/spanien/barcelona/forum/5470.aspx/spanien/barcelona/forum/5470.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Lion24
2014-02-22 20:55
Vi har ingen kontroll på mittfältet alls. Tata MÅSTE sätta in Cesc nu.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
Tata borde införa en bötsystem enbart för Xavi och Iniesta om de inte skjuter på solklara lägen blir det 10000 euro per läge.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
Vi har inte vunnit borta mot Sociedad senaste 4 matcher ,, hoppas det inte blir femte gången ikväll ..
sociedad har noll respekt för oss..
Neymar11
Hade velat se platsbyte på Song och S.B och låta Song va mer offensiv med sin tyngd
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2014-02-22 20:54
De diskuterar Messi's brist av löpningar och att det känns som vi spelar med 10 spelare ibland men sen vaknar han till och gör målet..

De diskuterar också att Song sov på målet vi släppte in och att våra försvarare försöker hitta Busquets på mitten men de är förvirrade när båda Song och Busquets finns där...
Barcelona Gabriel
Någon som har någon bra stream? Min box dog nyss.
Barcelona NoGo™
De beskriver vårat problem perfekt i Sky Sports studion.

Tempot och rörelsen är alldeles för dålig.
Det känns som att laget spelar med 10 man eftersom Leo är så orörlig.
Busquets spelar inte på sina normala position eftersom Song tar upp den, de funkar inte ihop.
Barcelona LeoMessi
2014-02-22 20:53
Tycker det blir väldigt statiskt med Busi och Song samtidigt. Dom är på samma yta.
Barcelona B-Guden
@Ronaldinho the original:

Messi var den anfallare som hade gjort mest mål utanför straffområdet, förra säsongen eller så var det säsongen före det.

Finns ingen som sätter bollen på mål lika mycket som messi, hemskt sällan man ser messi skjuta utanför med typ 5 meter, medans man ser typ alla andra spelare deras typ vartannat skott går 10 meter utanför/över
Barcelona enkos
Messi equals Roberto Carlos as players with most Liga goals from outside the area (32) in the last 20 years

Messi bara petar in bollarna
Ronaldinho the original
2014-02-22 20:51
FCBlaugrana (Barcelona) Beviset på att Alla som säger att Messi bara gör mål innanför straffområdet är okunniga
Barcelona B-Guden
2014-02-22 20:50
det jag stör mig på att att alla spelare är fastklistrad på sina positioner, varför tar inte neymar en löpning in i mitten, får med sig sin försvarare, öppnar upp för adriano.

Varför förflyttar sig inte spelarna när dom passar runt bollen. det är mer rörelse i ett handbolls afall än vad vi har just nu
2014-02-22 20:50
Perez ringt domaren och gjort en Deal helt klart.
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
2014-02-22 20:49
@Treyh:

Tror du är ute och cyklar nu..
Barcelona enkos
2014-02-22 20:49
Allt sociedad skapar så gör man tack vare våra egna misstag och bjudningar...
Barcelona FCBlaugrana
2014-02-22 20:48
Messi equals Roberto Carlos as players with most Liga goals from outside the area (32) in the last 20 years
Barcelona Treyh
Jag hoppas Cesc kommer in tidigt i andra halvlek

Haha Ronaldhinho the original stick tillbaka till puertan =)
Barcelona enkos
Och sociedad publik riktiga pajaser, gör allt för att sätta press på en svag och idiotisk domare som går med på allt som publiken vill
Barcelona B-Guden
Bolltempot är lägre än vad det är på träningarna, liksom det är chill tempo som man har med bollen på vägen till stranden
Barcelona Z_Z
2014-02-22 20:47
Får vara glada över 1-1 i paus faktiskt då Sociedad har känts vassare såhär långt samt att Pique varit helt off i denna match såhär långt.

Tata måste ta in Cesc på mitten i andra så vi får något mittfältsspel. Sociedad äger ut oss på den delen av banan och tvingar ner Messi lägre då ingen på mitten står för kreativiteten utöver Iniesta som mestadels är på vänsterkanten.

Ska inte vara någon omöjlighet att vinna detta bara vi skärper oss lite i andra.
Barcelona NoGo™
Rena turen att vi inte ligger under med ett par mål...Krävs en rejäl höjning i andra! In med Cesc, som sagt ja tycker inte det funkar med Song o Sergio..
Barcelona *hjärta* Puyis krull #Messi hade chippat
Självmål kan jag förlåta, men att passa sig ur solklara skottlägen (Iniesta), eller veva med armarna innan domarn blåst (Neymar) kan inte ursäktas när man ligger på deras lönenivå. Störde mig också på Adriano som drog sig bakåt när Vela halkade in duellen. Gå in och kriga förfan tills domarn blåst!

Så, nu fick jag också skriva av mig lite.. :)
Barcelona [Carles Puyol 5]
Hahahaha vi har fucking anfall ja då blåser domaren av. Vill bara spy på denna domaren
Barcelona FCBlaugrana
Little things like a pardoned yellow card and no extra time when Barcelona are attacking, little things.
Minns ni innan när Valdes gjorde alltid darriga matcher och vi fick hjärtklappning varje gång bollen kom i närheten av honom? Pique är vår nya hjärtattack spelare. Man vet aldrig om han gör en bra match eller en totalt skit match. SHAKIRA BORDE LÄRA HONOM ETT OCH ANNAT OM PROFESSIONALITET I YRKET.
Barcelona Acrobat
Ett stort fett IG på första halvleken! Det är egentligen bara sista 5 minuterna som vi kommer igång. Stundtals blir vi helt utspelade! Jag vill se Neymar utnyttja sin fart betydligt mer än han gjort än så länge! När det går så långsamt så blir det lätt att försvara sig mot Barca. Höj bolltempot för fan!
Barcelona enkos
2014-02-22 20:46
Neymar o Iniesta måste ge mer, det räcker inte att promenera.. Ut med Neymar in med Sanchez...
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
Jag är inte nöjd med spelet alls! Sociedad känns farligare och matchbilden liknar cupmatchen senast när alla skrev att Barca spelade på resultatet och inte gick in för fullt. Nu ser man att så inte var fallet. De MÅSTE höja sig ett snäpp! Hur kan man ha så svårt mot Sociedad i match efter match???
Barcelona Neymessi
In med CESC!
Barcelona LeoMessi
Är domaren mentalt efterbliven eller? Han blåser av när iniesta har bollen vid sociedads straffområde. Sen vad tusan är problemet med tilläggstid i Spanien? En spelare kan ligga 7 minuter och få behandling på plan och det blir inte en minut i tillägg för det.
Annons: