/spanien/barcelona/forum/5446.aspx/spanien/barcelona/forum/5446.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar N11
2014-02-22 21:59
Hatten av för Sociedad som visade hjärta och kämpade hela matchen. Vi kommer tyvärr tappa fler poäng på bortaplan med detta spel. Varför skylla allt på Messi, hela laget gjorde dålig match.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcelonistas
Tata får ta på sig den här förlusten då han väljer att starta med 2 defensiva mittfältare i en sådan här match. Det gäller nu att hitta en elva som Tata vill köra med det funkR inte att rotera så här. Var det inte just Tata som sa att det var slut på allt roterande? Nej detta va så jävla onödigt.. Men det är långt ifrån över en utav Real och Atletico kommer att tappa nästa vecka, plus att vi har båda lagen kvar att möta.
Barcelona NoGo™
Pique: "Things didn't work out today. It's not worrying, these things happen. Now we have a week to prepare for the next game." #fcblive Samma standard svar som alltid när de gjort en patetisk match... Det är lugnt helt enkelt, enligt Pique... pffff
Neymar11
2014-02-22 21:58
Man ska kunna ta en förlust, en förlorad liga titel är ingenting Men när man har en heltrupp som inte vill spela med hjärtat. Då har vi all rätt bli förbannade som fans Det är jävligt synd att Barca tidningarna inte kommer hänga ut spelarna imorgon. För alla behöver läs hur jävla dåliga dom var och komma ner till jorden
Barcelona Barcadinho.
Barca ha varit ojämna alldeles för länge. Det kommer inte räcka för en liga titel så här.
Laget behöver dessutom spela igen en kanon bra match mot city för att inte få en till svart kväll som idag där bristerna blir tydliga.

Neymar har tyvärr inte gett laget en markant ny dimension och han är den enda värvningen. Inget riktigt nytt blod sammanlagt i truppen.
Det kan räcka för en kort turnering som Cdr, men inte för en hel säsong.
Hoppas att min magkänsla har fel.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
@socccerfan1:

Trots att Tata sa att vi inte ska rotera lika mycket senaste veckorna.
Jag förstår inte poängen som du säger varför ska vi vila spelare när vi har match om 8 dagar.

Varför spelar Tata Song på Busquets plats??
Det är så många frågor.... Men jag vill gärna höra vad Tata har för ursäkter.

Shiit, match om 8 dagar men vilar våra bästa spelare... förlåt, jag upprepar hela tiden men jag kan inte förstå det..
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
Jag undrar vad som hade hänt om Pellegrini inte hade fegat? Vem är Messi? är han president i Barca? 0 initiativ och 0 kreativitet. Han skyggar undan och gö e inget. Han rör sig inte ett piss. Sen att ZABALETA avslöjar hur kåt han är på City. Han får gärna dra och promenera där.
Barcelona Brex
2014-02-22 21:57
Jag vill se sågningar på Neymar och Pedro tack! Precis som Alexis får även om han gör hattrick....
Barcelona God is a five letter word - Messi
2014-02-22 21:57
Skrotmatch, hur man kan starta med Montoya, Bartra & Song i en sån viktig match kommer jag aldrig förstå. Tata's roteringsspel har förstört oss, det är nu man ska ha en fast startelva och bara byta ut lite då och då, inte varje jävla match.

Förövrigt förstår jag inte hur man kan såga Pique så mycket, alla andra var sämre i princip.
Barcelona Davids3
2014-02-22 21:56
Vad är det många här inte fattar ? Att Real är före med 3 p är det sista jag tänker på just nu. Men det som hände ikväll är inte klokt....
Barcelona NoGo™
2014-02-22 21:56
Sen varför är våra yttrar så statiska för? Helt obegriplig! Neymar får inte ut ett skit där ute, usel rörelse, inga crosslöpningar bakom backlinjen eller spelare som skär inåt. Finns inget av det! Sen hjälper det ju inte att vi spelar utan en ren 9a, finns inget hot i djupled, ingen som stör och håller mbs sysselsatta.

Det håller inte helt enkelt.. Sen ska vi inte tala om det patetiska presspelet, för det är helt obefintligt..

Fyfan alltså!
ÄktaCulé
2014-02-22 21:55
@Barca - ¡el equipo mejor!:

Så du räknar bort atletico?
Smart.....
Barcelona FCBlaugrana
Sämsta matchen sen Bayern matcherna? JA. Men det är bara att bryta ihop och komma igen. Nu fokus på nästa uppgift.
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
NoGo

De diskuterade i studion i SKy-Sport varför Messi bara går och går och går där mitten? De frågade sig, sparar han sig till Vm, är det order från Tata, eller är det bara Messi som är rädd att få upp skadan igen??

Inget vet, Men det är bara frågor..

Nu skyller jag inte allt på Messi, alla sög lika hårt..

De säger också att vår Startelva visade att vi underskattade R.Soc och att vi inte hade spelare med kvalité i startelvan.

Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
Tata sålde ligan mot Valencia men tydligast nu. I Spanien och Barcas tuffaste borta match vilar han alla. Är den snubben klok? För att man ska ha en lyckad säsong måste ligaspelet fungera utmärkt. Hur ska vi in i Copa finalen eller CL med en så dålig form i ligan.
Barcelona enkos
Allt är i våra händer , inget är över, många matcher kvar... låt hatarna njuta av ett tag för de har gråtit i massa år nu...
Barcelona barca show
Den som säger ett ord till om masken kan inget om fotboll. killen är 160cm och går in som sten vi har pique som är 2meter lång kan inte hoppa eller nicka. jag hoppas barca köper två mittbackar höger back och två mittfältare för busquets spelar som en drogad pedofil som inte gör ett dugg. song kan gå tillbaka till sitt kaleanka lag och messi vill du spela så rör på din jävl a röv och spring du glor på hur folk leker med er fan e de för jävla tänkande. Sist Tata huuuuuuuuuurrr kan man lägga till 6 nya spelare som ej va med mot city du borde fan ta mig kolla upp din hjärna efter sådan uttagning de e fan så sjukt att man blir förbannad och lust att avlossa ett helt Aq47 magazin på varje spelare. Vela snurrade upp hela barca och shakira och hela katalonien SKKKKKÄÄÄÄÄÄMMMMMMSSS reeeen skaam. Rulla i 500000 år när vi ligger under.
Neymar11
2014-02-22 21:54
Montoya ska fan inte ha något förlängt kontrakt och fan inte Batra heller. Det ska vara som förr i tiden. Man ska spela till sig ett nytt kontrakt, svettas för det!
Barcelona LeoMessi
Tycker att klubben ska göra ett konditionstest på messi! Killen kan stå 2 meter ifrån bollhållaren utan att pressa.

Song - Ditt jobb är att kunna bidra med lite fysik, inte ens det klarar du.

Busi - Vette tusan vad hans problem har varit, han tappar boll och spelare joggar förbi honom.

Adriano - Jag vet inte ens vad killen gjorde idag.

Pique- Gäller att spela bra mot "mindre" lag också.

Neymar - Han får gärna börja göra sin gubbe någon gång.

Vid 2-1 målet så tycker jag att det är lite tufft att belasta Bartra för allt, visserligen hans fel, men han gjorde det han ska göra. Försöka nicka undan bollen, att det blev en skarv är bara ren oflyt.

Oerhört pinsam spel överlag. Vi vinner inga löpdueller eller närkamper överhuvudtaget.
Barcelona KarmaIsAKaranka
Idag hade vi ironiskt nog behövt en tränare som Mourinho. En tränare som skämmer ut enstaka spelare i halvtid inför truppen och gör byten i 34:e minuten. Tata gör bort sig också som blir uppskickad till läktaren. Helt onödigt när laget behöver honom som mest.
Barcelona DM1982
@socccerfan1:

Men då skulle ju Tata missa en chans att rotera sönder laget och trolla till det på mittfältet.

Så är det, det självklara hade ju varit att ta ut det bästa laget och sedan vila spelare mot Almeria. Det finns absolut inget logik i att inte spela med det bästa laget, Tata fattade bara inte hur svårt det är att möta La Real borta.
Barcelona The Master#16
ja förstår inte hur något sådant kan hända ????
Barcelona Brex
2014-02-22 21:53
Inte förvånande att backlinjen är värdelös, men kom igen neymar och pedro var ju löjligt dåliga, om Tata ens vågar att bänka Alexis igen i sitt liv
Barcelona [Carles Puyol 5]
Vi har haft för mkt framgång i många år och dags att stötta laget i sämre perioder också.
Barcelona Xavi#6
Välförtjänt seger av la real...
Varför vila spelare till den så viktiga borta match mot en motståndare av la reals klass? Det är flera dagar kvar till nästa match som är hemma mot Almeria.
Inga ord att säga om backlinjen hönsgård? Nervösa 9 åringar? Detta är spelare som spelar för Barcelonas a-lag i la liga då får det inte se ut så här.
Dessa dagar önskar jag nästan så att Oleguer var tillbaka eller Abelardo och det säger en hel det.
Aja matchen är slut resultatet kan inte ändras bara blicka framåt men visst vill man redan att säsongen ska sluta och hoppas på att Tata och styrelsen inser att det behövs förändringar i backlinjen spec? Visca Barca.
Neymar11
Och ge fan i att skylla på Tata. Han spelade med dom som han trodde ville det mest. Som jag själv trodde ville visa upp sig och spela till sig en startplats Istället så går dom runt på plan och tänker på nästa veckas lön
Barcelona Zyzz - U mirin brah?
2014-02-22 21:52
Messi har blivit en tjock köttbulle och Neymar används enbart som ett bollplank åt Iniesta som han kan väggspela mot. Backarna platsar inte ens i Alksvenskan och Tata fortsätter att rotera så att Barca aldrig blir ett samspelt lag. SUCK!!!
Wena
Ta det lungt grabbar bli inte som råttorna på puerta , vi tar igen det här tro mig =)

VISCA BARCA
Barcelona Andreas-
Det är tydligt att vi behöver värva mer klasspelare. Kompany o Gündogan måste bara in i truppen. Gärna Hummels också.

Piques försvarsarbete vid 3-1 är det sämsta jag har sett någonsin. Att killen är oduglig, det visste man, men att han inte kan kämpa för tröjan o göra sitt bästa. Det är bara helt sinnessjukt. Skicka ut han direkt, vill aldrig mer se svinet.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
Det är bara 3p mellan oss och Real! Ligan är inte över, men jag prioriterar CL framför ligan. Skulle inte tacka nej till en CL-titel, det är inte omöjligt!!
Annons: