/spanien/barcelona/forum/5462.aspx/spanien/barcelona/forum/5462.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona barca!54
6/5/2014 23:25
Om Rakitic blir klar för oss kommer förmodligen en mittfältare att lämna. Glöm inte att Rafinha har kommit tillbaka från lån. En spelare jag tror Luis Enruiqe har stora planer för kommande säsong.
Barcelona Blaugrana91
6/5/2014 23:24
Jag ska erkänna att jag inte har superbra koll på Rakitic, vet att han är bra.
Men ni som har bättre koll är han bättre än Cesc?

Och jag kan dessutom tycka att vi bör värva in 2 nya mittfältare om Cesc lämnar.
Pogba/Koke och Raktic. Ryktas ju även att Xavi kan tänkas lämna.
Barcelona Cule4life
6/5/2014 23:17
Thx för att vissa gillade min tänkta trupp, Den hade varit hyfsat dyr, Men samtidigt har jag rensat bort många och många löner lösgörs..

Och Grabbar !

Vi kmr köpa 1/2 mittbackar, Om inte nu, Så efter VM. Detta VM är stort och många har sagt till sina agenter att inte störa dom, Spelarna vill inte höra ngt innan VM för att rubba koncentrationen. Och lita på att Barca kmr köpa en offensiv fixstjärna.
Peshmerge - AS9
6/5/2014 23:16
Nu vet man inte vad som händer med Cesc. Han är trots allt kvar än. Men glada nyheter om Raki nu är klar för oss.

#LåtFabregasStanna
Barcelona 1.70-ligan - köp en back, tack
6/5/2014 23:15
DM1982 Håller med, att klaga på något i rakitic-affären är verkligen att leta efter fel i allt. Mycket bra köp
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ali G
6/5/2014 23:14
Varför ska Cesc lämna nu när xavi har blivit äldre och kommer få en mindre roll?? Det är nu han ska få ett större ansvar och spela på sin riktiga position!! Tycker faktiskt synd om Cesc, han fick konkurrera mot den bästa fotbollstrio någonsin
6/5/2014 23:14
Hellre xavi än Cesc. I alla fall
Barcelona DM1982
6/5/2014 23:13
Känns som en del aldrig kan bli nöjda här.

Om det stämmer att Rakitic kommer till Barcelona, superbra.

Om det stämmer att han får 8 millar om året, varför bry sig om det?

Han verkar vara rätt så billig att köpa in, någonstans måste det ju kosta lite också. I slutändan så är det ju så att Barcelona knappast kan få ett slagkraftigt lag om de inte kan erbjuda saftig lön.
Barcelona barca!54
6/5/2014 23:12
Barcelona midfielder Xavi (34) is considering to accept a 3-year offer he got from a Qatari team. [catradio]
Barcelona san_miguel
6/5/2014 23:11
Varför kan ni inte vänta och bli förbannade på ledningen tills det är helt presenterat av någon klubb istället för rykten i tidningar?
Neymar11
6/5/2014 23:10
RonaldinhoGaucho! (Barcelona) Mou är den förste som hänger ut sina spelare och hånar dom i media. Han är den största hycklaren, och en hel del av hans gamla spelare har kritiserat honom
Barcelona barca!54
6/5/2014 23:10
Barcelona will pay 15M plus incentives for Sevilla midfielder Ivan Rakitic (26), who will join for five years, until 2019. [dimarzio]

Gnaska bra deal tycker jag
6/5/2014 23:09
Mycket bra värvning. Finess, fysik och känsliga fötter. Om det stämmer: Välkommen Ivan! Äntligen lite glada nyheter, och Fabregas e fortfarande kvar..
Barcelona RonaldinhoGaucho!
6/5/2014 23:08
@Barclasico:

Mourinho tillskillnad från vår klubb tar hand om sina spelare, vi hörde va Thiago sa, ingen från ledningen försökte ens övertala han och tito sket i honom vad gällde redan avgjorda matcher och allt.

Mourinho tar hand om sina spelare o bygger en relation, alla som har tränat under mourinho har bara pratat bra om han, se Zlatan, etoo, thiago motta, Zanetti o hela högen
Neymar11
6/5/2014 23:08
Hej då cesc Välkommen rakitic Så här jinxar man!
Barcelona Diar Shekha
6/5/2014 23:06
@DiMarzio: Mercato d'Europa: #Rakitic al @FCBarcelona: tra poco le ultime a @skysport24 @DiMarzio: #Rakitic to @FCBarcelona @DiMarzio: The contract of #Rakitic with @FCBarcelona will expire in 2019 JA DI MARZIO! :D
Barcelona RonaldinhoGaucho!
6/5/2014 23:05
det blir ingen back iår heller, har en sån fet jävla känsla att vi går backlösa iår med och ledningen mörkar det genom att sprida rykten om köpet av rakitic och återvändningen av rafinha och deloufeu och köpet av ter stegen, köper vi en back iår blir de nån back från ett mittenlag i laliga, vi kmr aldig lyckas klippa en bra back..

så länge vi har horungen Zubi som sportchef kmr vi ALDRIG få nån back.
Barcelona barca!54
6/5/2014 23:04
Den trovärdiga journalisten Di Marzio har gått ut och bekräftat affären.
Barcelona Rambla~
6/5/2014 22:56
Det där är bruttolön. Räkna med ca 4-4.5m, ungefär samma kontraktsförslag han har fptt av Sevilla.
Neymar11
6/5/2014 22:56
Nej fotbollen är tappad helt nu, ska han tjäna 8 miljoner € ?! Jisses Nej köper inte det, finns inte en chans att han ska tjäna mer än Iniesta, neymar, Sergio,
Barcelona Mido
6/5/2014 22:55
Jag trodde att det bara behövdes en total renovering av truppen. men nu vet jag att hela klubben måste förnyas , till och med städerna måste bort :p
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
6/5/2014 22:53
Neymar11

Vem vet, han kanske försörjer hela Kroatien som Thiago Silva gö rför sitt hemland haha!:D
Neymar11
6/5/2014 22:51
8 miljoner €/ år? Hahah wtf
Barcelona barca!54
6/5/2014 22:50
Sevilla midfielder Ivan Rakitic (26) will sign a 5-year contract at Barcelona worth 8M a year. Transfer fee will be around 20M. [bild]
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
6/5/2014 22:49
Enligt BILD är Rakitic klar för oss.
Barcelona Barclasico
6/5/2014 22:39
Mourinho: “I'm interested in Cesc's situation because I know he's looking forward to leaving Barça and returning to England.” [yahoo]

Fan vad jag Hatar den killen!
Barcelona koeman92
6/5/2014 22:37
Cule4life Ser faktiskt helt jävla genialiskt ut när man tänker efter. Fyfan vad bra vi hade varit med den truppen! Bortsett från att jag gärna hade tagit bort Alves och lagt till De Sciglio/Piszczek på högerbackspositionen.
Barcelona FC Tiki-Taka
6/5/2014 22:34
@Cule4life:

För att man har Tiger Woods som sportchef......
Barcelona Cule4life
6/5/2014 22:23
Vf ser inte truppen ut såhär

Målvakter

TerStegen/Bravo

Backlinje

Alves/Montoya - Pique/Batra - Hummels/Laporte - Alba/Adriano

Mittfält

Cesc/Rafinha - Sergio/Macherano - Iniesta/Rakitic

Anfallet

Deulafeo/Messi - Agüero/Alexis - Neymar/Rues
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
6/5/2014 22:16
@1.70-ligan - köp en back, tack:

Tro mig, vi skulle få mer dynamisk mittfält med Rakatic, Iniesta, Mbia/Busqet.

Jag önskar Cesc all lycka, bara han blir lycklig men för helvete för rätt pris.

Nej, jag orkar inte bry mig längre..
Annons: