/spanien/barcelona/forum/547.aspx/spanien/barcelona/forum/547.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona neymar JR
2016-06-25 16:43
Ett riktigt drömmål
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Rambla~
2016-06-25 16:43
Dock offside-varning på det målet. Embolo klart offside och skymmer sikten för målvakten. Fast godkänner inte Clattenburg det är risken för upplopp säkert stor. :)
Vlom
2016-06-25 16:42
@II Barça II:

Finns bättre cykelsparksmål som har gjorts i år...
Vlom
2016-06-25 16:41
Jävligt snyggt mål av Shaqiri (!!!)
Barcelona II Barça II
2016-06-25 16:38
Årets mål, inget snack om saken.
Barcelona Vampíro
2016-06-25 16:38
Madre mia! Shaqiri med turneringens mål. Kul att Schweiz är med igen.
Barcelona Neymar N11
2016-06-25 16:37
Shaqiri gjorde nyligen EMs snyggaste mål
Barcelona Gabriel
Jävlar vilket mål av Shakiri
Barcelona Lionel "Rey" Messi
Shaqiri med ett drömmål, påminner lite om Rivaldos mot Valencia. Sjukt snyggt.
Vlom
2016-06-25 16:19
@Andresito:
För att inlägget var riktad mot mig när jag argumenterade för Messis storhet i det argentinska landslaget på United Road (namnet på Manchester Uniteds forum på Svenskafans).
Barcelona shalit
2016-06-25 16:07
Messi är mittfältare i landslaget.
Barcelona Kröjff
2016-06-25 16:00
@S.Eto'o:

Du kanske skulle vara lite mer nogräknad själv, när du väljer citat utan vidare kommentarer för egen del, till att börja med. Ty att kalla sig Etoó förpliktigar till vissa krav på kvalitet och inte till dylika klavértramp som sprider så falska toner.
Mr. Tambourine man
2016-06-25 15:54
Det där Cruyff målet dom visade nyss i SVT studion... Magiker, ett geni... Vila i frid.
Barcelona Kröjff
2016-06-25 15:52
En bra bisittare kan vara betydelsefull när man tittar på fotboll via en TV-skärm. Och Staffan Lindeborg verkar ha fått en som toppat formen, lagom till slutspelet.
Barcelona S.Eto'o
2016-06-25 15:45
Andresito Jag började med citat tecken och skrev tydligt i slutet av citatet att det kom från Manchester Uniteds forum.
Barcelona Andresito
2016-06-25 15:39
[QUOTE=Vlom]Personen bakom signaturen "S.Eto'o" citerade bara inlägget från Manchester Uniteds forum på Svenskafans.... [/QUOTE] På vilket sätt framgick det förutom inlägget som skrevs efteråt?
Vlom
2016-06-25 15:30
@Andresito:

Personen bakom signaturen "S.Eto'o" citerade bara inlägget från Manchester Uniteds forum på Svenskafans....
Barcelona S.Eto'o
2016-06-25 15:00
Om man läser riktigt noga ser man att det var en skribent i Manchester Uniteds forum som stod för inlägget och att min efterföljande kommentar var ironisk. Fast det märker man bara om man läser RIKTIGT noga.
Barcelona neymar JR
2016-06-25 14:59
Haha han kan inte ha varit seriös, finns inte på kartan. Annars är det bara att förklara det som svenskafans mest idiotiska inlägg någonsin.
Barcelona Andresito
2016-06-25 14:57
Haha, inlägget som S. Eto'o stod för kan vara det trolligaste inlägg jag läst. Lika bra att mod tar bort inlägget direkt så att folk inte hinner mata trollet vilket troligtvis är hans avsikt. Visst kan man ha olika åsikter, men vissa åsikter är direkt felaktiga.
Mascherano#14 el Jefecito
2016-06-25 14:56
@S.Eto'o:

Snabbguide i hur man upptäcker ett troll...
Barcelona Gio Style
2016-06-25 14:23
Herregud vilken smörja.
Grabben har ju avgjort en massa slutspelsmatcher i CL och även finaler. Vilken pajas!
Barcelona S.Eto'o
2016-06-25 14:20
"Alltså de här med Messi har jag funderat på ett tag, vem är bäst , Messi, Ronaldo, Zlatan eller någon annan ., Messi i Barcelona är outstainding! Man har byggt laget kring Messi.. Han är uppvuxen i deras akademi.. Han gör många snygga mål och viktiga mål i CL.. Men: 1 Messi i landslaget förutom senast VM har varit osynlig trots han haft och har världsspelare runt omkring sig i landslaget. Han har gjort 55 mål på 112 landskamper i landslaget och det är för lite om nu ska säga att han e världens bästa fotbollsspelare.. Jämför det med Zlatan 116 landskamper 62 mål tex. Och hur jag som följer Cooa America och ser Argentina spela så gör Messi många mål precis som i klubblaget mot skitlag.. Där Barca vinner med 9-0 och Messi gör 3-4 mål.. 2: Messi har aldrig spelat i en annan klubb i sitt liv i Barca och i min bok så är Man världens bästa fotbollsspelare så ska man åtminstone presterat på samma nivå i 2 klubbar.. Tex Zlatan vart han än gått har han vunnit mästerskap, han har bärt lagen på sina axlar vilket Ronaldo gjort med när han både spelade här i United och i Real nu.. Dessutom har han gjort fler mål än Messi i landslaget fast på lite fler landskamper Dock gillar jag inte hur Ronaldo på senare år har utvecklat sig själv till en diva, nu i EM gnällde han att Island firade som de vunnit EM, Medans tex i matchen mot MFF i CL när de krossade MFF på hemmaplan firade han själv som han vunnit CL.. Men ska man rangordna vem som är och varit den bästa i världen senaste 5-7 åren skulle jag vilja de ska se ut så här Ronaldo Zlatan(inte partisk för han är svensk) Messi Outsider arjen Robben Men Priset som världens bästa fotbollsspelare som FIFA ger ut ska man ta med en klackspark generellt sett för som folk här säger handlar de mycket om sponsorer och populäritet , inte på vad man presterar på planen.. Och ärligt jag tycker Zlatan förtjänar att vinna priset iaf en gång med tanke på de han gjort ute i Europa .. För sitt lag och landslag, likt Robben.. Tar förövrigt landslagsranknigen med en klackspark, det är ett skämt."- Manchester Uniteds forum Messi gör mål mot skit lag tillskillnad från Ronaldo och Zlatan som gör hat trick mot bara toppklubbar.... Kanske det är dags att casha på Messi innan alla klubbar inser att Messi alltid vart en bluff
Barcelona wallmannen
2016-06-25 11:59
uj, uj, midsommardagen from hell... öhh, Heja Barca. Go natt.
Vlom
2016-06-24 23:53
Grattis på födelsedagen till världens absolut bästa fotbollsspelare i sin generation.
Barcelona Den vise mannen
2016-06-24 22:50
Håller med dig Dussel. Ordet lagom och tillräckligt verkar inte finnas. Jag som medel Svensson kan söka X antal jobb som jag kan tjäna X antal kronor mer varje månad men jag nöjer med med det jag har, för att jag trivs oc tycker det är OK. Kanske just därför att jag är en medel-Svensson. Glad midsommar, alla Cules!!
Barcelona Dûssel
2016-06-24 22:38
@Flexus:

Ja säg det till Messi som allt förjämnan förnya sitt kontrakt för att öka lönen. Tragiskt detta nu tävlar inte toppspelare längre utan även i lönen.
Barcelona Kröjff
2016-06-24 22:20
@Vlom:
Tänk om Maradona hade bröstat upp sig lika mycket som förbundskapten för sitt Argentina, inför kvartsfinalen i Sydafrika-VM mot Tyskland och satt samma press på spelarna med den sortens pedagogik. Då hade han väl fått bosätta sig på Cuba och rökt cigarr,med tanke på att laget han ansvarade för faktiskt fick stryk med 4-0...
Barcelona Kröjff
2016-06-24 21:59
När jag nu ändå är någorlunda "uppkopplad" härinne, så vill jag också passa på att kommentera det faktum att det finns dom som vill se Hazard i FC Barcelona.
Han lär inte bli billig men har svajat betänkligt under den gångna säsongen. Ska vi säga omkring en halv miljard kronor på ett enda bräde? Snacka om hasardspel.
Barcelona Rambla~
2016-06-24 21:45
Brexit kan åtminstone ha en positiv inverkan hos FC Barcelona. Jag syftar då så klart på La Masia. När Storbritannien nu väljer att lämna den europeiska familjen blir det väldigt mycket svårare för Wenger att föra in nyexaminerade La Masia-talanger till landet. Det kommer bli mycket strängare regler för uppehållstillstånd för EU-medborgare i Storbritannien efter uttåget. Wenger får framöver låta sin scouter häcka utanför brittiska akademier i fortsättningen. Halleluja.
Annons: