/spanien/barcelona/forum/5418.aspx/spanien/barcelona/forum/5418.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Amo.38
2014-03-02 21:56
llorente har verkligen kommit igång i Juve! Lite av en sån spelare jag vill se spela på topp i Barca!
Barcelona LeoMessi
2014-03-02 21:54
Gio Style (Barcelona) Jo jag kan förstå det, no hard feelings. Vi måste bli effektivare i andra halvlek, för lägen kommer och almeria har inte varit så galet bra.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Barcadinho.
@Jeffson:

Håller med. Han är grym på det.
Barcelona Amo.38
Gio Style

Jag skiter i blank om vi vinner med 10-0 mot Almeria! Det finns tendenser som är oroande inför kommande stormatcher. Hur ska det se ut när vi möter ett taktiskt slipat lag som Mourinhos Chelsea? Har vi inte lärt oss vad ineffektivitet kan kosta oss? Hur mycket tror du Messi får gjort mot ett organiserat försvar om han går runt lunkandes?

Sen så verkar Tata emellanåt helt lost i sina uttagningar , kanske borde vara bäst att spela ihop vårt lag för "slutspelen" i CL.
Barcelona enkos
2014-03-02 21:53
Adriano har gult, han borde bytas ut mot Alba nu,
Barcelona Gio Style
LeoMessi
Jag skrev ditt namn ovanför inlägget, jag förstår din reaktion och jag kom på mig själv efter att ha tryckt på post.
Hoppa att det inte är några hard feelings
Det är bara dem orden som poppar upp i min hjärna när jag läser whinande efter whinande från varenda användare var och varannan minut. Det är frustrerande.
Barcelona Migueli
Barcelonistas

Jag tycker det är bra gjort av Tata att rotera i sådana här hemma matcher mot Almeria. Men det är mindre smart att göra det borta mot Real Sociedad.
Barcelona påfågeln
2014-03-02 21:52
Messi ska INTE pressa hårt, han styr bara presspelet och täcker en yta. Till exempel täcka bort den enkla passen till spelfördelaren eller täcka så att motståndare inte kan vända kant. Sen någon hård press när bollen kan vinnas. Han gör precis det som bes av honom, och gör det fruktansvärt bra. Sluta gnälla, och njut!
Barcelona Júnior.
2014-03-02 21:51
Tycker vi gör mer än en godkänd halvlek. Målchanserna finns, vi spelar underhållande, rakare och detta samtidigt som vi bjuds på show. Resultatet speglar inte matchbilden precis och det som kan kritiseras är ineffektiviteten och försvarsspelet på fasta situationer. Något som glädjer mig extra idag är Xavis spel!
Jeffson
Jag måste bara berömma Alves för hans nedtagningar. Han får vilken kross som helst att bara lägga sig framför fötterna på honom.
Barcelona LeoMessi
Gio Style (Barcelona) Då ber jag om ursäkt för mitt inlägg. Jag överreagerade, hatar bara dom orden. Jag var frustrerad över att vi spelar bra men inte sätter våra lägen. Så förlåt för min reaktion, borde tygla mitt humör.
Neymar11
2014-03-02 21:50
Vi leder, har mängder med chanser målen kommer trilla in snart Sen ni som vill att Messi ska springa sönder sig en match mot almeria på hemmaplan tänk om och tänk rätt Så länge han gör mål och har kul en sån här match är jag nöjd Han får göra hästjobbet när det verkligen gäller
Barcelona enkos
2014-03-02 21:50
Allt Almeria skapar så´gör man genom Alves sida.... Är det inte dags byta in en "back" så att täppa till där och låta Sanchez spela på sitt plats som nu Alves tagit från honom ??
Barcelona Gio Style
2014-03-02 21:49
Sälja Messi efter ett frisparksmål. Det är en grej att klaga på effektiviteten, för den har vi saknat som fan idag. Men det är en grej i det stora sammanhanget. Spelet är inte dåligt. Undrar när det kommer att skrivas något positivt här inne, kanske när vi vinner 6-2 igen i en El Clasico i framtiden.
Barcelona Barcelonistas
2014-03-02 21:49
Jag fattar inte Vrf Tata roterar som han gör? Iniesta vad gör han på bänken?
Barcelona enkos
2014-03-02 21:48
@Amo.38:

Håller med. otroligt vad slarvig han är,, saknar total koncentration
Barcelona Neymessi
2014-03-02 21:48
Vi är otroligt ineffektiva och borde ha en ledning med några bollar
Barcelona fraiXCII
2014-03-02 21:47
Rambla: Tackar så mycket!
Barcelona Gio Style
@LeoMessi:

Snorunge, bitch please.
Jag ändrade mitt inlägg innan du hann trycka på post, var nog lite över gränsen.
Men jag blir så jävla irriterad på din och alla andras negativitet, bara massa gråt här.
Steppa upp lite för fan.
Och nej jag jagade inte likes, jag skrev ut min frustration över att folk klagar på allt möjligt här inne.
Tar tillbaka det, var inget personligt.
Omformulerar mig: Kan alla som gråter ut om precis allt hålla käften? Är inte ens kul att vara här inne nu för tiden.
Barcelona Acrobat
Underkänd första halvlek med tanke på motståndet. Ineffektiviteten är skrämmande och kan straffa sig rejält! Det räcker med en målchans för Almeria och plötsligt är det 2-2.
Barcelona Amo.38
2014-03-02 21:46
Alves är en riktig plåga att kolla på! Vad fan håller han på med? Dåliga inspel , bjuder till på sin kant verkar allmänt lost i passningsspelet. Bäst före datum passerat?
Barcelona Rambla~
2014-03-02 21:46
FraiXII
Barcelona enkos
2014-03-02 21:45
Tiden gick så fort,,,
Barcelona Blaugrana91
Nu tar vi det lugnt härinne.
Barcelona MessiyoyO 10
@ElRaval:

Har jävligt svårt att tro att Tata säger till Messi att bara stå och kolla på en motståndare som snor bollen utav honom. Det är väl för fan logiskt att man jagar jäveln tills man får tag på bollen eller tills någon annan kan ta över jobbet. Han gör ju ändå sjuka mål och bjuder på fantastiska shower så det är svårt att inte älska honom.
Neymar11
Hahahahah vad är det för fel på er. Jisses som barn, för fan spänn av och titta på matchen
Barcelona LeoMessi
2014-03-02 21:44
Gio Style (Barcelona) Vem ber du att hålla käften snorunge? Hur i helvete kan du ha en sån jävla otrevlig attityd mot någon som inte har sagt ett skit till dig? Är du efter likes nu jävla skitunge. Håll käft och besvara inte mina inlägg om du stör dig så mycket på dom.
Barcelona Blaugrana91
2014-03-02 21:44
Spelet är bra, men effektiviteten framför mål är bedrövlig, vi borde leda med 5-1 just nu
Barcelona fraiXCII
2014-03-02 21:43
Tålamod, cules, tålamod!
Barcelona Barcelonistas
2014-03-02 21:43
Det här e för dåligt vi kan inte missa så här mycket hela tiden.
Annons: