepterar men jag tror inte det kommer hända

Läste att Barca var intresserade av att värva Mangla men har dragit sig ur då både Chelsea & City finns med i bilden....båda de klubbarna är villiga att betala 40 miljoner Euro (ca 35 miljoner pund) för Mangala men Barca tycker detta är dyrt

Fattar inget längre vi är villiga lägga ut 80 miljoner på Suarez som vi inte ens behöver och sen man inte lägga ut 30-40 miljoner för en bra back.

Hoppas ni som tror Barca jobbar i det tysta har rätt....14 Juli närmar sig och Lucho har begärt alla värvningar ska vara klara till dess...inte många dagar kvar om Lucho kommer göra jihad mot ledningen eller om vi tar in Pinto igen och skolar om honom till mittback sista dagen av transfer fönstret...Med Zubi i spetsen är alt möjligt :-)
Barcelona petersays
2014-06-23 15:21
@-SAMI-:

Han är en av de fulaste spelarna jag känner till efter Pepe. Peta folk i ögonen, sparka på spelare, bitas (ja, flera gånger), knytnävsslag i ansiktet på motspelare, filma, rädda en boll med händerna på mållinjen, stängas av åtta matcher pga rasistiska tillmälen, bråka med medspelare på träningar, ja han kan en hel del den vidriga Suarez. Hoppas han aldrig sätter sin fot på Camp Nou som hemmaplan.
Barcelona Barclasico
2014-06-23 15:09
Valencia defender Mathieu met this morning with Valencia officials. He said he would like to join Barcelona and asked to start talks [sd pd]
Barcelona -SAMI-
2014-06-23 14:43
Varför hatar du suarez?

@petersays:

Barcelona DM1982
2014-06-23 14:42
Det här kan vara bland det bästa som Laul på Aftonbladet har skrivit. Det är någon sjuk besatthet på Neymar och att han ibland faller lätt. På två matcher i VM så har i alla fall jag inte noterat någton filmning, på sin höjd någon förstärkning. Däremot så har han blivit sparkad på och kapad rätt rejält men det verkar inte spela någon roll. Jäkligt trist när media själva är de som driver på och lyfter upp det negativa hela tiden, speciellt nu när Neymar inte kan anklagas av någon att filma under detta VM. Påminner lite om när Niva skrev någon förvirrad krönika om Neymar efter Celtic-matchen borta, en match där Neymar fick väldigt mycket stryk och han inte filmade eller förstärkte någon gång vad jag kommer ihåg. Ändå ligger fokus på att Neymar filmar och förstärker....i andra matcher. Väldigt sjuk inställning till vad som är skäligt att rapportera. Neymar har fått väldigt mycket stryk och fått tagit emot många fula tacklingar, om det skriver tidningar inget. Känns jäkligt ruttet och bra av Laul att ryta ifrån mot sin egen tidning och arbetsgivare, känns som om det räcker nu.
Barcelona LeoMessi
2014-06-23 14:30
Alltså är barca verkligen seriösa med att dom värderar sanchez till 25M? Jag fattar inte hur dom kommer fram till den låga summan. Hade han varit katalan så hade dom hellre ätit sitt eget skit än att sälja honom för ett öre under 50 M.
Barcelona petersays
2014-06-23 14:04
Jag hoppas att Suarez går till Real. Jag hatar Suarez och skulle älska att hata honom i Real.
Barcelona Barcelonistas
2014-06-23 14:02
Llorente får barney att framstå som snabb.. Vi kan inte ha en så seg spelare i laget.
Barcelona Barclasico
2014-06-23 14:01
Claudio Bravo's transfer to Barcelona will be announced either on Tuesday or Wednesday [md]
Barcelona Barclasico
2014-06-23 14:01
Barcelona ask 25M for Alexis, who already has a 5-year personal deal with Juventus. The Italian club could offer swap with Llorente. [ts]
Barcelona B.BOSS
2014-06-23 13:51
Tycker journalisterna på md att det här är en bra deal eller? Barcelona ask 25M for Alexis, who already has a 5-year personal deal with Juventus. The Italian club could offer swap with Llorente. [ts]"
Barcelona LeoMessi
2014-06-23 13:24
Efter att ha läst det inlägget så vill jag att vi köper suarez bara för att få liverpoolfansen att gråta lite till. Slänger ur sig en massa påståenden som om dom vore sanna.
Jesper
2014-06-23 12:55
Ett inlägg från Liverpools forum som är j-vligt skrattretande:

"Barcelona är en barnarbetarklubb som sponsras av en av de mest äckliga regimerna den här planeten skådar och mutar bort en transferavstängning och sen försöker störa Liverpools förberedelser för CL...

Dessutom så är de likt Real Madrid beroende av banklån som finansieras av rikare euroländers medborgares pengar. Smuts. 100 % lyxfällan men ingen poängterar någonsin att kejsaren är naken. De har trots alla egna produkter en av världens högsta wage bills, som vilken oljeklubb som helst.

Håll tassarna borta jävla äckel, försvinn från fotbollsvärlden pajasluder!"
Barcelona Vampíro
2014-06-23 12:33
@koeman92:

Tyckte jag kände igen det inlägget, får lägga till copyright infringement i fortsättningen.

"Namn: Vampíro Postat via SvenskaFans-appen
Sänt: 2014-05-05 15:45
Zubi käkar lunch med Luis Enrique och hela världen vet om det direkt, i detalj dessutom. Och folk trodde han kunde göra klart med Marco Reus helt under radarn. Ninja please."
Barcelona Barclasico
2014-06-23 12:09
Luis Suárez wants to play at Barça after deciding on leaving Liverpool. He's always praised Barça's style of play [md]
Barcelona koeman92
2014-06-23 12:04
@Capitan \(^.^)/:

Förhandlingar i det tysta? Zubi kan inte ens gå på en middag med Luis Enrique utan att media och alla fans redan vet om det. Ninja Please..
Barcelona westinho - Sergio #16
2014-06-23 11:45
@Capitan \(^.^)/:

Jag tyckte det ryktades rätt mycket om Rakitic innan han blev klar för oss. Först dök det upp rykten om att Vi, Real och Atleti var intresserade. Kort därefter fick man information om att Barca var hans förstaval. Sedan förhandlades det en hel del innan han till slut blev klar, föga överraskande.

Hoppas dock att ledningen har nått stort på gång när det gäller mittbacksvärvningar, de har ju gått ut flera gånger och sagt att vi kommer ha ett nytt, starkt lag nästa säsong. Ett lag som vi kommer känna oss stolta över. Återstår och se.
Annons: