/spanien/barcelona/forum/5423.aspx/spanien/barcelona/forum/5423.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Neymar N11
2014-02-28 08:43
The two priority signings of Tata Martino for next season are a centre back and Juventus midfielder Arturo Vidal (26). [sport]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona No Busi - No Party
2014-02-28 08:27
Mycket fritid för min del, jag tog mig tiden att bringa till existens i de här icke existensa bilderna.
Neymar11
2014-02-28 08:06
Medans en våra uppfostrade talanger får för sig att han redan är en stjärna och vill ha a-lags fotboll
Neymar11
2014-02-28 08:04
Svårt att sätta fingret om honom. Vissa stunder känns han som Messi, sen helt plötsligt när han driver bollen mjukt känns han som en vänsterfotad iniesta. Aja killen har gott om självförtroende. Tar risken att gå ner sig ett steg för att spela b-lags fotboll för att sedan lyckas i Barcelonas a-laget. Han tycks veta vad han vill och det ser ut att vara hans val
Barcelona LeoMessi
2014-02-28 07:52
ElTriplete (Barcelona) Namnet tyder på att han är av bosnisk ursprung, åtminstone hans pappa.
Barcelona WalterWhite
2014-02-28 06:39
Då var Halilovic klar precis som väntat, Gäller nu att så fort han anländer slänga in Messi som mentor till honom.

Ska bli spännande att se om någon av hans landsmän (Rakitic eller Mandzukic) anländer senare.
Barcelona ElTriplete
2014-02-28 04:17
KarmaIsAKaranka Kroaten? Såvitt jag vet är han bosnier och även muslim (vilket de flesta bosnier är iförsig). Är Zlatan serb då också eller?
Barcelona LeoMessi
2014-02-28 03:16
KarmaIsAKaranka (Barcelona) Varför skulle dom kalla sig för kroater när dom är bosniska katoliker? :P
Barcelona Heywood Jablome - Andrés
2014-02-28 02:55
Enligt Marca kostade Halilovic 50 miljoner euro och alltså dyrare än vad Bale var som 18åring när han gick till Tottenham från Southampton... :-)
Barcelona Canaletes
2014-02-28 02:40
halil9999
För 1 timme sedan

"Thanks Dinamo Zagreb for everything!!My first club and biggest love!!Now is time to move on to Barcelona"
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-02-28 02:21
Ajdå! Nu blir det svårt för många bosniska katoliker (som i de flesta fall är maränger) att svälja nyheten om KROATEN Halilovic. Dessa bosniska katoliker påstår sig att vara kroater nämligen trots att de pratar bonde-bosniska. Oh, the irony in that ..

Benvinguts, Alene majstore!
Barcelona Júnior.
2014-02-28 02:20
Stämmer, han fick göra ett inhopp mot PSG.
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-02-28 02:17
Kollade några klipp på honom nyss. Jävlar vad han är lik Messi i spelstilen! A-lagsfotboll vid 17-års ålder är grymt. Hade för mig att han spelade CL förra säsongen som 16-åring eller är jag ute och cyklar?
Barcelona Legendinho
2014-02-28 02:11
Halilovic är klar!
Barcelona Barca - ¡el equipo mejor!
2014-02-28 02:10
Oj vad han var lik Messi i det först målet han gjorde!
Barcelona kingrodrigues
2014-02-28 01:49
Halilovic har bekräftat på sin instagram att han flyttar till oss.
Barcelona Canaletes
2014-02-28 01:18
Matchen där han kom in och gjorde 2 mål.
Barcelona Júnior.
2014-02-28 01:17
Halilovic är otroligt lik Messi om ni frågar mig. Ska dock tilläggas att jag inte sett så mycket av honom förutom det lilla i matchen mot PSG och några Youtube-klipp.
Barcelona Canaletes
2014-02-28 01:13
@BAGNACK & DONGOU:

Kopia av Sergi Roberto! :O
Nä, men av vad jag har läst är han som en Modric.
Barcelona BAGNACK & DONGOU
2014-02-28 00:57
Någon som kan beskriva hur den har Halilovic är? Vilka spelare I dagens Barcelona påminner han om?
Barcelona Barca King - Messi & Neymar run the show
2014-02-28 00:56
barcastuff: Barcelona are still interested in Dortmund centre back Mats Hummels (25). The German player is willing to join Barcelona this summer. [md]" Ja!!! in med han och Mangala.
Barcelona koeman92
2014-02-28 00:43
LALAWELEATAKORA

Enligt din logik nu är alltså Premier League viktigare än CL, har du levt under en sten i 100 år eller? "då är de engelska lagen slutkörda när de möter utvilade lag från andra ligor". Jo visst, för de engelska lagen med sina rika ägare måste leva på sina egna resurser och är för fattiga och har Inte råd att köpa spelare, men det har alltså alla andra lag? Gubben lilla, när började du titta på fotboll egentligen? Ett bra tips, Sluta hitta på en massa ursäkter som får dig själv att framstå som en iq-befriad 12 åring som började följa fotboll igår och börja titta på fotboll istället.
Barcelona Andreas-
2014-02-28 00:24
Läs inte ens vad LALAWELEATAKORA skriver, han trollar bara eller så är han helt slut i skallen.

Spärra tönten istället.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-28 00:23
LALAWELEATAKORA - sluta kom med ursäkter face the facts Pl är överskattad du vet om det alla vet om det. Resultaten i Cl och El säger allt och det kan man inte blunda för, går vi sen in på inbördes möten så kan vi se hur överlägsna dom Spanska lagen faktiskt är. Sen snälla lägg ner skitsnacket anledningen till att topplagen i Spanien inte tappar poäng har och göra med att man har dom bästa individuella spelarna i världen, samt dom bästa trupperna. Medans topplagen i Pl har sämre trupper och är inte lika bra helt enkelt.

Spanien har tre klubbar som tillhör den absoluta toppen i Barcelona, Real Madrid och Atletico Madrid, alla dessa klubbar är bättre än Pls topp. Under dessa tre klubbar har vi många bra lag som Bilbao,Valencia,Sevilla,Sociedad,Betis, jag kan lova dig att Man United,Chelsea,Arsenal hade alla åkt på pumpen mot dessa lag.

Englands bästa lag ställde upp med en buss framför målet när dom ställdes mot Barcelona. Rörde man ens bollen? haha...
Barcelona koeman92
2014-02-28 00:12
Vad gjorde Terry igår?
Barcelona enkos
2014-02-27 23:51
@Neymar11:

Och idag gjorde en Swansea spelare årets filmning när han försökte få straff, men nej, sådana saker ska inte nämnas när det gäller engelsmän..
Neymar11
2014-02-27 23:51
Vila spelare inför matcher med stoke?cardiff?sunderland?west ham? Crystal p? Fulham?west brom?norwich?hull?aston villa? Inte så att topplagen möter varandra varje omgång va?
LALAWELEATAKORA
2014-02-27 23:46
enkos - Rankingsystem likt det ger knappast en rättvis bild om ligan och avgör inte heller klassen på botten och mittenlagen. Norge hamnade väldigt högt upp på landslagens motsvarighet till det där systemet. Sedan brukar England ofta ha bottenlag och lite då och då lag från The Championship i Europa League vilket försämrar antal poäng då varken bottenlagen eller topplagen är särskilt motiverad för Europa League. Förmodligen om England hade gett Europa platserna till 1-7 plats så hade det sett annorlunda ut även om lagen är omotiverade. Neymar11 - Premier League lagen kan inte satsa helhjärtat, självklart vill dom vinna Champions League men dom kan inte vila spelare inför Champions League-matcher vilket gör att dom Engelska lagen har slitna spelare vilket inte motståndarna har.
Neymar11
2014-02-27 23:39
enkos Du såg väl vad Terry gjorde igår? Och det har redan glömts bort Media gör allt för att smutskasta serie a och la liga.
Neymar11
2014-02-27 23:34
Ursäkter ursäkter ursäkter ursäkter Kom inte hit med ett sånt löjligt påstående att dom inte satsar i Champions league. Det är det största du kan vinna inom klubblagsnivå. Chelsea hade en lätt grupp, man u hade en lätt grupp, city kunde inte ha slutat annat än tvåa sin grupp.
Annons: