/spanien/barcelona/forum/5480.aspx/spanien/barcelona/forum/5480.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
6/4/2014 22:47
Nu var inte vår förra ledning några fenor på att sälja heller, glöm inte det. men visst, det är katastrof..
Barcelona LeoMessi
6/4/2014 22:42
Om cesc skulle säljas så kommer Roberto räknas som hans ersättare... Jag tror inte att vi kommer att förstärka laget, snarare så kommer vi att försvagas och klubben kommer att försöka övertyga oss Roberto är en bättre spelare än cesc.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona fc__Barça
6/4/2014 22:39
Kan inte länka men videon med Pique finns på @barcastufff på twitter
Barcelona Gabriel
6/4/2014 22:38
Om det stämmer att Cesc går för 33M€ så ät det fan en skandal. Vi kommer aldrig att bli Europas bästa lag igen så länge den här ledningen sitter kvar. Skulle inte alls bli förvånad ifall det stämmer.
Barcelona Vampíro
6/4/2014 22:36
Nu när man lugnat ner sig lite så låter det ju jävligt fake. Varför skulle Piqué ens gå runt och säga det till folk och hur fan vet han vad priset är? Nej back to square one, det låter jävligt påhittat. Personligen tror jag att Cescs camp precis som ifjol sprider lite falska rykten för att få folk i Barcelona att uppskatta honom lite mer. Inget fel med det, han får ganska mycket skit även från mig. Han har på nått sätt blivit en maskot för klubbens nedåtgående trend senaste åren. Han lämnar aldrig mitt i ett VM och han lämnar aldrig innan han ens pratat med tränaren. Inte efter allt han och klubben gick igenom för att få honom till Barça.
Barcelona fc__Barça
6/4/2014 22:29
Vill inte att Cesc ska lämna och ser det ändå som ganska otroligt att han går till Chelsea. Svårt och se att han skulle göra så när han känner så mycket för Arsenal sedan så tror jag absolut inte att han är en spelare Mourinho vill ha, just för att han inte är så stark defensivt. Sen är nog Mourinho ganska långsynt och tror inte han vill ha honom efter att Cesc tidigare visat att han inte är ett direkt fan av Mou.
Barcelona Vampíro
6/4/2014 22:29
Om han lämnar för €33M så ska han som förhandlat avrättas Game of Thrones-style. Det är en jävla skandal, en fucking skandal utan dess like. Nej jag hävdar fortfarande envist att det är BS även om det blir svårare och svårare att tro det.
Barcelona Neymessi
6/4/2014 22:28
Vår ledning är det bästa som har hänt Real Madrid.
Barcelona DM1982
6/4/2014 22:28
Darryl ?@LordMoloch

Torres: 50m. Luiz: 50m. Carroll: 35m. Cesc: 33m. Only one is world class. Only one is being sold by Zubizarreta. Un-fucking-believable.

Kan bara hålla med.
6/4/2014 22:22
Lackar ur snart. Cesc är en av de jag absolut helst ser stanna.. Och det var inte så länge sedan han pratade om att han började känna sig allt viktigare i klubben
Barcelona God is a five letter word - Messi
6/4/2014 22:15
33 miljoner för Cesc. Jag ger upp, den här ledningen är under all kritik.
Barcelona DM1982
6/4/2014 22:10
Spanish TV catches Piqué telling Del Bosque on audio that Cesc's deal to leave is done. We've now reached Watergate-level of Drama here. Intressant. För övrigt så kommer han gå för 33 miljoner. Reapris.
Barcelona Sir Alexis,PAK FA T-50 # Eterno Tito
6/4/2014 22:06
hörde att att Zidane kan ta över Barca... Seriöst kan ni sluta hitta på rykten hela tiden utan någon källa alls.
Barcelona [Carles Puyol 5]
6/4/2014 22:04
Har en stark känsla att vi kommer göra en stor värvning... Vi kommer värva stort men det kommer ta sin lilla tid.
6/4/2014 21:49
Hörde av en kompis och googlade sdn på det och fick flera träffar. Wenger sögs vilja betala stora pengar för honom och jag har bara en känsla av att det stämmer . Reus är en spelare som hade passat makalöst bra i Arsenal och det finns redan många tyska lagkamrater som kan påverka ... Ter stegen, agera :P
Barcelona Blaugrana91
6/4/2014 21:44
1.70-ligan - köp en back, tack Vart har du läst det?
6/4/2014 21:41
Reus är ju nära Arsenal ..
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
6/4/2014 20:57
Vår vibbar från upplagan i början av 2000 talet, vi går all in på offensiva spelare och snålar på försvars sidan. Nu har vi visserligen Pique och Bartra, men när fransmannen från Valencia länkas hit gång på gång blir man aningen orolig hur det hela kommer att sluta. Han är en duglig trupp spelare, men vi behöver mer än så på den centrala sidan.
Barcelona Nesto
6/4/2014 20:44
Ser endast att Reus kommer om Pedro lämnar. Om Fabregas lämnar så ser jag helst Rakitic+ Oliver Torres som ersättare.
Barcelona Lion24
6/4/2014 20:43
Mido

Broder, jag menar inget illa men om du vill bli tagen på allvar så räcker det inte med att du säger 'fick en nyhet, Reus är klar'. Det går inte. Du skrev källan men det kunde vara mycket bra om du kunde länka den också. Jag har sett bildbeviset på ditt påstående och hade du länkat den första gången så hade du inte fått de svar du fick. Alla kan göra fel och du kanske gjorde fel den här gången men var vaksam nästa gång så att det blir åtminstone lite seriöst när det gäller Silly Season på Les Rambles. Vi är verkligen i behov av spelarköp så därför kan varje rykte vara känsligt.

UPPMANING:

Jag har skrivit det förut och gör det igen. För allas skull, speciellt för våran, Barcelona fans, snälla länka källa när ni kommer med ett rykte. Det är du som bestämmer om du vill bli tagen på allvar eller inte.
Barcelona Mido
6/4/2014 20:40
Júnior. (Barcelona det stod att Reus är överens med barça å är klar. klubberna vill vänta med att gå ut offciellt efter VM. om det är sant eller inte det får ni avgöra
Barcelona DM1982
6/4/2014 20:38
@Mido:

Här är min källa om Maradona. ; )
Barcelona Júnior.
6/4/2014 20:29
Arabiska Eurosport (verifierad) på Twitter har tydligen bekräftat den värvningen. Kan dock inte arabiska så jag förstod inte alls mycket. Ska nog tas med en nypa salt.
Barcelona Mido
6/4/2014 20:27
Här är beviset. klicka på bilden
Barcelona Mido
6/4/2014 20:22
Jag skrev vad jag har fått. Det stod att Marco Reus har skrivit på för oss. om det är sant eller inte skiter jag fullständigt ... så bete er små barn
Barcelona Vampíro
6/4/2014 19:53
Tror inte på Cesc till Chelsea för fem öre. För det första så har jag svårt att se honom lämna Barça samtidigt som han går till Arsenals rival, han bränner alla broar redan där, det känns väldigt olikt honom som person. Sedan tror jag inte Mourinho vill ha honom heller, han är alldeles för tunn för att spela som en av två sittande mittfältare i deras ultradefensiva elva. Och han är heller inte tillräckligt snabb på kontringar för att lira som nr. 10. Nej det är ett endast ett BS rykte. Jag tror på det när jag ser det. Lustigt hur det funkar, nu vill jag nästan att Fàbregas ska vara kvar i Barça. Han är ju trots allt vår spelare. Rykterna lär vara många men jag tror knappast han vill lämna speciellt innan han pratat med Lucho. Det är VM snart och ingen kommer hända de närmsta 5-6 veckorna oavsett vad engelska skittidningar skriver. De vet inte ett piss.
Barcelona DM1982
6/4/2014 19:52
Enligt mina tvärsäkra källor så har Barcelona gjort klart med Maradona. True story.
Barcelona Mido
6/4/2014 19:47
elreval jag menade jag Marco Reus
Barcelona LeoMessi
6/4/2014 19:47
Enligt mina trovärdiga källor så har vi i smyg gjort klart med marquinhos, Laporte, hummels, Vidal, Pogba, thiago och suarez. Tro mig, jag har insiderinformation.
Barcelona Bentley King
6/4/2014 19:41
Om ledningen gör rätt och inte sumpar "planerna" som låter riktigt spännande så kam vi se ett mycket starkare Barca nästa säsong! Håller både tummar och tår haha!
Annons: