/spanien/barcelona/forum/5538.aspx/spanien/barcelona/forum/5538.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Cristiano Tello
2014-06-27 00:05
Hahaha Zubi kommer höja budet för Koke istället...
Barcelona Barclasico
2014-06-27 00:03
Officiellt: Koke förlänger med Atlético till 2019 hoppas Zubi läser det här!
Barcelona Rambla~
2014-06-26 23:56
Så jäkla kul att Algeriet gick vidare istället för helt profillösa Ryssland. En underbar glädje de visar, speciellt deras grymma fans. Jag unnar verkligen Algeriet denna framgång, de är knappast bortskämda med framgångar med sitt landslag.
Barcelona Barclasico
2014-06-26 23:27
@Vampíro:

yes gubben.. Jag är deras såkallad sändare.
Barcelona Vampíro
2014-06-26 23:22
Har @barcastuff skaffat en bot till forumet?
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Funeral Canticle (Lucho bienvenidos)
2014-06-26 23:18
@Barclasico:

Okej att summan är hög men fan vad nedstämd man blir när dem inte prioriterar försvaret högt :(
Barcelona Barclasico
2014-06-26 23:17
Because of his transfer fee of around 45M, Barcelona have definitely ruled out signing Porto centre back Eliaquim Mangala (23). [sport]
Barcelona Barclasico
2014-06-26 23:16
Marseille has given an intermediary a mandate until 19 July to try to sign Afellay. They are willing to pay 2M for the Barcelona player [vi]
Barcelona Rambla~
2014-06-26 23:16
Hehe, sköna profiler på läktaren när Algeriet kvitterade.
Barcelona Barc6
2014-06-26 23:10
Capitan. Kan bara hålla med dig!! Att man fortsätter att vilja ha Suarez det är sjukt! De bevisar bara hur dålig ledning Barcelona har! Jag hoppades på att den här avstängningen skulle få Barca att hoppa över Suarez då jag tycker att han verkligen inte behövs i Barca och verkligen inte för såna stora summor!! Ska man köpa in en 9a så ska de fan vara en som accepterar bänk och kan spela för att förändra spelet i en match!! Istället för att lägga pengarna på att köpa mittbackar så ska man lägga på en psykfall? Förstår inte!!
Barcelona Barca 666
2014-06-26 23:08
Skönt med att Suarez får detta straff hoppas bara fifa lär sig och straffar oärligheter hårdare...kan vara filmningar, osportsliga beteenden, filmningar, tränare som går över gränsen osv

Hoppas Barca nu fattar att Suarez är ingen spelare för denna klubb oavsett hans talang.....vi kan ju inte ha en spelare som man bara väntar på att få 1 år avstäning typ....Det bästa med allt detta är att nu kanske vi får behålla Alexis...Förrutom Suarez så är det väl bara Aguero som man skulle kunna ersätta honom med och det är omöjligt att City släpper Aguero...kan inte komma på nån annan

Nu hoppas jag att vi gör klart med några värvningar som vi behöver:

1. Mittfätare: Kroos eller Gustavo Luis känns som bra värvningar för truppen både ekonomisk, ålder samt spelar typ
2. 2-3 backar läste att även ManU är intresserade av Mathieu fine kommer inte gråta om just han inte kommer men en Marco Rojo typ som kostar ca 10 miljoner kan spela vänster o mittback eller Balanta....sedan en lite mer etablerad där Kompany hade varit drömmen men en Hummels kanske

Sen ser truppen faktiskt fräscht ut om vi får in 3-4 värvningar till....Om Yaya verkligen lämnar City i år hade det varit en liten personlig dröm att få se honom i Barca igen....killen älskar ju klubben så det kan inte gå fel
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-06-26 23:05
Because of his transfer fee of around 45M, Barcelona have definitely ruled out signing Porto centre back Eliaquim Mangala (23). [sport] Men 50M Alexis för en psykiskt instabil spelare, som inte får se en fotbollsplan på 4 månader och spelar på en position där det inte är krisat att vi behöver köpa. Jävla diarree styrelse #JuntaDimision
Barcelona Barcadinho.
2014-06-26 23:02
Verkar som att Fifa har skärpt ytterligare straffen på stämplingar med dobbarna.
Defour får rött för en stämpling som skulle ge gult kort för x antal år sen.
Det är bra - man ska skydda spelarna från sånt.
Barcelona AndreD
2014-06-26 22:39
koeman92 Tyvärr kan de inte mötas tidigare än i finalen :(
Barcelona Bentley King
2014-06-26 22:21
Frodo Så jävla sant! Därför har jag slutat läsa allt som finns på den skit sidan.
Barcelona DM1982
2014-06-26 22:16
true story.
Barcelona koeman92
2014-06-26 22:13
Bara jag som skulle vilja se en match mellan Ryssland och USA? Fatta vilken jävla glöd det skulle vara på en sådan match!
Barcelona Vampíro
2014-06-26 22:09
Ben Arfas föräldrar är faktiskt från Tunisien.
Barcelona Frodo
2014-06-26 22:09
Erik Niva fortsätter göra bort sig. Han är ett bra exempel på att det finns människor som är villiga att sälja sin integritet för mer pengar. Han ger det svenska folket det dom vill ha, dvs bullshit om att Ronaldos inlägg förändrade historien för att generera fler klick för Aftonbladet. Han vet innerst inne att det är fel men vad gör man inte för mer pengar och popularitet? Det är som att en läkare skulle skriva ut läkemedel till en erkänd tablettmissbrukare. Han vet att det är fel men han lär bli omtyckt av patienten.

Idag skriver han att "världens bästa spelare" avgjorde matchen för Portugal. En match som för övrigt redan var död pga målskillnaden vilket Niva inte nämnde. Allt för att höja upp Ronaldos insats och bli ännu mer populär i Sverige. Inget ord om den här turneringens bästa inlägg nämndes i artikeln.

Det är tråkigt att en journalist som var duktig sålt sig så himla lätt och numera bara kör med sensationsjournalistik.
Barcelona Rambla~
2014-06-26 22:07
Jag håller på Algeriet jag. Tycker de spelar en bra och underhållande fotboll. Tänk vilket kanonlag de kunde haft om flera spelare som härstammar från Algeriet inte valt att representera andra länder istället, tex Frankrike. Nasri. Även Benzema va? Ben Arfa är marockan eller algerier?
Barcelona Vampíro
2014-06-26 22:05
Vilket jävla mål! Inlägg och nick av absoluta världsklass. Och där stängde Capello matchen hehe.
Barcelona Vampíro
2014-06-26 22:01
Yes, gamle Vahid Halilhodžic. Hoppas Capellos Ryssland kan bjuda upp till offensiv fotboll, om det nu går.
Barcelona DM1982
2014-06-26 21:59
Ruskigt usla stats av Ronaldo i detta VM.

23 skott på mål, 1 mål.

Messi, 13 skott, fyra mål.
Barcelona Rambla~
2014-06-26 21:58
Algeriets FK, bosnier va?
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-06-26 21:56
Det är fan inte meningen vi ska få köpa spelare i sommar. Både marquinhos och suarez var nära. Av olika anledningar känns de ointressanta nu Ps. Säga vad man vill om Ryssland, men de har en mäktig nationalsång
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2014-06-26 21:55
@Barclasico:

Adriano plus 30M för Benatia hade varit riktigt bra i mina ögon för båda parter. Då vill jag ha in Mathieu fast som VB och mittback i behov. Glöm inte Grimaldo btw, när Mathieu lägger skorna på hyllan kommer han vara andravalet. Kanske borde bli sportchef.
Barcelona Barclasico
2014-06-26 21:51
After his 4-month ban, Barcelona are still interested in Liverpool forward Luis Suarez. They'll wait to see how Liverpool will react. [cope]
Barcelona Barclasico
Roma have made a "10M plus incentives" bid for Barcelona full back Adriano (29). The player has been offered 3M year salary. [gazzetta]
Barcelona Barclasico
Barcelona attacker Ibrahim Afellay (28) could join French club Olympique Marseille this summer. [vi]
Barcelona Lion24
2014-06-26 21:48
Väldigt konstigt, jag hittar inte en Erik Niva artikel där han skriver ''ASAMOAH FÖRÄNDRADE HISTORIEN MED SIN VÄNSTERFOT''. Då var Asamoahs assist mycket svårare och läckrare.
Annons: