/spanien/barcelona/forum/5494.aspx/spanien/barcelona/forum/5494.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ¡Barca! - Crèma Catalana
2014-02-18 23:53
@Barcelonistas:

Han kan förmodligen offside regeln, han är bara enögd och vägrar erkänna att det var mål. Dom vill ju skylla förlusten på domaren, men det blir ologiskt om han erkänner att domaren felaktigt dömt bort ett av våra mål. Komiskt
Barcelona Acrobat
2014-02-18 23:52
Messi och Iniesta var grymma ikväll!!! Pique kände jag inte ens igen! Helt plötsligt förstår jag att killen kan spela bra fotboll om han bara vill!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona basaric - "el guaje"
2014-02-18 23:52
Canaletes

Haha, det som är ännu roligare är att dom tog bort den tweeten.
Barcelona Zamboza
2014-02-18 23:51
Hittade denna inlägg på Uniteds forum haha. BREAKING! Barcelona will appeal Demichelis' red card in the hopes that they will have him back for the return leg at Camp Nou.
Barcelona Acrobat
Haha asså kolla Pasillo! Han får en hjärtattack snart. Den pojken kommer inte sova gott inatt! Han spyr ut galla över Barca inne på Puertan... han är i brisningstillstånd! Stackarn... Det gick inte enligt hans planer... Han har ju snackat om våldtäkt på Ethiad sedan lottningen. Han är tom...
Barcelona LeoMessi
the cameroonians

Thanks againg bro! :D

^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^

Tack så mycket :D
Barcelona Zloty
2014-02-18 23:50
Precis hemkommen från Etihad. Helfräsh arena, modernt och nice.
Rätt bra match av Barca, kontrollerade det mesta. City fick ju knappt låna bollen stundtals.

Tycker att Neymar kunde fått lite mer speltid men annars är jag nöjd.
Hyfsat bra stämning bland Barca fansen och skönt att det inte regnade.

Fan, nu har vi stora chanser att gå vidare. Bara att ösa på i returen nu. Visca Barca!

Nu är det dags att sova så man hinner med tåget till London för Arsenal - Bayern.

/ Out
Barcelona barca_joe
2014-02-18 23:50
Varsel säger alla att Messi var dålig? Måste vara avundsjuka. Bäst i världen med mil.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-18 23:49
En kille i City forumet säger att målet dömdes bort korrekt? Haha snacka om att inte kunna offside regeln..
Barcelona Canaletes
2014-02-18 23:47
Citys Twitter "fail"

Mycket roligt man tar med sig från den här matchen.
Coach Pep,
2014-02-18 23:47
City-redaktionen tyckte nog det var ytterst frustrerande att deras stjärnspäckade "dream-team" inte ens kunde få tag i bollen. Som om det inte räckte med att vi skämde ut deras ruttna lag-bygge så skämmer de ut sig själva genom att publicera ignorant idioti.
Barcelona Gabriel
2014-02-18 23:45
Brex

Jag kanske uttryckte mig lite klumpigt när jag sa att Alexis var "dålig" för det menade jag egentligen inte, det jag menade var att jag inte tyckte att han skapade speciellt mycket, och i ett läge där vi kunde döda dubbelmötet med ett till mål så ville jag ha in Pedro istället. Det står jag fortfarande för.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-18 23:44
Vårt mål som blev bortdömt
Barcelona Canaletes
2014-02-18 23:42
HIGHLIGHTS från Viasat Sport!

Barcelona Barcelonistas
2014-02-18 23:41
Pellegrini är en pussy det komiska är att han mot Chelsea gnällde över att dom bara parkerar bussen framför mål. Idag gör han exakt samma sak själv, om man inte gillar sin egen medicin så behöver man inte ge ut den till andra.

Vad var det för taktik ens? att vara så defensiv hemma tar dig inte vidare i Cl, det ska till enormt mycket ( flyt osv) för att man ska gå vidare så.
Barcelona the cameroonians
2014-02-18 23:41
Leo Messi

Here U go again Bro!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-02-18 23:40
@LeoMessi:

Lägg den på favoriten, då missar du aldrig en match. Du streamar rakt av efter någon timma alla matcher du vill se..
Barcelona FCB_Messi
2014-02-18 23:39
Sa verkligen pellegrini så ? Snacka om dålig förlorare . Måste ha gjort jävligt ont . Jävla pellegrina
Barcelona LeoMessi
2014-02-18 23:38
Pellegrinig är patetisk! Jag tyckte att handsen var solklar och det bortdömda målet såg jag inte så jag kan inte uttala mig om det. Han får käka upp sina ord, han snackade skit innan matchen ens hade börjat.
Barcelona the cameroonians
2014-02-18 23:37
Tycker Pelle ska fokusera på att förklara varför City på hemmaplan inte vågar spela sitt eget spel.

Han kan skylla allt han vill på domaren, sanningen är att Martino vann den taktiska matchen och det var därför City förlorade.
Barcelona NoGo™
Hahah Pellegrini flippar, patetiskt!
Barcelona Blaugrana91
Pellegrini är fan efterbliven....
Barcelona LeoMessi
2014-02-18 23:36
Någon som hittar ett långt klipp med highlights? Skulle vara väldigt tacksam om någon kunde länka det :D

Eller en sida där man kan streama matchen, så man slipper ladda ner :P
Barcelona Blaugrana91
2014-02-18 23:35
FCBlaugrana Vad är det för kommentar??
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 23:34
Pellegrini: 'This referee did Barca v Milan game at group stage & made an important error against Barca. Today he rearranged
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 23:33
"There's more important football in Europe than in Sweden", Pellegrini adds.
Barcelona Acrobat
2014-02-18 23:32
Trots att Neymar bara spelade en liten stund så såg man hur viktig han är för djupledsspelet och farten i anfallsspelet. Det ser lovande ut om både han och Messi får vara friska framöver! Underbar kväll! Alla Barcahatare är så deprimerade nu! Njut!
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-18 23:31
Pellegrini: "Jag tycker inte att det var en bra idé att sätta in en svensk domare i en så viktig match". Gnällgubben är igång direkt.
Barcelona FC Tiki-Taka
2014-02-18 23:30
Vad är det för fans City har, helt knäpp tysta kändes som att det var mer Barca fans än Citys fans på Ethiad.
Hahaha
Barcelona MessiyoyO 10
2014-02-18 23:29
Fegt av City att inte våga spela och visa varför dem gör så många mål i ligan. Dem har ju tunga pjäser framåt, varför slösar man bort deras kvalitéer? Visst, det blir större ytor för Barca att spela på om City går framåt mer ofta men det är så City oftast gör sina mål. Man vågar inte spela sitt spel på hemmaplan, ska man till Camp Nou och göra det? Där lär det bli Autobhan med trycket från hemmapubliken.

Sen att vi inte avgör matchen helt är lite dåligt. Men Men, det ska bli kul med ett returmöte. Tror att vi är ännu starkare till dess för att det känns som om vi börjar få en rytm i vårt spel.
Annons: