/spanien/barcelona/forum/5553.aspx/spanien/barcelona/forum/5553.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-02-12 09:43
Fcblaugrana För att spanska fotbollsförbundet konspirerar mot oss och Perez håller i trådarna. Taktiken går ut på att hålla oss vakna till 12 på natten så att vi inte orkar vakna till träningarna 10 på morgonen.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-12 09:34
Varför började Reals match 21:00 igår och vår match 22:00 idag?
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-02-12 09:30
Om det här blir nästa säsongs tröja får de gärna ha den för alltid för varje säsong. Jag blir helt Jävla galen, hoppas det stämmer.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-12 02:57
Pellegrini som nedvärderat oss något enormt där han menar att vi inte är samma Barca längre. Visserligen har han ju rätt men respektlöst ändå att gå ut så där öppet och säga det rakt ut. Pellegrini verkar förövningar vara en sur liten mupp, jag har inget emot att Mou köttar på Pelle.
Barcelona grande jw
2014-02-12 02:47
LaPulgaNr1 * Tata Martino

Vem fan bryr sig om Mourinho och vad han säger om Pellegrini? Samma Pellegrini som förövrigt ser ner på Barca och tror att CL-matcherna mot oss kommer bli en walk in the park.

Ser ut som en arg, hormonstinn liten 15-åring har skrivit ditt inlägg. Väx upp :-)
Barcelona LaPulgaNr1 * Tata Martino
2014-02-12 02:20
Vad är det med den smutsiga tolken från chelski? Pajasen ska hela tiden ge sig på Pellegrini. Skönt att råttan jobbade som tolk hos oss o inget annat. Sån råtta passar en Råttig klubb som chelski lr real. Jag skulle ta pellegrini som Barcas tränare före mouhoe alla dagar i veckan. Jag vill inte ha en ryggradslös rått tränare som bara kan spela på ett sätt - parkera bussen och sen kontra. Alltså anti fotboll. Han passads bäst som real tränare med en filmande christina. VÄLDIGT skönt att Pep knockade the special 5 varje gång. Jag älskar dig Pep! Du förstörde råttan haha. Christina penaldo slutar aldrig filma. Pinsamt haha. Han lägger sig i straffområdet mot atletico för att göra en penaldo.
Barcelona papillon
2014-02-12 01:44
Deulofeu

Nämen där ser man :)
Vad sägs om Benatia? Stark, lagom snabb, bollbekväm, rutinerad, hade varit super om man fixade över honom.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Deulofeu
2014-02-12 00:39
Jag menar backen givetvis ; )
Barcelona CuleAK
2014-02-12 00:34
Tror Deulofeu menar Atletic backen Laporte och inte vår förra president Laporta.
Barcelona papillon
2014-02-12 00:04
Deulofeu

Hade hellre sett den nuvarande presidenten istället för laporta. Tycker att laporta är för skandalomsusad.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Deulofeu
2014-02-12 00:00
Frågan är om det inte är sista chansen att vinna cl på ett par år i år.

Jag tänker just på Xavi,Puyol,Valdes och kanske Alves de blir ju inte bättre precis och att spela in ersättare tar lång tid.

Däremot vore det ju kul att se lite mer spring i laget.
Barcelona Deulofeu
2014-02-11 23:56
Är det bara jag som är sjukt spänd inför nybygget nästa år? Ter Stegen Rafinha Deulofeu? Så skulle jag vilja se tex Laporte ; ) Det som blir jobbigt att bli av med Valdes lagom tills han blivit bäst kommer bli tufft för tysken. Xavi och Puyol kommer det bli riktigt stora hål efter på många plan. Men som sagt oerhört spännande!
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-02-11 23:56
Barcelonistas

Om Atletico Madrid inte skulle ha släppt in de två första självmålen, så tror jag att Atletico skulle haft en bra chans att komma till Finalen.
Ronaldinho the original
2014-02-11 23:55
enkos (Barcelona) Tror han inte ville bli utbytt pga att han är ändå avstängd i Ligan två matcher till. Hans nästa match är väl om runt 19 dagar?
Barcelona Deulofeu
2014-02-11 23:54
Bra karriärval Sanabria din nuvarande klubb har bara 12 anfallare...

Det blir nog ingen debut i serie a detta året.
Barcelona [Carles Puyol 5]
2014-02-11 23:32
Man blir imponerad av Real med de menar jag deras försvar. Real har tagit sig till final och dem har inte ens släppt in något mål de är sjukt. Även om jag hatar dem men man kan inte blunda för något sånt. Real får 2 straffar idag men vår första match mot Real Sociedad skulle masken blivit utvisad och Dem skulle ha fått straff så lägg inte energi på Reals straffar. Ena dagen får Real och Barca domslut med sig men en annan dag får dem domslut emot sig så är dagens fotboll. Det är tur att vi inte möter Real just nu för dem är grymt starka "just nu" men om lite mer än månad när vi möter dem kanske dem har blivit lite sämre. Man vet aldrig med formen. Den 23:e mars möter vi Real alltså omgång 29 i La Liga det är en söndag för er som vill veta de. Vår form är inte bra just nu men om en månad kanske vi är i bättre form. Hoppas spelarna går ut imorgon och ger fansen något att hoppas för. Vi ska visa för världen att Barca ska resa sig ifrån helvetet. Visar laget samma inställning som mot Sevilla i andra halvlek då kommer vi att vinna över Real Sociedad imorgon. Grattis till Real och vi ses i finalen Real.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-11 23:32
FC Tiki - Taka - samtidigt så var Real överlägsna hemma man hade förmodligen vunnit ändå med nått liknande resultat även om Atletico inte hade gjort sina självmål.

I mon är det vår tur att gå vidare till finalen!

Barcelona FC Tiki-Taka
2014-02-11 23:27
Real Madrids väg till finalen = 2 straffar och 2 självmål av Atletico....bra jobbat!
Barcelona Zloty
2014-02-11 23:26
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:
Se länktips, hehe. Dålig kvalite på Samsung mobilkamera i regnet dock. När han lunkar runt på planen ser han ut precis som Neymar, så jäkla lik alltså. Var dock högst medioker mot Bremen i helgen men han är ju ung och har all tid att utvecklas för att hålla en jämnare nivå. Träffade typ alla Dortmund spelarna i helgen. Ingen säkerhet alls när de knallade från hotellet till bussen. Reus, Lewa och hela gänget promenerade glatt förbi oss 30 cm bort. Synd att man inte hade med en matchtröja som man kunde fått signerad för det var då inga problem så nära som de gick. Lewa: http://imgur.com/lpWMMUV Reus: http://imgur.com/i8iTQqr Klopp: http://imgur.com/9bRmPIk
Barcelona Deulofeu
2014-02-11 23:17
Straffar mellan Lille och Caen i Frankrike straxt...
Barcelona Gud är störst! - Pep el rei!
2014-02-11 23:13
Beställde precis Pep guardiola - another way of winning skriven av Guillem Balague. Har någon av er läst den och var den bra isåfall?
Barcelona Barcelonistas
2014-02-11 23:13
Jag tyckte Real var rätt så dåliga för typ 1-2 månader sen nu tycker jag däremot ( om man går efter senaste veckorna) att dom är ruggigt stabila.

Såg inte matchen hur var den vilka va bäst?
Barcelona enkos
2014-02-11 23:03
Real leder med 5-0 och Ronaldo vill fortsätta spela trots att han har en varning och riskerar att missa finalen,, det kallas egoistisk och inget annat...
Fc Barcelona! 3
2014-02-11 22:56
@Barca älskare124:

Håller med om att han förstärkte en del men det fanns kontakt så det är inte helt fel att dömma straff där . Men nog om det nu
Barcelona Barca älskare124
2014-02-11 22:53
Fc Barcelona! 3 (Barcelona) Du kan inte säga att första ska vara straff! Man ser klart och tydligt att Ronaldo filmar där! Andra var straff! Inte första...
Barcelona Leo y Cesc
2014-02-11 22:51
Tycker alla som håller på och ska försvara oss mot uefalona och skit ska lägga ner, vi behöver inte bli som dom i det andra forumet.
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-11 22:50
Han jag vill ha som Barcas nästa högerback gjorde detta målet precis. Juan Cuadrado, vilken spelare. Fantastisk teknik och här visar han på ett hyfsat skott..
Fc Barcelona! 3
2014-02-11 22:45
@RonaldinhoGaucho!:

Just såna inläg som sänker nivån här inne. Likosm vad är menningen med ditt inlägg? Vår förra match så fick vi med oss ett offside mål eller har du redan glömt det? Plus så va båda straffarna till Real idag rätt dömda. Både Real o Barca får många domslut med säg så sluta böla nu.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-02-11 22:43
Faan vad jag älskar B.Dortmund's fans alltså!!!!

Det är nog mellan de och Liverpool fansen. Men jag vet inte, Dortsmund publiken är så charmiga..

Vilken spelare de klippte. Aubemeyang heter han, och han är snabbare än Bolt de första 30 meterna. Han tog precis sitt lag till final.
Barcelona RonaldinhoGaucho!
2014-02-11 22:38
Chrome Livescore.com Atletico 0-2 Real Madrid 7' 0 - 1 (pen.) Cristiano Ronaldo 16' 0 - 2 (pen.) Cristiano Ronaldo ... så dom fick 2 straffar under 9min.. HUUR är vi Uefalona!? HUUUR?! på vilket jävla satt är vi laget som har domare med oss varje match när dom Alltid får med sig 2 straffar under samma match, rätta mig om jag har fel men var det inte den här domaren så själv gav madrid 7- eller 9 straffar när dom vann ligan 2012 ? och vi kallas fuskelona uefalona, laget med en 12e spelare? jävla incest barn dom är
Annons: