/spanien/barcelona/forum/5458.aspx/spanien/barcelona/forum/5458.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-02-26 21:52
Schalke får Madrid verka som Fanstastic 4.
Postat via SvenskaFans-appen
Neymar11
2014-02-26 21:51
Amo.38 Patos karriär förstördes utav alla skador Så gör om gör rätt igen
Barcelona Barcelonistas
2014-02-26 21:45
Zloty - Bale är inte ens topp 10 i världen jävligt överskattad om du frågar mig... Hybrisen har aldrig varit större 0-2 borta mot Schalke och helt plötsligt är man bäst i världen? Bayern och Barca har visat vad dom går för mot världsmotstånd.
Barcelona koeman92
2014-02-26 21:42
@Zloty:

Hej din madridista.. ser att ditt konto precis skapades idag. Låt mig påminna dig om att våran sk "överskattade" Neymar bl.a stod bakom alla våra mål mot er, dominerade confederations cup och redan gjort ett hat trick i CL och avgjorde supercupen mot Atleticp på bortaplan, medan Bale knappt gjort ett skit under nästan hela höstsäsongen. Spelade han ens i el clasico? Jag såg honom knappt i alla fall. Att ha blivit vald till bästa spelare i en farmarliga som PL och göra mål mot ett korpen försvar säger mig inte mycket, syns alltmer tydligt varför engelsmän/PL spelare oftast misslyckas i la liga. Seså, tillbaks till puertan med dig!
Jeffson
2014-02-26 21:40
@Barcelonistas:

Mannen som skulle sluta kopiera och klistra eftersom det sänker nivån på forumet slår till igen.

F.ö förstår jag inte varför det är så viktigt att jämföra olika spelare och kriga om vem som är bäst och vem som gjort vad osv. Vi har Neymar i vårt lag. Varför inte bara njuta av det?
Barcelona Mr Culé
2014-02-26 21:40
Kan bara hålla med dig. Har aldrig sett en större fotbollsdiva än Ronaldo, som alltid oftast tänker på sig själv än laget i första hand.
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-02-26 21:39
Madrid har hittat en bra balans med 3 grovjobbare i Alonso, Modric och di Maria. Vårt lag har de grovjobbarna på kanten i Pedro och Alexis. Iniesta och Xavi hjälper inte till på samma sett som förut.
Barcelona Amo.38
2014-02-26 21:37
Neymar11 Pato då blir det bättre? Nej jag älskar neymar för att han är en Barcelona spelare, men faktum kvarstår att han kan bli en ny robinho/pato/adriano listan kan göras oändlig känns det som! vare sig du vill det eller inte, han har fortfarande vunnit jackshit och för dom pengarna han värvades för så vill jag se lite mer "impact" Sen tar jag hänsyn till hans skador självklart och att han har oändlig talang är jag med på!
Barcelona Acrobat
2014-02-26 21:35
Det är pinsamt att se Ronaldo gestikulera efter varje missad målchans! Han är så besatt av att slå målrekord i CL att det är sjukt. Däremot är det skoj att han är så ineffektiv som han är.
Neymar11
2014-02-26 21:35
Du drog en parallell mellan han och adriano Underskatta aldrig vad en gör på landslag nivå, då det är den svåraste scenen att prestera på
Barcelona Amo.38
2014-02-26 21:34
Neymar11

Har jag sagt att han är värdelös eller? Du får det att låta som det!
Han är fortfarande en råtalang han har mycket kvar att bevisa innan jag kan säga att han är värd vartenda öre! Sen så är benknäckarligan i brasilien inget att skryta med!
Barcelona LeoMessi
2014-02-26 21:31
Amo0227 (Barcelona) Fabregas är en kreatör, han är antagligen bäst i världen på att slå djupledsbollar. Men han är ingen spelmotor likt xavi. En spelare som Gundogan är mer lik Xavi, han vårdar boll och styr tempot från en lägre utgångsposition.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-26 21:31
"Denna halvlek är de bästa vi sett av något lag i cl denna säsong! Detta på tysk mark!"

Lugna dig det är Schalke ni möter..
Neymar11
2014-02-26 21:30
Amo0227 Såg du el classico? Såg du Bale då? Nej inte jag heller Neymar har varit Brasiliens stjärna nu snart 4 år och han är 21 år gammal. Upprepar mig Brasiliens stjärna i 4 år och han är endast 21 år gammal Förra årets confed.cup var den starkaste upplagan någonsin Italien Spanien Uruguay Mexico Japan Och han briljerade varje minut som han spelade, mot all motstånd
Barcelona Amo0227
2014-02-26 21:28
LeoMessi

Denne Cesc asså , kan inte riktigt sätta fingret på om han är den fanbäraren efter Xavi på mittfältet. Han har blandat makalösa prestationer med helt platta matcher. Jag är väldigt kluven när det kommer till honom!
Barcelona LeoMessi
2014-02-26 21:26
Amo0227 (Barcelona) Fabregas gillar att springa in i straffområdet och därför gör han ändå ganska många mål. Men visst, han är egentligen ingen Box to Box spelare.
Barcelona Amo0227
2014-02-26 21:24
Gio Style

Minns du Adriano i Confed? Vart är han nu? Dra inte för stora växlar av en obetydelsefull tunering!
Barcelona Treyh
Kom igen PL...? Jag har hört det där.... världens mest överskattade liga.

@Zloty:

Barcelona Amo0227
Vi saknar en box to box spelare! Ingen av våra mittfältare gillar att springa in i straffområdet så sjukt irriterande!
Barcelona Acrobat
2014-02-26 21:23
Vilket korpenlag Schalke är alltså... Dom läcker något kopiöst bakåt och sumpar målchanser som dukas upp på silverfat...
Barcelona Gio Style
2014-02-26 21:22
Säg vad ni vill om brasilianska ligan (som är långt ifrån dålig) men det Neymar gjorde under Confederations Cup kan inte många spelare göra.
Förringa inte hans prestationer.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-26 21:21
En vinst mot Schalke 04 är ingeting man ska vara stolt över herregud. Den matchen ska man bara vinna allt annat vore ju bara pinsamt.

Ska bli intressant och se när Real får möta någon bra lag känns som det var ett tag sen.. har ju varit mycket Apoel,Schalke,Lyon osv.
Barcelona Sentuary
2014-02-26 21:18
Eller juste köpelag har inga legender
Barcelona Sentuary
2014-02-26 21:18
Lol Drogba legenden filmar mot sitt gamla lag
Barcelona LeoMessi
2014-02-26 21:17
Amo0227 (Barcelona) Vårt handbollslir hämmar alla våra anfallare, till och med Messi. Vi spelade bra under hösten då vi hade mer ytor att löpa på och det samtidigt som vi hade ganska stort bollinnehav.
Barcelona Krabban94
2014-02-26 21:15
Vad har det egentligen för skillnad vem som är bättre? Bryr mig inte fast Puyi spelat i anfallet och gjort hattrick eller solomål varje match så länge vi vinner! Det är dock plus i boken om nån av våra stjärnor gör målen annars helt samma!
Neymar11
2014-02-26 21:14
B-Guden Jasså? Hur kommer det sig? Han gör det en 34 årig Xavi gör :) kanske vinner någon mer boll Ta bort Alonso från millfältet, så blir modric inget alls
Barcelona Amo0227
2014-02-26 21:14
LeoMessi

Jo det har du rätt i men Neymar gynnas av ett mer rakare spel! Vårt handbollslir hämmar honom något oerhört känns det som! De samma gäller Alexis som inte heller kommer till sin rätt ibland.
Barcelona LeoMessi
2014-02-26 21:13
Hur mycket har Neymar spelat efter juluppehållet? Han gjorde mål mot rayo (kanske inte superimponerande) och assist mot city. Och en dålig match mot sociedad, vilket hela laget gjorde. Han var ju skadad i ett par veckor så, ge honom lite tid.
Barcelona Zloty
2014-02-26 21:12
Bale ÄR bättre än Neymar. Snälla, Bale dominerade i Premier League. Neymar spelade i Brasilianska ligan som är klart, klart, klart sämre.

Neymar har potentiall att bli en världsartist men just nu håller jag Bale bättre.
Annons: