/spanien/barcelona/forum/553.aspx/spanien/barcelona/forum/553.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ribohn Fan
2016-09-22 00:06
Herregud! Va lite nyanserade!
Mascherano gör en helt felfri match och är en av dem bästa i Barca ikväll.
Målet, ja han halkar, men vi gör ju fel hela vägen.
Frispark, då måste Suarez ställe sig bakom boll, så att dem inte kan starta igång så snabbt. Sedan mittfält sover helt och står och punktmarkerar varandra och sedan Piques närkampsspelet är bedrövligt och släpper bollen mellan benen.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-09-22 00:06
@Neymar N11:

Kan ta 1-1 mot A.Madrid så här tidigt i säsongen.

Men vad jag inte klarar av att ta längre är att det är nya skada på ny spelare varje vecka.

Den här veckan var värst. 3 fucking startspelare ?

Har de ändrat nånting i kosten eller träningen?
Vad är det som pågår?

Jag är så orolig. Poäng kan man alltid ta igen senare i säsongen. Men att förlora en startelva spelare varje vecka. Har vi tagit över Arsenals skada lista eller?
Barcelona Skurhink
2016-09-22 00:05
Det är ju Masches fel att han halkar åxå, han har noll av det lugn som Umtiti har! Går in i situtionen som en kåt råtta på Speed! Jag älskar Mascherano samtidigt som jag hatar att han spelar för oss! Men seriöst, Lucho! Vad är det för impotent coachning!?! 1-1 med 60min på klockan och han gör nada! Varken byten eller förändrar något i spelet!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Blaugrana91
2016-09-22 00:04
Mascherano gjorde det ändå bra innan han halkade, känns som att oturen var vår största fiende idag... Man kan inte heller klandra Gomes och Arda som inte får spela på sina optimala positioner. Kan dock tycka att Paco kunde fått komma in, men Enrique kanske inte ville riskera att släppa till än mer defensivt.
Barcelona Neymar N11
2016-09-22 00:00
Tar med mig första halvlek, vi spelade riktigt bra men ödet ville något annat. Vi kommer få det tufft den här säsongen, nyckelspelarna skadar sig lite mer än vanligt och på andra sidan har vi fått nya spelare som behöver tid för att komma in i laget.
Barcelona Blaugrana91
2016-09-22 00:00
[QUOTE=Barca - Puyol]Vårt problem är nog att vi är EXTREMT beroende av Messi. När han grovt markerad och lag som stänger av honom då vinner vi knappt eller tappar poäng. [/QUOTE] Samtidigt spelade vi riktigt bra förra säsongen utan honom, men självklart blir vi sämre Däremot kombinationen Busquets och Messi skadad blev ju knappast bättre...
Barcelona Gabriel
2016-09-21 23:59
Vi borde anställa Enkos som tränare, det hade gått så jävla mycket bättre. Med honom på bänken hade Mascherano aldrig halkat, Messi och Busquets hade aldrig skadat sig, och Neymars frispark hade seglat in i krysset istället för i huvudet på Atletico spelaren.

Jag vet inte vad styrelsen väntar på, vi sitter på en oslipad diamant här inne i forumet.
Barcelona Nemesis 10
2016-09-21 23:59
Andre Gomes är ingen pivote och vi tappade rytmen när Busquets blev skadad.

Vi har i princip fått 3 startspelare skadade på 2 dagar (om man räknar med Umtiti)

Jag är nöjd med ett kryss, men ändå inte på nåt sätt för vi släpper in ett riktigt skitmål.
Barcelona >The Reporter<
2016-09-21 23:58
Tycker att vi spelar bra idag. Vi hade vunnit med Sergio och Messi på plan. Det är även tydligt att Umtiti bör spela istället för Masken. Jag hoppas att han blir helt ordinarie(som det redan ser ut) när han kommer tillbaka.
Barcelona enkos
2016-09-21 23:57
@Barca - Puyol:

När han tar ut Busken och in med Gomes ska Rakitic ta Busken plats och Gomes ta över Rakitics men men .. verkar som LE har ingen fungerande i skallen kring taktiska drag. Sen slänger han in Arda på fel position igen..
Barcelona Seabrook
2016-09-21 23:57
@Barca - Puyol:

Det är sant, dock tror jag att vi kommer ändå att spela bra utan honom på planen, lite som förra hösten, när Neymar och Suarez började leverera på allvar.
Barcelona Bosketts
2016-09-21 23:56
Äsch. Vi har lite oflyt idag. Skador på våra två viktigaste spelare tidigt i andra och ett riktigt jävla skitmål på deras mer eller mindre enda chans. Sånt som händer.

Kan alla bara lugna ner sig lite. Framför allt ni som bara loggar in och skriver trams efter tappade poäng. Ni vet vilka ni är.
Barcelona Blaugrana91
Fattas väl bara att Messi och Busquets blir borta en månad nu... Jag hade kunnat acceptera 1-1 men när vi samtidigt åker på skador på två så viktiga spelare...Så störande! Lägg dessutom till det övertag vi hade i första! Nej, det här tappet känns nästan värre än mot Alaves av nämnda anledningar.... Har inte gett upp hoppet om ligan, men känns som att det mesta går emot oss tyvärr...
Tiki-Taka
Skall tilläggas att mascherano har orsakat 5 poängtapp! Umtiti alla dagar i veckan!
Tiki-Taka
Skall tilläggas att mascherano har orsakat 5 poängtapp! Umtiti alla dagar i veckan!
Barcelona L.A.M Nr 10
Var lite rationella, Real torskar enklare poäng än oss idag. Vi är tre pinnar efter med ett något svårare spelschema. Det som oroar mig är om både Busquets och Messi är borta fler matcher, för skillnaden på oss med och utan dem var idag enorm. När är Citymatchen? Då måste vi ha tillbaka dem.
Barcelona Barca - Puyol
Vårt problem är nog att vi är EXTREMT beroende av Messi. När han grovt markerad och lag som stänger av honom då vinner vi knappt eller tappar poäng.
Barcelona S.Eto'o
2016-09-21 23:55
Kan någon förklara varför Lucho krävde en bredare trupp och en fjärde anfallare om han vägrar spela honom!!!!!!
Tiki-Taka
Att halka i det ögonblicket är fan oacceptabelt!!!! Din jävla sopa mascherano. Du har gjort ditt i denna klubb!!!!
Barcelona Peshmerge - AS9
Marscherano har f*ckat två matcher nu. Mot Alaves var båda målen hans fel och ikväll halkar han framför Correa. Jädrans vad dåligt av honom alltså. Så förbannad man blir på såna misstag. Umtiti 7 dagar i veckan framför honom. Vill även påpeka att Luchos rotation är riktigt irriterande. Bäst för han att det visar sig vara värt i slutet av säsongen.
Barcelona Seabrook
2016-09-21 23:54
@Vampíro:

Messi får skylla sig själv lite när det gäller skador. Läkarna i Barca hade specifikt avrått honom från att spela landskamper med Argentina, men han sket fullständigt i deras rekommendationer.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-09-21 23:54
Tur att jag missade matchen.

Men jag frågar igen. Vad är för skador Busi och Messi åkte på?
Hur lång är de borta?

Varför alla dessa jävla skador?
Vad har de ändrat i träningarna?

Vad är det som händer?
Två, tre skador varje vecka

Vad är det som händer?+??
Barcelona Barca - Puyol
2016-09-21 23:53
Varför ens spela med Mashe. Han kostade oss allt. Lucho borde örfilas ordentligt
Barcelona A good coach is everything!
Vi är ett lag som inte verkar klara sig utan Messi tyvärr !!
Barcelona Seabrook
@DM1982:

Problemet är inte endast det, utan 3 minuters tilläggstid när Carrasco maskade och Messi var skadad? Atletico gjorde dessutom alla sina byten....jag blir bara så trött på detta. Hade det varit Real Madrid så hade de fått 4-5 minuters tillägg.
Barcelona Vampíro
Starkt av Atléti att komma tillbaka. Grym första halvlek av Barça men svårt att komma tillbaka efter den kallduschen med skador och sen deras slumpmål direkt efter. Surt att tappa poäng men man får inte glömma att detta Atlético numera är ett av världens bästa lag. Inget lag man bara kan köra över längre. Vill inte låta som en broken record men inget fan av varken Andre Gomes som pivote eller Arda som högerytter. Slöseri med talang bara. Nu blickar vi framåt och ber till Oden att Messi och Sergio är tillbaka asap. Visca el Barça!
Barcelona Rambla~
2016-09-21 23:52
Med facit i hand får man vara nöjd med kryss. Efter skadorna var jag lite orolig att vi skulle tappa det det. Fan inte lätt för Gomes och komma in på en så viktig position som pivote mot ett så tufft lag. Vi ska komma ihåg att är ovan på den positionen och har egentligen bara provat på det lite mot beskedligare motstånd. Arda bidrar tyvärr med ingenting än otaliga bolltapp.
Tiki-Taka
Mascherano....ditt fel idag!!!
Barcelona neymar JR
För mycket hat här inne, sov nu det är en ny dag imorgon :)
Barcelona shalit
Vi var överlägsna den här matchen. Sjukt att vi inte lyckades vinna. Några rapporter om Messi?
Annons: