/spanien/barcelona/forum/5526.aspx/spanien/barcelona/forum/5526.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Capitan \(^.^)/
2014-02-16 19:05
23 selected players ahead of Manchester City game:

Valdés, Pinto, Olazábal, Montoya, Piqué, Fàbregas, Puyol, Xavi, Pedro, Iniesta, Alexis, Messi, Neymar, Macherano, Bartra, Sergio, Song, Jordi Alba, Tello, Afellay, Adriano, Dani Alves, Sergi Roberto.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-16 18:49
Så jävla ful är han haha "Vilket jävla spel vi bjuder på. " Vilket jävla spel ja haha, somna ju fan nästan... Nej jag håller fast vid det jag har sagt jag tycker inte alls att Madrid imponerar visst är dom stabila men det känns ändå som att det inte kommer gå hela vägen för deras del. Dom har bra spelare men det brister i själva spelet som dom spelar. Jag ser heller ingen större potential i deras spel alls, jag tycker vårt spel har en tydligare tråd , det finns en enorm potential där.
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-16 18:45
Ramos försöker nu göra samma sak som Modric. Han har dragit på sig några enkla frisparkar nu men domaren har inte givit honom ett kort än. Förvänta er ett gult på honom innan matchen är slut. Detta pga samma anledning som Modric. Hahaha där kom en jättesatsning men han missade. NU IGEN Hhahahaha
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-16 18:43
Enligt mig borde Modric missa Atletico-matchen. Den jättetydliga varningen han tar så han blir avstängd emot i Elche och är klar för Atletico.

Real Madrid gör alltid så.

Den här var det mest uppenbara någonsin. Pinsamt att se faktiskt. Herregud.
Barcelona the cameroonians
2014-02-16 18:42
@Krabban94:

I länktipset kan du söka dig fram mellan lagen och se komplett statistik gällande det mesta.
Finns även en översikt där de 20 spelare, oavsett lag, som leder statistiken för respektive sak.
Barcelona AndreD
2014-02-16 18:33
grande jw Logiskt att han får spela lite mot sina blivande lagkamrater ju
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona grande jw
2014-02-16 18:32
Kul för Isco att han åtminstone får 15 minuters speltid när laget leder med 3-0 mot Getafe. Måste känna sig uppskattad :)
Barcelona Krabban94
2014-02-16 18:31
Nån som har en bra länk till årets kortstatistik i ligan?
Barcelona zick9
2014-02-16 18:27
@Ronaldinho the original:

De är världsklass men likväl i samma ålder som Jesé.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-16 18:25
Bra match mellan Asl och Liv
Barcelona LeoMessi
2014-02-16 18:20
Capitan \(^.^)/ (Barcelona) Jag tror att appen har fått många stora män att gråta haha! Kan vara så att det du skrev var ändå så pass bra att många inte svarar eftersom det enda man kan göra är att skriva att man håller med, då blir det en one liner:P Haha varit så för min del iaf, att jag inte har några invändningar.
2014-02-16 17:55
LeoMessi

Tack min vän för komplimangen. Därför har jag slutat med den appen helt och skriver istället från internet ;)
Barcelona LeoMessi
2014-02-16 17:52
Capitan \(^.^)/ (Barcelona) Jag läste inlägget du skrev igår och det var head on. Jag svarade på ditt inlägg och medan jag höll på att kontrolläsa min text så råkade jag komma åt "forum" på telefonen och då skickades jag direkt till forumet och min text försvann. Just därför suger svenskafansappen:/
2014-02-16 17:42
B-Guden Jag skrev för ett tag sen ett inlägg om vilken elva jag ville ha mot City och gav en del taktiska analyser. Ingen ville snappa upp på det ämnet utan fokuserade mer på Real Madrid. Sen kan det hända att jag faktiskt missar ett inlägg om något Barca-relaterat som jag finner intressant, pga all spam. Förresten, det är helt okej att titta på Real Madrids matcher och ge en genomtänkt, bra analys av deras spel och peka ut deras brister som våra gubbar kan utnyttja, istället för att spamma med betydelselösa one-liners om hur Alonso aldrig får gula kort. Om du/ni verkligen bryr dig om hur det går för våra rivaler skulle ni gjort det som står ovan. Allt som är Real Madrid relaterat och inte har någon som helst koppling med Barca hör hemma i Puertan.
Barcelona LeoMessi
2014-02-16 17:40
Ronaldinho the original (Barcelona) Januzaj är 18 år, typ 3 år yngre än honom och hans potential är större. Och sen om han blir bättre vet man aldrig. Dessutom är det väldigt svårt att jämföra dom två, med tanke på att den ene är striker och den andre är en kreativ spelare.
Ronaldinho the original
2014-02-16 17:38
zick9 (Barcelona) Götze,Alaba,Neymar och Varane är inga talanger längre utan dom är världsklass spelare. Och sen så är inte Januzay närheten av Jese.
Ronaldinho the original
2014-02-16 17:37
zick9 (Barcelona) Han har presterat mer än 1 månad. Han var tillsammans med Deulofeu överlägsen i segunda divison och han brukar oftast dominera i u-landslaget. Visst det är kanske inte Cl/VM men man ser hans potential. Men oavsett hur han presterat så kan han inte peta Ronaldo och Bale pga statusen dom har. Men du har lite rätt, han är inte än den bästa talangen.
Barcelona LeoMessi
2014-02-16 17:36
zick9 (Barcelona) Om jesé fortsätter prestera så måste dom bänka miljardmannen bale. Dom kan inte bale för han var för dyr, så dom får bänka Jesé som förtjänar speltid.
Barcelona B-Guden
2014-02-16 17:34
@Capitan \(^.^)/:

KOM MED NÅT ANNAT ATT DISKUTERA DÅ? ELLER GE FAN I OCH LÄS HÄR UNDER TIDEN DET ÄR MATCH FÖR REAL.
jo det finns flera som bryr sig hur det går för våra rivaler
Barcelona zick9
2014-02-16 17:31
Han har presterat i en månad och de kallar honom för världens största talang... Har de glömt Neymar, Varane, Pogba, Draxler, Januzaj, Götze, Alaba och co?
2014-02-16 17:29
Barcelonistas

Jag tror inte att det finns någon på detta forum som bryr sig lika mycket om Real Madrid som du. Snälla, sluta skriva om dem. Du bidrar med noll och det är bara tröttsamt att läsa dina och andras spam om hur värdelösa alla lag mot Real är...
Barcelona Andreas-
2014-02-16 17:28
Getafe skulle åka ur allsvenskan. Spräng arenan för helvete.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-16 17:24
Dom spelar ju inte alls bra och folk hånar mig här inne? Öppna ögonen och skåda deras spel.
Barcelona Neymessi
2014-02-16 17:23
Det som är så imponerande med Jesé är framförallt hans vilja, hunger och självförtroende. Snabb är han också. Förövrigt är deras spel inget vidare underhållande men dom lär nog vinna med ett par bollar iallafall.
Barcelona Andreas-
Getafe har ju inte en spelare som skulle platsa i allsvenskan.
Barcelona AndreD
Getafe missar friläge :)
Barcelona AndreD
2014-02-16 17:19
Hahahaha Pepe med årets filmning herrejävlar
Barcelona Barcelonistas
2014-02-16 17:18
Fc Barcelona - alla lag kan göra skitmatcher? Föra veckan slog vi Sevilla med 1-4 på bortaplan, och igår vann vi med 6-0. Valencia matchen var en tillfällighet, 10/11 säsongen förlorade tidernas bästa lag mot Hercules med 0-2 hemma bring any bells ? Kolla bara på Real det där e inget imponerande spel, det kommer aldrig hålla i längden.
Barcelona AndreD
2014-02-16 17:17
Sjukt hur mycket det äckliga jävla svinet Alonso undkommer kort varje gång
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-16 17:17
@Fc Barcelona! 3:

Du verkar ha koll. 6-0 blev det igår.
Annons: