/spanien/barcelona/forum/5484.aspx/spanien/barcelona/forum/5484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
EliCule
2014-02-19 21:21
Neuer är djurig, han är är som en vägg och jävligt självsäker i sina beslut.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Sentuary
2014-02-19 21:18
Arsenal hade nog gjort 2 mål minst med Rosicky istället för Özil på plan. Vad sysslar karln med? Felpass, straffmiss och spelar allmänt loj.
Barcelona enkos
2014-02-19 21:17
@LeoMessi:

Han har ju gått genom Real skola och haft Mourinho som lärare..
Barcelona LeoMessi
2014-02-19 21:14
Özil är en riktig humörspelare, han kan bli oerhört grinig och gnällig!
Barcelona CRset
2014-02-19 21:12
Jävligt imponerad av Arsenal..står upp riktigt bra..fortsätter de så här så har de fan chans mot Bayern.. Sonogo imponerar stort än så länge
Barcelona FCB_Messi
Özil är fan värdelös ju . Hade valt kroos före honom till Barca
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
Bayerns defensiv är ju förvånadsvärt svajig. Det är helt klart deras svaga länk, sett till kvalitén på spelarna. Och ikväll funkar inte kollektivet.

Sedan saknas Schweini på planen också.
Barcelona [Carles Puyol 5]
Bayern är jo sämre i år enligt mig
Barcelona enkos
2014-02-19 21:07
Arsenals svaghet är sista tredje del,,
EliCule
2014-02-19 21:05
Jag skulle inte tacka nej till Mandzukic i Barca, han är slitvarg, nickstark och en perfekt anfallare för oss.
Barcelona Rambla~
Hehe, Atléti lägger inga fingrar emellan. :P
Barcelona Rambla~
Hehe, Atléti lägger inga fingrar emellan. :P
Barcelona Rambla~
2014-02-19 21:02
Skulle gissa att Arsenal har lekt av sig de värsta rommen nu och övergår till sitt vanliga mediokra jag.
Barcelona enkos
2014-02-19 21:02
Jag är inte alls rädd för Bayern i år.. Med en skadefri trupp kommer vi visa de vem som är bäst om nu Bayern tar sig förbi Arsenal,,,,
Barcelona Andreas-
2014-02-19 21:00
Bry er inte om vad andra säger om världens vackraste förening. Vi visade igår att vi är bäst i världen, det får hatarna att koka.
EliCule
2014-02-19 20:59
Bayern är inte sämre i år, laget saknar deras Messi...Ribery och svinklättraren...kan inte skriva hans namn på tyska.
Barcelona enkos
2014-02-19 20:57
Bayern utan Ribery är inte samma lag
Barcelona FCB_Messi
2014-02-19 20:56
Solklar offside . Någon som ens nämner det ? Nu när han missa den så kommer verkligen ingen nämna det . Era äckliga haters . Ni kan dra åt helvete !
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
2014-02-19 20:55
Lol, Arsenal har ätit upp ett chockat Bayern inledningsvis. Ett massivt tryck resulterar i en straff... och så missar man straffen :P
Barcelona Acrobat
2014-02-19 20:55
Arsenal våldtar Bayern, men den straffmissen kan bli avgörande!
Barcelona AndreD
2014-02-19 20:54
Hahahha sämsta straffen jag någonsin sett
Barcelona enkos
2014-02-19 20:54
Offside på Özil, men det kommer ingen diskutera, han spelar inte för Barca
Barcelona AndreD
2014-02-19 20:48
Vi behöver en spelare som Kroos
Barcelona enkos
2014-02-19 20:48
Arsenal kan vinna mot Bayern...
Bayern känns inte så starka i år tycker jag...
Barcelona papillon
2014-02-19 20:38
Till dagens båda CL matcher om det går :)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona papillon
2014-02-19 20:37
Vem är det som brukar ha dom hör riktigt bra YouTube länkarna till Barca matcherna?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Vampíro
2014-02-19 20:35
Man tycker nästan synd om Arsenal ikväll, ännu en gång stöter de på Bayern som i år kanske är ännu bättre. Dessutom startar de med en helt orutinerad anfallare i dessa sammanhang. Allt talar för att de åker på en ass-kicking of a life time. Vem vet allt kan hända men det ser inte ljust ut.
Barcelona Barcadinho.
2014-02-19 20:31
Jag kommer bli förvånad om Uefa bara ignorerar Pellegrinis anklagelser.
Mourinho fick tre matcher avstängning för likadana anklagelser på domaren för två år sen.

Jag hoppas att Pelle bli straffad och snart.
För min del redan i returmatchen- finns många hotell i Barcelona som erbjuder sändningar på bamse stora tv-skärm.
Vilken clown - har han fått lärodomar under tiden i Madrid? Jag undrar, eftersom jag kommer inte ihåg att han var likadan i Villarreal.

Barcelona enkos
2014-02-19 20:30
Jag vill att Atletico ska vinna men något inom mig säger att Milan vinner.. det är för hög odds på Milan, hela 3.45 trots erfarenhet och hemmaplan..
Barcelona ( Xaviesta )
2014-02-19 20:26
the cameroonians Jag håller med dig delvis, tex är jag väldigt glad att Tata varken är apatisk eller vild i sin natur. Men i vissa matchmoment vill jag se honom flyga upp och agera om han märker att motståndaren håller på att få momentum så han kan strypa deras adrenalintillförsel. Inte vara åskådare till teatern för att se vad som händer i nästa akt. En bra tränare spelar schack inför matchen och poker under själva matchen om du förstår hur jag menar. Jag är medveten om att vår bänk inte är av samma stjärnstoft som vissa andra storlag men just igår kväll hade vi en viss Neymar på bänken. Han kommer in i vad, 74:e minuten? Varför inte slänga in honom minuterna efter vårt ledningsmål då City var chockat och paralyserat och samtidigt sända en tydlig signal till resten av laget att nu knyter vi säcken, killar! Där och då hade vi momentum. Bytet kom försent helt enkelt och vi ska vara glada för Alves tunnel på Hart på övertid då en 1-0 ledning inför hemmamötet hade varit ganska bräckligt. Nu slutade dock allting gott, men mot skickligare motstånd längre fram (förhoppningsvis) i turneringen behövs en bra matchcoach och där är inte Tata riktigt än. Men jag har tilltro och största respekt för honom och jag självklart inte att Tata är usel på något vis, tvärtom han är väldigt bra på allt från taktik inför match, självinsikt, medvetenhet om egna lagets styrkor pch svagheter, openminded, hantering av presskonferenser och media i övrigt, kulturförståelse osv. Men just den här biten jag tagit upp tycker jag att han kan finslipa något.
Annons: